Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
---
Ik weet een leuke hobby voor je MajMaj...postzegels verzamelen

geintje enne Philein komt je opzoeken, toch? En je gaat zo naar Nederland..Verder schrijf je alles gewoon van je af hier, wij zijn erg geduldig en je valt ons nooit lastig. Je moet nog even je draai vinden, na alles wat je beleefd hebt. Is ook niet nix!

Ik vind het vervelend dat ze je niet gebeld hebben, vivagirl. Ze hadden minstens kunnen bellen om te zeggen dat ze er nog niet uit zijn . Hou ik helemaal niet van, van dit soort praktijken.

Philein, hoe ging het nu verder met de helicopter...
---
Misschien kan Philein haar vakantie verschuiven? Ruilen met een kollega?

Misschien is haken of breien iets? Of is het daar te warm voor...of kleding maken op de naaimachine?
Pino, gelukkig viel het mee!! Nu maar wachten op de uitslag. Hopelijk is alles gewoon in orde. Hoe voel je je nu dan, voel je je al iets beter en heb je al gevoel terug?

Philein, ik ben het helemaal eens met Vivi, en gelukkig denk je er hetzelfde over. Ofwel 100% ervoor gaan, wat dus blijkbaar niet is gebeurd, of (tijdelijk) afstand nemen. Maak het jezelf niet onnodig moeilijker dan het al is... Wat betreft de mini-meet, dat zou leuk zijn zeg!! Ik zit in het zuiden van Limburg, maar ik kom dit weekend misschien nog in Brabant. Zat jij nou in Brabant of Gelderland?

Viva, wat stom dat je nog altijd niks gehoord hebt, ze stellen je geduld wel erg op de proef. Goed dat je nog gebeld hebt! Hopelijk morgen meer nieuws...

Ik vind het altijd leuk om thuis te zijn, maar dan wel echt in mijn huis met mijn familie. De rest geef ik weinig om, het land zelf en de omgeving mis ik dus echt niet, maar alleen de mensen en het eten haha.

MajMaj, dat klinkt me bekend in de oren van de monotone dagen, daar heb ik in D. ook last van, en dat is dus helemaal niks voor mij. Ik ben gewend om het superdruk te hebben. Een hobby en meer vriendinnen is natuurlijk de oplossing, hopelijk gaat dat lukken! Je komt in ieder geval alweer snel vakantie vieren in Nederland.

Hier in huis beginnen ze alweer een beetje gek van me te worden, ik ben nog altijd fanatiek bezig met mijn rollende r oefenen..............
Maj, gek he, dat mensen vaak zo snel het gevoel hebben anderen tot last te zijn. Zou dat ook echt zo zijn vraag ik me af? Absoluut ben je ons dat hier niet in elk geval. Heerlijk toch zo'n topic met forumvriendinnen waar je altijd bij terecht kunt. Doet mij in elk geval goed!quote: Heidel said:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik weet een leuke hobby voor je MajMaj...postzegels verzamelen

De helicopter, oja, nou ik vond het wel indrukwekkend hoor..zo'n ding ineens vlak langs je raam (serieus, ik had 'm kunnen aanraken!). Geen idee wat ze kwamen doen, geen spoed ofzo, ook geen patient gezien. Toiletpauze misschien?

Ik kan niet naar Maj helaas, want heb vakantie als zij nog in NL is...jammerrrr, ik zag me al helemaal zitten!

Kun je niet je vakantie ruilen met een kollega, Philein?
---
Heidel, probleem is dat ik geen studiedagen mag missen..dus ben gebonden aan bepaalde weken... Anders had ik het wel geweten!
Ja Maj, maar alles is tropischer dan Nederland of course
---
Ja, je wilt niet weten hoeveel mensen gewoon niet eens weten waar ze zich bevinden! Uh, laatst nog bij Boer zoekt vrouw (ok ok, dan zijn het ook echte boeren die nauwelijks het land uit zijn geweest) waren ze op vakantie en ze wisten niet aan welke zee ze nu precies zaten, haha, vind ik altijd zo grappig. Ergens zijn, maar eigenlijk niet weten waar.
Is de Betuwe in Gelderland? Ik vond Flipje altijd zo leuk, van de jam. Kon je ook zegeltjes sparen destijds.

Jammer Philein dat je aan de (mei)vakantie gebonden bent.

MajMaj jullie kunnen vast wel in NL meeten, maar dan heb je vast veel te doen!

Ik heb vroeger (al heel lang geleden) gehaakt, gebreid, kleding gemaakt en geborduurd..nu heb ik daar helemaal geen zin meer in. Ben nu vooral in de tuin!... maak jam en dat soort dingen. En mijn gezin natuurlijk, altijd stand-by.

Mijn nieuwste hobby is forummen met mijn cybervriendinnen, doe ik heel graag als het even kan.

Ooooh, zo'n lekkere cocktail lust ik ook wel..
Ik hoop een leuke vakantie te vinden Heidel, ik ga nog eens rondkijken, nadelig alleen dat ik al zo veel plekken heb gezien en ook een aantal plekken wil mijden.

Leuk dat je je hobby's hebt verruild voor ons trouwens!
Hallo.

We moeten een hobby vinden voor Majmaj heb ik al door.

Wat dacht je van fotografie? Das mijn hobby en ook van Philein. Maar een beetje camera kost je al snel meer dan 500 euro. Dus mischien een beetje duur.

Schilderen? Lijkt mij ook erg leuk. Ik heb er alleen totaal geen aanleg voor.

NCL heeft gebeld!!!!!!!!!!!

Om 7 uur!

Ik heb vrijdag een 2e gesprek!

Wist niet dat er nog een 2e ronde was.

Maar ik maakte een hele goeie kans zei hij.

Dus positief allemaal.

En ik heb maandag een 2e gesprek voor EF.

Dus ook positief.

En ik werd aangesproken op straat net, of ik interesse had om model voor Dove te zijn. Ze hebben proef foto's van me gemaakt en ik hoor volgende week meer.

Ach ja, waarom niet? Ze hebben echte vrouwen nodig, geen modellen.

Ik ga Criminal Minds kijken, ik ben dankzij Phil helemaal verslaafd.

xxx
---
he he VG eindelijk! Proficiat dat je door bent naar het 2e gesprek! Dat komt helemaal goed, ik voel het!

En wat leuk model voor Dove! Spannend! De nieuwe Doutzen Kroes....! Hihihi

Ik voel me vandaag goed, pijn in mijn rug is een stuk minder dus ik ga lekker aan t werk.

Laterrrrrrr,

O en Loola ik zit bij Den Bosch! Ga jij carnavallen?
Come fly with me on a jetplane
Wat lees ik net..vivagirl...NCL heeft gebeld (zo hoort het ook, by the way)!! 2e gesprek en dat al vrijdag, morgen dus. Hopelijk zeggen ze dan meteen daarna dat je het geworden bent!

En nog een 2e gesprek maandag voor EF en een modelcarriere baant zich aan...te gek! Het is ineens alles, kon je wel slapen daarna..

Criminal minds komt hier ook op tv trouwens, alleen komt het zo laat. Daar blijf ik niet voor op. Heb graag CSI gekeken, maar dat komt niet meer; ja het komt nog wel, maar alleen herhalingen.

Philein, dan zou je Sahara_Desert kunnen opzoeken of nichiran? Avianflu zat ook in de zon..Flamenco opzoeken is misschien ook een optie? Maar die kwam in mei ook naar NL dacht ik.

Looola, hier een blauwe lucht, bij jou ook? In het zuiden. Barst de carnaval al los?

MajMaj, een computercursus kan ik ook goed gebruiken, de kinderen weten er intussen meer van dan ik. Helaas interesseert het me niet zo. En ik vergeet dan weer hoe het moet (op het werk ook zo een gedoe), niet mijn ding.
Hee pino, ook al wakker! Vivagirl de nieuwe Doutzen Kroes hihihi.

You'll never know...

Rustig aan doen vandaag he.
VG, eindelijk een reactie, fijn! Gefeliciteerd met je tweede gesprek, je maakt een goede kans..spannend!!

Enne, een carriere bij Dove is ook niet verkeerd trouwens

Maj, hobby's...ehh, ga paardrijden! :-)

Pino, werkze weer vandaag. Fijn dat je rug wat beter voelt inmiddels.

Heidel, de zon schijnt hier eindelijk ook!
Goeiemorgen

Zonnetje hier is weer weg, en het is echt koud.

Vannacht rond het vriespunt, brrrrr.

Ik ga nu mijn ogen laten testen.

Ben benieuwd.
Ik bedacht me dat ik natuurlijk ook in mijn vakantie al naar Bosnie/Montenegro kan gaan om te gaan raften: dé periode!

Maar ja...niet echt tropisch hè...
Ik moet een bril............

Maar alleen voor tv kijken, auto rijden, etc.

Maar ik wacht tot ik weer in Macedonie ben, veel goedkoper.

Phil, wil je dan 2x die kant op, op vakantie?

Wat is je budget voor mei? En welke eisen moet je voldoen?

Je wil tropisch he?

Wat dacht je van Zanzibar? Daar gaat mijn vriendin heen.

Paar dagen Kenia en dan vliegt ze door naar heen.

Klinkt erg mooi!
Ik heb ook sinds 2 maanden een bril die ik op doe met autorijden, buiten lopen en in de bioscoop. Ongelooflijk wat een verschil dat maakt, en ik heb maar -0.75... Maar je went er zo ontzettend aan, nu wil ik hem best vaak op eigenlijk.

Goed dat je twee tweede gesprekken hebt!! Dan moet je binnenkort toch wel aan het werk zijn.

Philein, Zanzibar vind ik ook een goede inderdaad, maar dat is niet echt low budget geloof ik. Ik wil echt een keer naar Zanzibar!

Hier is het nog altijd zonnig, niet heel warm maar ik ben tevreden met het weer!

Ik ga trouwens geen carnaval vieren, dat is echt niks voor mij... Maar ik vermoed dat ik er niet echt onderuit kom, de carnavalsgekte is al behoorlijk losgebarsten hier! Pino, ga jij wel carnaval vieren?

MajMaj, ik wilde ook al schilderen gaan opperen als nieuwe hobby, dat doe ik zelf ook graag, maar dat is het dus ook niet helemaal voor je. Moeilijk, een nieuwe hobby vinden! Zoiets gaat natuurlijk veel gemakkelijker als het spontaan verloopt.
Een bril voor vivagirl, welcome in the club.

Zanzibar, daar was mijn broer ook een paar jaar geleden. En je zult het niet geloven daar is ook een liedje van.

http://www.youtube.com/watch?v=NAdze6NZOQE

Zat ik maar op Zanzibar, Zanzibar, Zanzibar, mijlen hier vandaan aan die mooie oceaan

Schilderen doe ik ook graag, maar dan een hekje of een tuinhuisje maar dat is meer categorie verven geloof ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven