Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
en net op nieuwjaarsdag gaat mijn pc weer stuk .. opnieuw formatteren en installeren...

Heerlijk begin van deze dag *not*

en straks 2 uurtjes werken .. maar ben zooo moeeee

Pop leuk gebaar van die champagnefles . moet kunnen zo op 1 jan ;)

Vriendin en ik hebben heel symbolish al onze zoenvriendjes en exen verbrand. Toen we bij t vuur stonden en papier nodig waren , riep vriendin dat ze wel ff kranten bij der moeder ging halen 50meter verderop.

Dus elke krant die we op t vuur gooiden noemden we de namen van onze zoenvriendjes en exen. Hilarisch nog even nagedoopt met wat wijn en bier..
Dag allemaal!

Ik wens jullie een heel leuk, bijzonder, verrassend en nieuw 2008

Heb gezellig oud&nieuw gevierd met vriendinnetje, en ondanks behoorlijke hoeveelheid roseetjes, rode wijn en champagne vanochtend eigenlijk best helder . 2008 is leuk begonnen en 'k heb er wel vertrouwen in dat dit een leuk jaar wordt

Toen ik vanmiddag bij vriendin vertrok, bleken de drie auto's die achter mij geparkeerd stonden allemaal geramd te zijn door een of andere gek die (volgens mij) dronken zijn auto tussen de andere gepropt had. Duidelijk veel schade: bumpers, nummerborden, blik... maar MIJN auto niet!

Zojuist de kerstboom het huis uitgegooid, was er wel klaar mee nu. Nog even een fotootje dan toch, van prinses' enOrme kerstboom>

Peas on earth!
allemaal heel gelukkig en liefdevol 2008 toegewenst.

Nu een beetje brakjes na een hele leuke avond, dus morgen ben ik er weer!
Joehoee pc doet t weer..

Net ff gegluurd op RP .. een heel leuk bericht van een wel erg interessante RPman..

Mijn jaar begint goed . *lol*

Zooo nu ff omkleden en richting mijn werk . Geloof dat t alweer zo mistig is ..

Hopelijk kan ik de weg naar mijn werk vinden
Môgge allemaal,

Allereerst...de beste wensen en dat het een mooi jaar mag worden voor iedereen.

Heb leuk o&n achter de rug...eerst bij vrienden gezeten, daarna zijn we op de fiets gestapt richting andere vrienden, feest....errug gezellig.....was om 06.00 uur thuis. Gisteren dus megabrak, eind van de dag nog een nieuwjaarsborrel van de stamkroeg...pfffff....moet écht weer even bijkomen. (ben ook geen 18 meer... )

En nu weer gewoon heerlijk aan het werk....nog aardig rustig...dus een lekker begin...prima zo
Gaappp... ik ben ook weer aan't werk! Kon vanochtend m'n bed maar met veel moeite uitkomen , maar nu is't eigenlijk wel weer leuk om aan 't werk te zijn. Even bijkletsen met m'n favoriete collega's

Heb van oud&nieuw weinig last gehad de volgende dag, maar jaaaa... ik ben dan ook een STUK jonger, fruitiger en frisser dan Xander

Vleertje zo te zien ook in 2008 weer volop into RP...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 januari 2008 @ 11:15:

Heb van oud&nieuw weinig last gehad de volgende dag, maar jaaaa... ik ben dan ook een STUK jonger, fruitiger en frisser dan Xander

Jonger....ok!, dan is een FEIT...fruitiger en frisser is niet bewezen Alles goed met je?
Alles goed. 2008 is goed begonnen en heb er vertrouwen in dat het een leuk jaar gaat worden .

Jonger staat onomstotelijk vast, fruitiger en frisser is een interpretatie inderdaad (okeeokeeokee... ik geef het toe, Xan heeft gelijk, het is niet bewezen... )
Peas on earth!
Hoewel... JONGER staat ook niet onomstotelijk vast... We kennen elkaar niet in't echt, dus misschien ben jij in het echt wel een 18jarige puber, en ben ik in't echt een 65-jarige ouwe heks met een pukkel op m'n neus
Peas on earth!
Geen prinses, maar een oude toverheks, of een nare oude fee... Brrrrr!

Mooi boompje trouwens, mag de kat nu weer uit de kast??

Ik heb net heeeeeel lang aan de lijn gehangen met een man van @home, want mn internet deed het niet op mn geleende computer, en nu doet het het wel weer! ik vind die mannen altijd geweldig, ik ben elke keer heel goed geholpen! Dat heb ik hem ook maar even verteld! Goede daad voor vandaag weer binnen!

Maar nu moet ik aan de slag met een verslag voor mn werk, en eigenlijk heb ik er geen zin in, maar ach, wat moet dat moet! Dus met frisse tegenzin er tegen aan. Oh dat doet me denken aan een leuk plaatje.....

Vleer is op haar werk in quarantaine geplaatst.. Mag met mijn team niet meer in t verzorgingshuis zelf komen , we moeten nu in de aanleunwoningen blijven. Ivm de buikgriepvirus.. Zijn nu 60 bewoners van de 80 ziek.. en 10 personeelsleden...En in de aanleunwoningen is nog niemand ziek ook niet van t personeel .. De rest in t huis zelf lopen met mondkapjes op schorten aan etc. Wij mogen nog leuk vrij rond banjeren haha wel gezellig en zwaaien naar onze collega's en bellen veel met elkaar .. Best geinig net een MKZ uitbraak haha

En nu ga ik douchen en een laptop kopen ben t nu helemaal ZAT
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 januari 2008 @ 12:33:

Hoewel... JONGER staat ook niet onomstotelijk vast... We kennen elkaar niet in't echt, dus misschien ben jij in het echt wel een 18jarige puber, en ben ik in't echt een 65-jarige ouwe heks met een pukkel op m'n neus

Het zou maar zo kunnen Prinses....ooit komt de waarheid aan het licht

Vleer een nieuwe laptop kopen? Weer problemen met je PC (as usual)? Kijk eens naar de HP Pavillion DV6000...heb ik ook. Leuk topje....
Heeft advies van nu 11 personen gekregen 10 zeggen er GEEN HP kopen

Jij bent d eenige die zegt koop een HP
Tskkkkk....heb geen enkel probleem met deze heurrr! Trouwens ik heb 'm ook niet zelf uitgezocht, maar gekregen van de baas.
quote:Xander68 schreef op 02 januari 2008 @ 13:12:

Het zou maar zo kunnen Prinses....ooit komt de waarheid aan het licht

Oooittt misschien.... , maar tot die tijd weet je gelukkig nog niet dat die roze rollator helemaal niet zo fictief is, dat ik écht in De Pimp woon, ongeveer 75 ben, en natuurlijk charmant oma-huidskleurig-ondergoed draag

Ik wil OOK een laptop, zodat ik lekker hangend op de bank kan viva'en, in plaats van op m'n saaie (ikea-)bureaustoel zittend

Vleertje dus een spannend en sensatie-achtig dagje . Succes met laptop-zoektocht!
Peas on earth!
Whahahaha zie nu pas dat 'hij' weer kan, bij Xan!

Tis tenslotte 2008 he

(Prinses beetje traaaaagggg vandaag)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 02 januari 2008 @ 14:10:

Whahahaha zie nu pas dat 'hij' weer kan, bij Xan!

Tis tenslotte 2008 he

(Prinses beetje traaaaagggg vandaag)Ja, ik sta er weer "open" voor in 2008!....interesse soms?
quote:pop1980 schreef op 02 januari 2008 @ 13:05:

Geen prinses, maar een oude toverheks, of een nare oude fee... Brrrrr!

Mooi boompje trouwens, mag de kat nu weer uit de kast??

De kat was al uit de kast, want heeft met oud&nieuw drie ballen gemold. Maarrrr dat heb ik PrinsesseKat vergeven, want arme kat heelll bang door vuurwerk.

quote:Ik heb net heeeeeel lang aan de lijn gehangen met een man van @home, want mn internet deed het niet op mn geleende computer, en nu doet het het wel weer! ik vind die mannen altijd geweldig, ik ben elke keer heel goed geholpen! Dat heb ik hem ook maar even verteld! Goede daad voor vandaag weer binnen!

Computermannetjes inderdaad altijd errrrug goed, hoewel ik me zelf altijd erg drom en onwetend vind als ze dan dingen over de modem zeggen als: 'hoeveel lampjes heeft uw modem mevrouw Prinses? ohh 3 groene en een rode, dan is het dus een huppeldepupmodem'... (of misschien voel ik me gewoon betrapt dat ik het ook niet beter snap dan dat... prinses namelijk errrrug groOote computer-/internet-leek )

Pop nu dus even HUP met die 50% aan de slag met verslag (en met de andere 50% dan? )
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 02 januari 2008 @ 14:20:

Ja, ik sta er weer "open" voor in 2008!....interesse soms?

Tsja... De Jacht (*kuch*) is weer begonnen in 2008 he... Hoewel Xan's opmerking eerder doet vermoeden dat hij liever heeft dat er op HEM gejaagd wordt (kan me nog herinneren dat je kerstkaartjes-stuur-actie ook met weinig subtiliteit probeerde om te keren )

Alleen een lijstje met overeenkomsten als een ikea-dekbed en droptwist is niet genoeg hoor Xan, dan moet je toch echt met meer aankomen

Ik wacht vollll spanning af
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 02-01-2008 14:25
Reden: Droptwist ook errug belangrijke overeenkomst op lijstje ;-)
% gewijzigd
Peas on earth!
Vleer heb een laptop gekocht een Acer ehh tja wat voor 1 ? een zwarte haha

Met Vista ben benieuwd
oja Acer Aspire 5315

En t was een koopje met 2GB.. Ik kan vast vanavond de hele wereld weer rondsurfen met t ding.. Tenminste dat hoop ik ..
Hi Vleer,

Een Acer? Dáár ben ik weer niet dol op.....Maar goed, iedereen heeft wel wat te zeiken wat betreft laptops/pc 's.....als JIJ er maar blij mee bent... toch?

Hoe gaat het met het quarantaine-gebeuren momenteel, en hoeveel dagen blijft dat van kracht?
Xander.. geen idee t virus is nu al 1 week aan de gang ..

Normaal eten mensen in de grote zaal hun middagmaaltijd en drinken er koffie maar die is nu gesloten om zo min mogelijk bacterien rond te brengen..

(allemaal protocollen die we moeten opvolgen)

Ach ja wat betreft pc's heeft iedereen zijn favo en niet favo.. Acer is volgens paar vrienden best goed.. HP en PB bv weer niet.. Maar goed ik heb m voor normaal gebruik hoef eigenlijk maar te Msnen en te Vivaven hehe

Dit is die van mij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven