Vernedering door vrouw

04-03-2011 15:39 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een beetje een vervelende kwestie. Toen ik mijn vrouw leerde kennen deden we spannende spelletjes waarin ik vernederd werd.

Nu zijn we enkele jaren verder, getrouwd en kinderen. Niet zulke leuke kinderen, een beetje saaie kinderen maar dat terzijde.

Mijn vrouw is echter een beetje doorgeslagen met de bedspelletjes. Ze vernederd me nu ook als er vriendinnen van haar op visite komen. Ik moet dan koffie halen, hapjes klaarmaken, koken, afwassen, schoonmaken enz. Dit naast mijn 50-urige werkweek.

Het meest vervelende vind ik dat mijn vrouw me slaat waar de kinderen bij zijn.

Weten jullie wat ik er aan kan doen om onze relatie weer op de rails te krijgen? Ik mag 1 keer per dag een vraag aan haar stellen dus ik kan het er morgen pas over hebben omdat ik vandaag mijn quota al gehaald heb.

Ik hoor graag advies...Ik moet nu snel offlline want mijn vrouw komt thuis.

Groetjes.
Nu zijn we enkele jaren verder, getrouwd en kinderen. Niet zulke leuke kinderen, een beetje saaie kinderen maar dat terzijde.

Geweldige zin!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dus ik kan het er morgen pas over hebben omdat ik vandaag mijn quota al gehaald heb
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De kinderen zien als je geslagen wordt? Ja dat lijkt mij ook saai.
Ik vind best dat Herman gevoel voor humor heeft.
668, the neighbour of the Beast
Eindelijk eens een ` trolltopic ´ (om het zo te noemen) dat niet vervelend is!

Hier valt gelukkig om te lachen.
quote:leliem schreef op 04 maart 2011 @ 15:45:

dit verhaal komt niet geloofwaardig overNiet?
Herman, je hebt een lach op mijn gezicht getoverd, bedankt!
Is dit nep dan?

668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 04 maart 2011 @ 20:49:

Is dit nep dan?

Nee, haal me niet uit de waan
Shit, ben ik te laat voor de vrijmiboto?

Neem me steeds voor om op tijd te zijn, maar mis weer net alle spanning.

Kan niet wachten tot het lange Paasweekend, als NL weer vrij is! Of is er een eerdere vakantie zodat we weer kunnen genieten van losgebroken nieuwe forummers?
quote:Enn schreef op 04 maart 2011 @ 20:13:

dus ik kan het er morgen pas over hebben omdat ik vandaag mijn quota al gehaald heb Moet het geen quotum zijn als je maar 1 vraag mag stellen?
Deze OP is echt heel grappig.
Eerst wil die vernederd worden dan doet ze vrouw het nog met dr vriendinnen erbij ook en dan is het ook niet goed! Oh Oh Herman niet zo zeuren hoor
quote:herman1972 schreef op 04 maart 2011 @ 15:39:Niet zulke leuke kinderen, een beetje saaie kinderen maar dat terzijde.Heridity is such a bitch.
Oh! Woman, oh woman, don't treat me so mean,

You're the meanest old woman that I've ever seen.

I guess if you said so

I'd have to pack my things and go.

Hit the road Herman and don't you come back no more, no more, no more, no more.

Hit the road Herman and don't you come back no more.

Now baby, listen baby, don't-a treat me this-a way

Cause I'll be back on my feet some day.

Don't care if you do 'cause it's understood

You ain't got no money you just ain't no good.

Well, I guess if you say so

I have to pack my things and go.

Hit the road Herman and don't you come back no more, no more, no more, no more.

Hit the road Herman and don't you come back no more.
Je mag hier gerust verder praten Herman. Dat je thuis al aan je quotum zit voor vandaag. Ik bedoel, je moet het niet opkroppen. Gooi het eruit!
Lieve Herman, je mag alles aan me vragen, ook nu nog!
quote:Jaschenca schreef op 05 maart 2011 @ 00:35:

Lieve Herman, je mag alles aan me vragen, ook nu nog!
Delen doe je samen
"Onze" Herman zwijgt...............voorgoed? ..........of heeft ie het advies van Lucifer opgevolgd................?

* Dammes neuriet bedachtzaam voor zich uit: "Hit the road Herman, want you come back no more no more, hit the road Herman................" *
La la la la la la la
Jammer dat Herman niet ff een update geeft hè Enn?
Ja, haha, dat liedje zit nu ook in mijn hoofd!
Jouw vrouw is een voorbeeld voor ons allemaal Herman. Meestal is het andersom namelijk, inclusief het slaan waar de kinderen bij zijn, en dan níet voor de lol maar dan is het bittere ernst.
Je moet er niets mee, gewoon stoppen. Kletsverhaal.
voer eendjes geen oorlog!
quote:dammes3 schreef op 05 maart 2011 @ 00:54:

"Onze" Herman zwijgt...............voorgoed? ..........of heeft ie het advies van Lucifer opgevolgd................?

* Dammes neuriet bedachtzaam voor zich uit: "Hit the road Herman, want you come back no more no more, hit the road Herman................" *Hij kan waarschijnlijk niet reageren omdat zijn vrouw hem continu in de gaten houd. En als hij maar in de buurt van de computer komt. Dan pakt zijn vrouw haar zweep en dan krijgt hij in het bijzijn van haar vriendinnen een pak slaag. Arme Herman.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven