Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@ nukje

Ik heb altijd gezegd dat ik eerst wil trouwen, dan kan ik 'slank' in een jurk! En qua geregel, ook gelijk als we een huis kopen is het makkelijker. Ik vind het niet handig om midden in een verhuizing/verbouwing te zitten als ik hoogzwanger ben, dus vandaar dat we opzoek zijn naar een woning en erna pas ervoor willen gaan
WTF........ ik heb wat gemist gisteren

Romo....Gefeliciteeeeeeerd!!!

Heb een mailtje met foto's van babyboef gestuurd.

X
Boef wat een schattige foto's!!

En idd die wimpers!!! Whohh...

Heel erg leuk om te zien dat alle baby's zo'n ontzettend verschillend koppie hebben. En wat heeft moeder natuur het toch goed geregeld dat je je eigen kind "de mooiste" vindt!

Ben wel heeeeeeeel erg benieuwd hoe ons kindje eruit komt te zien. Moet natuurlijk wel een knapperd zijn, met zulke ouders ....sorry, ik proest hier bijna mijn cola weer naar buiten! haha
Hahaha tuurlijk worden onze kindjes de mooiste van allemaal! hihihihi

ow trouwens brrr cola dat vind ik op het moment zoooooo vies!
@cola... vond ik juist lekker.. weet je wat vies is: ik vond tijdens de eerste maanden.. gekruide kippenvleugetjes zooooo vies...!! Gatver. En nu vind ik het weer lekker.. Echt, als mijn vriend die stond te bakken (of in oven) dan ging ik al bijna over mijn nek.

@boef: wat een schat..! En mooi issie! Hij lijkt op jou. Toch?

Tuurlijk vind je je eigen kinderen de mooiste van de wereld...!!! Heerlijke koppies hebben die meiden van mij.. en de wimpers.. die worden steeds langer (had ik op gehoopt, janineman heeft lange wimpers namelijk).. en ze lijken ook meer op janineman dan op mij. Gezien zijn babyfoto's... maar het aparte is dat F meer op mij lijkt qua uitstraling en B meer op janineman.. en ze lijken ook weer op elkaar... dusssss..

ik ga zo een rondje wandelen.. = mooi weer.. En daarna poging doen om B in bad te doen...
@nukje je hebt mail hoor
mijn eetlust is op het moment zowiezo belabberd.

Vind eigenlijk niks meer echt lkkr, heel vervelend!

alles smaakt zuur.... gek hoor
Lavender, nukje en boefje, dank jullie wel!! Vond zelf ook heel bijzonder dat een meelezer even in kwam breken dus blancheflor, jij ook nog even persoonlijk bedankt!

Heb echt het gevoel dat ik een heel groot geheim bij me draag en dat voelt heel bijzonder! Hoop voor een ieder van jullie die dat gevoel nog niet kent dat het maar heel erg snel mag komen! Vriend wees me er gisteren nog op dat ik altijd bang was dat het heel lang zou duren... Maar het is ook gewoon zo niet vanzelfsprekend dat het snel lukt... Echt ik duim voor jullie allemaal en ondertussen probeer ik zo hard mogelijk te genieten! Voel me best goed, wel wat moe en nog wat vage buikpijn, maar mag nog niet klagen! Ach t is allemaal ook nog zo pril...

Sorry voor t egobericht, kom later op jullie terug!
@annayake... ja, dat herken ik wel. Ik was niet kotsmisselijk ofzo... maar ik had gewoon geen trek.. ben ook eerst een paar kilo afgevallen. Ik lustte eigenlijk weinig.. yoghurt, ijs, fruit dat ging nog wel.. maar de rest.. getsie!
Boef... Wat denk je...

Zou babyboef met babyspringstof willen trouwen als hij later groot is?

Babyspringstof moet nog gemaakt worden, maar ik weet het zeker: ze is meteen verkocht als babyboef met zijn oogjes knippert
hmm tweelingenkwaaltje?

ik ben ook alleen nog maar afgevallen

maar dat ik op moment veel alleen moet eten werkt er ook niet echt aan mee....
Ik heb eigenlijk (nog) helemaal niet dat ik bepaalde dingen ineens niet meer lekker vind. Ik hoor het wel heel veel om me heen (ook met geurtjes) en ik moet zeggen dat een aantal mensen in mijn omgeving met smart zaten te wachten op mijn gekke nieuwe eetgewoontes

Helaas, ik moet ze teleurstellen!
babyboef mag ook een van de meisjes hier aan de haak slaan hoor!!
Moet ik nukkebaby ook vast aanmelden als potentiele kandidaat voor babyboef?
Oh wacht, verkademeisje heeft ook een zoon.......daar nog gegadigden voor?

Misschien tijd voor een mooie foto
vond zelfs mijn favo parfum niet meer lkkr! :(
En orchid om het plaatje compleet te maken! haha

Dames, niet alle pijlen op 1 mannetje richten, he!
ik heb twee meiden!!! een voor boef en de ander voor verkadezoon...
owja.. ze zijn begonnen met 'bewust' lachen.. afgelopen weekend!! Nou, dan smelt je hoor!
@assie: 20 weken echo alweer in zicht, dat gaat lekker snel. En babykamer uitzoeken.. ach, wij hebben best lang gewacht.. en geluk gehad met deze kamer. Op marktplaats heb je soms nog zulke mooie kamers...! Het scheelt echt veel. Ik zou het maar in de gaten houden.
Haha als een van de forumbaby's springstofbabytobe aan de haak slaat, krijgen ze een heule leuke schoonmoeder

Haha dit is de forumversie van Take me Out, Date my Baby en BZV: baby zoekt vrouw.

Hahaha!
hahaa zijn jullie nu al aan het uithuwelijken geslagen???!!!
ja, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen

Dan "weet" je tenminste dat het uit een goed nest komt! haha

We kennen elkaar natuurlijk door en door!
zo, wat een brakke werkdag zeg.......tjee, het is er weer een voor in de top-10!
@assie, 20weken echo was vooraf heeel spannend. En achteraf heeeel leuk. Gelukkig was alles voor zover ze konden zien goed. En daarna konden we nog even rustig genieten van ons mooie kindje dat slokjes vruchtwater zat te happen en de beentjes in de nek legde. Heel mooi. Echo was hier ook goed duidelijk en scherp. Termijnecho was mooi maar dit was nog veeeeeel mooier. Wij hebben ook een commode en ledikantje via Marktplaats. Hij was whitewash en wat viezig, maar heb hem mat wit geverfd en is nu als nieuw. Hij is vrij eenvoudig, lijken planken naast elkaar. We vonden er toevallig twee kasten van de Karwei bij in dezelfde stijl en klaar was ons kamertje. Die heb ik ook vrij vroeg al gekocht, eigenlijk vooral omdat ik ze eerder tegenkwam voor een hele schappelijke prijs (25 euro!!!!), dus dat kon ik niet aan mij voorbij laten gaan. Nu was ik de eerste bieder en kon ze ophalen.

@fotostuurders, lieve foto's!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven