Vernedering door vrouw
vrijdag 4 maart 2011 om 15:39
Hallo,
Ik heb een beetje een vervelende kwestie. Toen ik mijn vrouw leerde kennen deden we spannende spelletjes waarin ik vernederd werd.
Nu zijn we enkele jaren verder, getrouwd en kinderen. Niet zulke leuke kinderen, een beetje saaie kinderen maar dat terzijde.
Mijn vrouw is echter een beetje doorgeslagen met de bedspelletjes. Ze vernederd me nu ook als er vriendinnen van haar op visite komen. Ik moet dan koffie halen, hapjes klaarmaken, koken, afwassen, schoonmaken enz. Dit naast mijn 50-urige werkweek.
Het meest vervelende vind ik dat mijn vrouw me slaat waar de kinderen bij zijn.
Weten jullie wat ik er aan kan doen om onze relatie weer op de rails te krijgen? Ik mag 1 keer per dag een vraag aan haar stellen dus ik kan het er morgen pas over hebben omdat ik vandaag mijn quota al gehaald heb.
Ik hoor graag advies...Ik moet nu snel offlline want mijn vrouw komt thuis.
Groetjes.
Ik heb een beetje een vervelende kwestie. Toen ik mijn vrouw leerde kennen deden we spannende spelletjes waarin ik vernederd werd.
Nu zijn we enkele jaren verder, getrouwd en kinderen. Niet zulke leuke kinderen, een beetje saaie kinderen maar dat terzijde.
Mijn vrouw is echter een beetje doorgeslagen met de bedspelletjes. Ze vernederd me nu ook als er vriendinnen van haar op visite komen. Ik moet dan koffie halen, hapjes klaarmaken, koken, afwassen, schoonmaken enz. Dit naast mijn 50-urige werkweek.
Het meest vervelende vind ik dat mijn vrouw me slaat waar de kinderen bij zijn.
Weten jullie wat ik er aan kan doen om onze relatie weer op de rails te krijgen? Ik mag 1 keer per dag een vraag aan haar stellen dus ik kan het er morgen pas over hebben omdat ik vandaag mijn quota al gehaald heb.
Ik hoor graag advies...Ik moet nu snel offlline want mijn vrouw komt thuis.
Groetjes.
vrijdag 4 maart 2011 om 20:11
vrijdag 4 maart 2011 om 20:54
vrijdag 4 maart 2011 om 22:54
Oh! Woman, oh woman, don't treat me so mean,
You're the meanest old woman that I've ever seen.
I guess if you said so
I'd have to pack my things and go.
Hit the road Herman and don't you come back no more, no more, no more, no more.
Hit the road Herman and don't you come back no more.
Now baby, listen baby, don't-a treat me this-a way
Cause I'll be back on my feet some day.
Don't care if you do 'cause it's understood
You ain't got no money you just ain't no good.
Well, I guess if you say so
I have to pack my things and go.
You're the meanest old woman that I've ever seen.
I guess if you said so
I'd have to pack my things and go.
Now baby, listen baby, don't-a treat me this-a way
Cause I'll be back on my feet some day.
Don't care if you do 'cause it's understood
You ain't got no money you just ain't no good.
Well, I guess if you say so
I have to pack my things and go.
zaterdag 5 maart 2011 om 00:54
zaterdag 5 maart 2011 om 18:31
quote:dammes3 schreef op 05 maart 2011 @ 00:54:
"Onze" Herman zwijgt...............voorgoed? ..........of heeft ie het advies van Lucifer opgevolgd................?
* Dammes neuriet bedachtzaam voor zich uit: "Hit the road Herman, want you come back no more no more, hit the road Herman................" *Hij kan waarschijnlijk niet reageren omdat zijn vrouw hem continu in de gaten houd. En als hij maar in de buurt van de computer komt. Dan pakt zijn vrouw haar zweep en dan krijgt hij in het bijzijn van haar vriendinnen een pak slaag. Arme Herman.
"Onze" Herman zwijgt...............voorgoed? ..........of heeft ie het advies van Lucifer opgevolgd................?
* Dammes neuriet bedachtzaam voor zich uit: "Hit the road Herman, want you come back no more no more, hit the road Herman................" *Hij kan waarschijnlijk niet reageren omdat zijn vrouw hem continu in de gaten houd. En als hij maar in de buurt van de computer komt. Dan pakt zijn vrouw haar zweep en dan krijgt hij in het bijzijn van haar vriendinnen een pak slaag. Arme Herman.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.