Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vandaag voor het eerst met Juno op stap geweest! Ging goed!

Wij hadden stampot zuurkool vanavond.

Inad, Eowman is morgen weer in jouw stad, ik zal vragen of ie naar je zwaait

Pep, zaterdag voor het laatst in bad is toch niet zo héél erg? Ik doe Juna ook echt niet vaker dan 2x per week in bad en Juno eigenlijk ook niet. Tussendoor even beetje oplappen met een washandje. Juna krijgt teveel last van haar huid als ze vaker gaat, en ik merk bij Juno dezelfde neiging al.
quote:Vishnu schreef op 01 januari 2008 @ 20:01:

Geruitje is dan voor jou Kessterella. Maatje ledikant van Prenatal.

Mail je dan even bankrekeningnummer en bedrag?

Fijn zeg, die belastingdienst! En je mag zeker zelf bedenken waar je de rest van het geld vandaan mag trekken?
Loretta is De Mol. Punt.
nope kindertoeslag is 82
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh wat goed Eow, kunnen jullie er lekker op uit trekken!

Hier ook 2x per week maximaal in bad hoor.
Dat van dat washandje Eow, dat doe ik dus niet

Wat gaaf dat jullie met Juno op stap zijn geweest! Zal wel weer wennen zijn geweest zeker? (zin loopt niet)
Hier zelfde badfrequentie als bij Eow. Bij Vito soms nog sporadischer, die gaat echt alleen als hij vies is of stinkt, want badderen niet best voor zijn huid.
Loretta is De Mol. Punt.
Pssst, Pep: Ik ook niet altijd
Ik krijg van de belastingdienst 10 euro meer zorgtoeslag omdat ze mijn jaarinkomen van 2007 overnemen voor 2008. Jaarinkomen 2007 ging over 6 maanden . Nu maar wachten wanneer ze het aanpassen en hoeveel ik dan terug kan gaan storten.

Kindertoeslag gaat hoogstwaarschijnlijk aan mijn neus voorbij omdat ik geen kinderbijslag krijg
Ikke nooit Eow, alleen als ie zichzelf ondergepiest/kakt/kotst heeft en het nog geen avond is . Baas boven baas
Dat verhaal blijft tovh wel heel vreemd he Pep, dat je geen kinderbijslag krijgt? Aan welk criterium voldoe je dan (nu nog) niet?
Loretta is De Mol. Punt.
En kess wat, ik ook niet altijd Pep

Vaag Vish, wordt weer bellen morgen. Gezeik ook altijd.
quote:peppie schreef op 01 januari 2008 @ 20:14:

Ik krijg van de belastingdienst 10 euro meer zorgtoeslag omdat ze mijn jaarinkomen van 2007 overnemen voor 2008. Jaarinkomen 2007 ging over 6 maanden . Nu maar wachten wanneer ze het aanpassen en hoeveel ik dan terug kan gaan storten.

Kindertoeslag gaat hoogstwaarschijnlijk aan mijn neus voorbij omdat ik geen kinderbijslag krijg dan moet je zelf nu je geschatte jaarinkomen aan ze doorgeven.
Heb ik al gedaan zodra papierke binnenkwam Vish maar ja, Belastingdienst hè....

Ik heb niet genoeg binding met Nederland Kess. En al die Turken en Marokkanen (sorry Inad) in hun vaderland natuurlijk wel
Maar als je straks werkt toch wel?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 01 januari 2008 @ 20:18:

En kess wat, ik ook niet altijd Pep

Wat? Wat mot Kess nu weer weten?
Loretta is De Mol. Punt.
Zo ik heb net de laatste oliebol en appelbeignet opgevreten en nu is het over met die zooi voor de komende 12 maanden. M`n Bobonbloc roept
Ja maar dat werken is de eerste maanden met behoud van uitkering. Geen arbeidsovereenkomst en ook geen kinderbijslag dus. Volgende probleem is trouwens dat ik dan ook geen kinderopvangtoeslag krijg maar daar moet de gemeente zich maar druk over maken hoor (kunnen ze gelijk kinderbijslag en -toeslag regelen )
als je nu 1 dag (via uitzendbureau) zou werken heb je recht op kinderopvangtoeslag.
quote:Kess schreef op 01 januari 2008 @ 20:23:

[...]

Wat? Wat mot Kess nu weer weten?Is Engels.
Weet ik Vish maar ik vind dat gemeente dat maar moet regelen. Ik vraag niet om een soort van stagelopen natuurlijk. Ben benieuwd of ze er überhaupt wel aan gedacht hebben (ik in 1e instantie niet namelijk)
Heej Inad, was jij zomaar verwikkeld in een rel? Maar wat is de essentie van het topic eigenlijk? Jullie hadden het toch niet al 173 pagina`s over een meisje wat in d`r broek piste hè?
Ik heb last van Naar Bed Gaan Uitstellend Gedrag. En jullie zitten zeker allemaal op House met z`n migraine te geilen?
Perfect lose-lose situation, very you
quote:peppie schreef op 01 januari 2008 @ 21:00:

Ik heb last van Naar Bed Gaan Uitstellend Gedrag. En jullie zitten zeker allemaal op House met z`n migraine te geilen? *drijft van stoel*
En de rest zit op het topic "waar zijn die bi-sgierige vrouwen?"

Hopelijk heeft iedereen een fijne 1e dag van 2008 gehad en whatever bad happened means that the rest of the year will be mindblowing fantastic!

Ik ga naar bed lieve maisjes, tot morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven