December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Zo, en nu eens kijken of ik WEL kan reageren! (en Joeri uit de buurt houden voor hij weer alles wegPOEFt!)

Sannie

gezellig boekjes lezen met dochterlief! Lijkt mij ook zo leuk en gezellie! Mijn moeder is begonnen met mij te leren lezen toen ik 4 jaar oud was, ik wilde zo vaak voorgelezen worden, en ik vond het hardstikke leuk! Toen ik 5 jaar was kon ik zo uit de krant voorlezen! De kleuterjuf toendertijd keek haar ogen uit! Ik heb nog steeds wel een goed taalgevoel. Of dat daar van komt of meegegeven door mijn moeder weet ik niet, maar tis wel makkelijk!

Gezellig hoor dat oliebollen bakken! Misschien gaan we dat volgend jaar ook wel doen! Mijn ouders hebben een eigen bloemenstal en dit jaar gaan ze ermee stoppen. Wat zullen die een tijd over hebben! Kunnen ze eindelijk ook op een uitgeruste manier kerst en oud en nieuw vieren! Ik kan niet wachten!

Gucci

jeetje, wat snel al! Maar wel balen dat G pas later komt. Kun jij niet ook in Spanje blijven of moet jij in Nederland al het een en ander regelen? Heb jij al werk in Nederland? Leuk hoor! Enneh, als je werk hebt, pech gehad, bij de volgende meeting ben je erbij! Is in februari!(uit mijn hoofd de 2e)

Joeri heeft een tijdje openmondkusjes gegeven, nu doet hij helemaal geen kusjes meer geven...

Oh, dagje Maastricht lijkt mij ook wel gezellie!

Fijn dat je ouders je komen helpen met reizen naar Nederland!

Tinus

hahahaha! Een macverslaafde erbij! Leuk dat Manu zo genoten heeft! Hebben jullie wel een foto gemaakt!? En tis ook geen kwaliteit he die vlaggetjes! Overleeft niet eens een autorit naar huis, hahahaha!

Stoer dat je in de Audi hebt gereden! Ik had ook nog nooit in een automaat gereden, laatst voor mijn werk moest ik dat wel ineens doen, en ik moet eerlijk zeggen, rijd best gemakkelijk! Maakt mij nu dus ook niet meer uit of onze volgende auto een schakelbak is of een automaat!

Ik zou je baas even bellen, kijken hoe hij ertegenover staat over woensdag. Mogelijk dat hij zegt : ben je gek, blijf lekker thuis! Kunt het altijd proberen toch?

Spencer....tsja, het moet je smaak zijn...

floddertje

wat stoer! Gewoon hoog slapen! En, is het goed gegaan? We willen natuurlijk wel een foto van de stoere vent in zijn hoge bed!

Was heb ik ook gisteren allemaal opgevouwen....twee wasmanden vol! Grrr...!!! Balen is dat he...voor je het weet zitten de wasmanden WEER vol!

Mooi dat het goed ging met Timo in zijn nieuwe bed!

mette

hahahaha! Tsja, een keuze tussen een bed of een feestje, zou ik ook kiezen voor een feestje!

Sjees, wat gaat dat snel joh, je zus alweer 28 weken! Mijn nichtje is ook alweer 26 weken! Grappig hoor! Het zou zomaar kunnen gebeuren dat nicht op mijn verjaardag bevalt! Heb haar gezegd dat ze dan maar moet inhouden! (1 april, geloof me, je krijgt heel wat gein over je heen als kind (en volwassene)) Ze zou haar best doen!

En jee, 4 weken voor op groei! Hebben ze geen vergissing gemaakt in het begin? En waneer hoort ze de uitslag?

Ik had gister oliebollen gehaald...heb ze gewoon helemaal vergeten te eten!!! Heb gewoon nog heelmaal geen oliebol op!!! (ga vandaag de schade inhalen! hahahaha!)

En dus geslaagd voor een nieuw bed! Eindelijk! Hahahaha! Foto?

Zo, Tess had een gebroken sleutelbeentje bij de geboorte? Pffft....jullie zijn te smal gebouwd! (of de kids te groot!?)

En die naam wil ik we weten! (hangmoeders?) Vind namen altijd leuk om te lezen/horen! Tijdens mijn werk krijg ik ook de meest rare namen te horen!

Hahahaha! Wij lagen er al in om 01.00 uur....we waren alletwee bekaf en vriendlief moest er ook weer vroeg uit, dus ach....we vonden het niet erg! (en we hebben heerlijk geslapen ondaks het geknal wat maar door en door ging!) Joeri gaf een brul om even voor 7 uur, maar sliep weer verder, wekker van vriendlief ging om 07:20 uur, en uiteindelijk werd Joeri wakker om 08:15 uur, best schappelijk!

Hoe was de luier? Joeri trakteerde me bij de eerste luier vanmorgen al op een heerlijk geurtje....

Mainecoon

dank je wel hoor, maar ik ben nou eenmaal best druk, ik kan het moeilijk rustig aan doen. Heb wel gemerkt dat ik totaal geen conditie meer heb! Moest gister krat bier halen, tijdens het sjouwen naar huis heb ik hem toch af en toe even gewisseld van arm! Ik was er helemaal warm van toen ik thuis was! En geloof me, tis echt niet ver vanaf Dirk III naar mijn huis!

Klinkt als een gezellige boel jullie oudejaarsavond!

Marloes

gezellie met neefje erbij!

Joeri wil ook telkens de bank op en af! Gelukkig heeft Joeri uit zichzelf door dat hij eerst met zijn beentjes eraf moet. Komt denk ik door het hoogteverschil (een treehoogte zeg maar) bij ons in de kamer, dat had hij ook gauw door.(gelukkig!)

Joeri heeft ook dat hij overal op wil klimmen. Van de week zat hij bovenop zijn little people garage.... Daar is dat ding volgens mij niet echt op gebouwd! In de box ook, probeert hij overal op te staan...soms best vermoeiend!

Tsja, op het werk, het hoort erbij, maar goed, t was wel koud en doordat ik behoorlijk lang buiten had gestaan bij die melding had ik gister weer last van mijn keel, lijkt nu wel weer beter te voelen. Mijn ene amandel was weer opgezet... (eigenlijk moeten ze eruit maar ben er een beetje huiverig voor)

Lap tekst heb je even op moeten wachten, maar hier is ie dan eindelijk! Ja, ik was ook best een beetje boos... Ik baalde zo! Ik was al best ver met tikken, had echt weer een behoorlijke lap, en ineens gaat dat vingertje op het knopje en sluit de computer ineens af! Grrr....!!! Ik hou hem nu nog beter in de gaten, zeker als hij in de buurt van de computer is!

Indianrose

Hoihoi!

Loewyz

Hahaha! Ja, soms is het niet bij te houden! Heerlijk dat Merijn je uitlachte met die rollers in! Hahahaha! Genieten! En vrijdag weer tijd? oké, komt ie:

TABEL

Joeri zegt Auw (afgeleding van miauw voor poes), Bah, Papa en Tetta (tessa, de hond)

Wat Joeri net deed:

wij hebben in de huiskamer een kort trappetje van 3 treden naar de grote trap. Daar hebben we op de onderste tree een mand staan, zodanbig dat Joeri niet naar boven kan. Nu stond er net naast dat trappetje een duplodoos, daar is meneer op gaan klimmen zodat hij op de rieten mand kon komen om zo verder naar boven te kunnen klimmen! De boef!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Goede morgen!

Nogmaals de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!

Ik ben ook tevreden over 2007 en hoop van 2008 minstens zo'n goed jaar te maken!

Maar ik snap de dikke vinger van Mette heel goed!

Hier was het ook gezellig, mijn schoonzus en zwager hebben hier gegeten toen ze mijn neefje kwamen halen. Later zijn mijn schoonouders nog even geweest.

Justin hebben we er voor het eerst uitgehaald, vond hij echt super!!

vanmorgen waren ze allebei pas om 8:45 wakker (Amber heeft ook doorgeslapen!!)

Amber is steeds meer aan het oefenen met losstaan!

Floddertje, wat ben jij een strenge moeder zeg dat Timo niet om 1:00 zijn bded uit mag

Mette, leuk dat jullie ook geslaagd zijn voor jullie bed!

Wel goed dat ze je zus zo goed in de gaten houden i.v.m E.P.

Leuk van je vriendin, tja sommige namen....

Loewyz, geweldig dat Merijn je gewoon zat uit te lachen!

Tinus, ook leuk voor die kennis, inderdaad ook niet echt mijn naam...

Knorretje, klinkt lekker zeg allemaal! En dan vanavond weer!

Wat de volgende meeting betreft, kon even niet meer achterhalen wanner dat nou precies was...

Ga even Amber vermaken want die zit hier naast mij te gillen!

Marloes

En weer een jaar lang vele gesprekken op Viva.

We vierden oudjaar bij mijn broer. Boyd sliep daar boven in zijn campinbedje. Nils had Belgisch vuurwerk, dus lekkere knallen mooie

kleuren.

Maar die arme Boyd werd zo uit zijn slaap gerukt door de harde knallen van buiten dat hij helemaal in paniek wakker was geworden en overstuur was. Mijn broer haalde hem uit bed en hij klampte zich helemaal aan hem vast. Zo zielig om te zien.

Later ging het gelukkig wel wat beter en toen de knallen wat minder werden, heeft hij nog wel heel stoer voor het raam gestaan met zijn pappa (veilig bij pappa) en naar de lichtjes gekeken. Zo lief om te zien.

Om 3.00 lagen we in bed en Boyd heeft tot 9.15 uitgeslapen, dus ik ben redelijk wakker nu.

Mijn neefje had een wenspijl. Daarin kon je een briefje doen en hierop moest iedereen voor 2008 een wens doen. Ik had een broertje of zusje voor Boyd gewenst.
Knorrie; Hahaha, nouuuu ik ben niet smal gebouwd hoor Maar mijn bekken stond voor de bevalling al iets scheef, waardoor ze niet langs het schaambot kon. Nicht was ook groot bij de bevalling en bleef ook hangen achter haar schaambot. Alleen was zij er redelijk snel achter vandaan, waardoor ze niet aan haar hoofd hoefde te trekken en wrikken zoals bij Noof. Onze moeder heeft ook moeilijke bevallingen gehad (bleven ook hangen) dus ws is het een soort bekkenafwijking die in de fam. voorkomt.

Wat een heerlijke boef is Joeri toch, hihi zitten op de LP garage! En naar boven klimmen..

Joni; ach gos, sneu dat Boyd zo geschrokken was.. Gelukkig kon je hem wel weer troosten en heeft hij tot 9.15 geslapen, goed van hem!!

Marloes; wat leuk, de eerste keer vuurwerk voor Justin! Heb je een foto gemaakt van z'n slaperige koppie?

Noof is nu wel een echte handenbinder maar ook zo grappig. Net na haar luier (die om te kotsen was trouwens) neusspray gepakt en ik ga hem aan haar, doet ze het tuutje in haar neus, zegt sss en trekt haar neusje op alsof ze schrikt van het spuitje..

Zal ik alvast een aanvraagformulier voor de toneelschool aanvragen..
HAPPY 2008 EVERYBODY!!

Heeft iedereen het leuk gehad gisteravond?

Mijn ouders gingen om 1u al naar huis dus wij lagen er al bijtijds in. Manuel heeft ook gewoon door alle herrie en knallen heen geslapen! Ongelooflijk!!! We hadden hem een uurtje later in bed gelegd omdat hij 's middag pas laat wakker was. HIj heeft ook mee-gecourmet. Duurde alleen wat lang voor hem soms, dus wij hielden hem bezig met rozijntjes en stukjes stokbrood. En vanmorgen werd hij pas om 9.45 wakker!! Bizar hè?! Hij slaapt nu sinds een maandje bijna iedere nacht door en presteert het ook nog om 's morgens heerlijk uit te slapen. Verder doet hij ook nog 2 slaapjes overdag, we zien hem bijna nooit, haha! Ach, we genieten er maar van. Volgende week moeten we weer vroeg werken (ik vrijdag al) en dan zal hij wel weer vroeg wakker worden door ons.

Net alvast bij Jp's ouders geweest om ze gelukkig nieuwjaar te wensen en nu ligt meneer (uiteraard) weer in bed.

Knor: Ik heb inderdaad gister even mijn baas gesproken en besloten niet te gaan werken morgen.

Ik ga ff een broodje eten, groetjes!
Hierbij wat nieuwe foto's waaronder van de jaarwisseling.
Waaaar dan, Marloes?
Ja, wáár dan Marloes, héhé????!!

Sorry, slaaptekort maakt me altijd een beetje melig.

Noof is MEGA irritant.. Moet echt de hele tijd achter de kont aanlopen kijken waar de rooftocht naar toe gaat.

Nu zit ze in de box
HAPPY NEW JAAR LIEVERDS

Melinda is wakker geweest van half 8 tot half 2 zoiets...was niet moe te krijgen. Heeft heerlijk rond zitten huppelen, zingen, vertellen en meegefeest. Vuurwerk vond ze mooi om te zien.

Heeft toen geslapen tot half 10, tegen half 11 zoiets nog n half uurtje en nu slaapt ze weer bijna n uurtje.

Vanavond gaan we het hier versieren voor der verjaardag morgen.

@Knorretje

wow wat n lap tekst weer.

Ik zou wel in spanje kunnen blijven nog, maar ik heb al werk, kan in feb beginnen.

Hieronder link met nieuwe fotos

Melinda

@Marloes

leuke fotos hoor!!!

ik zie ze wel NANNNANANANANA hahahahahaha

Liefs en

GUCCi

Meiden allemaal de beste wensen voor 2008!

Mette hier heeft Brian ook doorgeslapen. Ongelofelijk want de knallen waren hier zo hard dat de trap trilde en de ramen ook. De wondere wereld van kinderen hoor. Normaal moet je sluipend langs zn kamer want anders wordt ie wakker.

Moet wel zeggen dat hij gister een beetje ziekig was, koorts en overgeven misschien dat dat meespeeld.

Hee ik hou t kort lees morgen weer bij

doei!

Dat het nóg een beter jaar mag worden dan 2007!!

Heb even geen schrijfzin, maar wel alles gelezen, de nesteldrang heeft ein-de-lijk toegeslagen (mag ook wel, morgen 36 weken zwanger), heb alle vloeren gesopt, de nieuwe babykleertjes (jawel vandeweek gekocht!) gewassen en gevouwen en gisteren op mijn werk heb ik in vijf uur meer gedaan dan ik normaal in drie dagen doe, kreeg er helemaal energie van. En besefte me ook dat ik werk straks toch wel weer ga missen... Maar ja, heb natuurlijk ook onwijs zin in de nieuwe baby!

Ik ga weer verder, tot gauw weer! x
Allemaal een heel gelukkig en gezond 2008 toegewenst!!!!

Ik heb 'lekker' gewerkt vannacht en had vanaf daar al willen schrijven, maar helaas.....de kindertjes hadden ons nodig. Wel geweldig goed vuurwerk kunnen kijken boven de hele stad uit.

Maak er allemaal weer iets moois van dit jaar!
Als je op het woordje foto klikt kom je bij mijn album!

Gucci, leuke foto's!!

Joni, ach zielig dat Boyd zo overstuur wakker werd!

Ik hoop dat je wens snel uit komt!

Mette, lijkt me geen gek idee de toneelschool

Gezellig toch zo'n melige bui!

Tinus, lekker dat het slapen eindelijk goed gaat!

Oef, is hij nu weer beter?

Ainne, succes met de nesteldrang! Je bent welkom om te poetsen hoor!

Basu, waren de kinderen erg van slag??

vanmiddag gezellig even bij mijn zus geweest en een pannenkoek wezen eten!

Marloes

Allemaal een heel goed 2008 !!!!

Wij lagen ongeveer 2 uur op bed. Bij schoonouders geweest. Toch met name tv gekeken (Paul de Leeuw), gegeten en gekletst.

Timo was weer ziek geworden (heeeel erg hoesten, zweten en koorts) en heeft weer ups en downs. Morgen maar kijken of hij het kdv trekt. Zo niet is vriend thuis of kom ik lekker vroeg naar huis.

Hij is wel wakker geworden en dat vond ik eigenlijk wel heel leuk hoor. Hij genoot van het vuurwerk maar vond het ook spannend.

Floortje werd ook wakker en heeft een ouderwetse but nacht gehad met elk uur wakker ofzo........wat dat betreft ook een middelvinger naar 2007 !!

En ik heb mijn eerste goede voornemen van dit jaar gesteld voor vanavond; lekker vroeg naar bed !!!!!

Fijne avond en voor degene die morgen weer moeten werken; werkse !!
MELINDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!

!! Melinda Gefeliciteerd me je 1e verjaardag !!

Melinda, gefeliciteerd!!!
Melinda, Happy Birthday!!

YIEHOEEEEEEEE MELINDA 1 JAAR!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt, met veel visite, taartjes en gezelligheid!

hmm, plaatje plakken lukt even niet.. Hou je nog tegoed dus!

Wat is het hier russsstig! Jullie gaan me toch niet vertellen dat iedereen het goede voornemen heeft om minder te gaan forummen in 2008??

Ik heb vanmorgen al boodschappen gedaan, de kerstboom en rest van de kerstspullen opgeruimd, gefietst met Noof, huiskamer gepoetst, stofzuiger en door heen gejast en ook nog een dweil erover heen gehaald.

Wauw voel me helemaal een proper jetje nu

Heb vandaag een fruitdag, na al dat gevreet van de afgelopen feestdagen, vooral de oelieboelies smaakte me goed dit jaar..

Noof ligt er lekker in, het gaat prima zo 1 keer slapen dus daar ben ik echt heel blij mee. Kan je ook wat meer op een dag doen.

Verder eigenlijk niet zoveel te teuten,

dikke kus!
Melinda gefeliciteerd!! Ook alweer 1 jaar!!

Tinus: Gecondoleerd. Toch altijd vervelend zulke dingen.

Aimee: Heb je nog geschreven over hoe je weekend was en hoe je zus het vond? Of heb ik gewoon niet goed gekeken?

Mainecoon: Weet je dat je nu bij aankopen bij de Lush een kerstcadeau erbij krijgt. Ik heb vandaag voor 50 euro (schandalig maar ik ga er nu maaanden niet meer heen.) gekocht en voor 50 euro gekregen. Weer hele lekkere dingetjes gekocht.

Ainne: Wat een lief filmpje op hangmoeders!! Leuk ook om je huis een beetje te zien. Ik wil nu wel eens een foto van je zwangere toeter zien hoor!!

Mette: Het lijkt me ook niet dat je zo'n risico gaat nemen dat het kindje van je zus ook zoiets krijgt. Ik vind het nog steeds raar dat mensen die in een risicogroep zitten of daar misschien in zouden kunnen vallen niet een bekkenonderzoek krijgen.

Ik wilde ook nog mijn bevallingsverhaal opschrijven op Yora dr verjaardag maar het is er eigenlijk niet van gekomen. En volgens mij is het nu ook een beetje aan de late kant.

Met oud en nieuw ben ik in de avond nog even naar bed gegaan met Yora bij mijn moeder maar later is Yora gewoon wakker gebleven en heeft ze voor het raam gestaan om vuurwerk te kijken.
Melinda gefeliciteerd!!!!

Yora nee dat wist ik niet!! Ga gelijk ff kijken! Hihihihi.
Melinda gefeliciteerd!

he he Ainne eindelijk nesteldrang! Zowee 36 weken alweer. Wat is de uitgerekende datum voor brusje ook al weer?

Marloes Brian is weer beter hoor, maar het blijft wel kwakkelen met m. week beter week ziekig. Schijnt er allemaal bij te horen he? Ik denk dat hij nu meer ziek is van zn tanden die doorkomen en dat overgeven was eenmalig. Geen idee wat dat was.

Mette zoo bezig bijtje. Fruitdag is wel lekker. Kun je t een beetje volhouden? Ben jij nog gestopt met roken eigenlijk? Ikkuh wel *trots* vind het wel weer moeilijk maar toch makkelijker dan de vorige keer. Slaapt Nova nog maar 1x per dag? Brian nog steeds 2 keer en nu ligt hij er voor de 3e keer in. Allemaal korte slaapjes, jammergenoeg haalt hij nooit s 3 uur achter elkaar door.

Yora ik ben toch nog wel benieuwd hoor naar je verhaal. Blijft leuk om te lezen en het 1e jaar af te sluiten vind ik.

Nou maar ff internetten verder dan, sinds ik niet meer rook ben ik veel minder op t forum omdat ik dat altijd tijdens een peukie deed. haha.
MELINDA 1 JAAR!!!! HIEPERDEPIEP HOERA!

Ik hoop dat je een leuke dag hebt, met lekker veel taart, visite en cadeautjes!
ik heb net deze 'cowboy' laarsjes besteld;

Vond ze wel erg leuk, en lekker hoog voor op de fiets.

Oef; jaaa ik rook niet meer! (sinds gister, haha!) Gelukkig rookte ik ook niet zoveel dus heb er nu ook nog geen moeite mee. Jaaa lekker dan; doordat je niet meer rookt, niet meer zo vaak forummen Nee hoor, Oefie vind het SUPER van je dat je gestopt bent!!!

Ik hou hier even bij, net dus die bestelling geplaatst (was al twee weken aan het wachten wanneer ik die laarsjes bij babypaws kon bestellen) en Tris is net thuis, dus ga even gezellig doen.

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven