Wat verveelt je nooit?

06-03-2011 06:26 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
In vervolg van het topic van mij over wat je tijdelijk erg veel hebt gegeten en niet meer kan zien ( Wat kan jij niet meer zien of ruiken? )

Nu dan, wat staat je nooit tegen en zou je dag in dag uit kunnen eten.

Ik trap af. Echt ik zou elke dag pizza kunnen eten. Dan wel het liefste van een pizzaria want mijn oven kan nooit de heerlijkheid van een prof. pizzaria evenaren.

Tweede is dat ik dag en nacht een hamburger van de Mac lust. Echt, die kleffe dingen van een euro vind ik zo lekker.

En verder zou ik voor lunch altijd wel een tosti lusten. Heerlijk.

Vergeet ik gewoon mijn verslaving, kaas. Elke dag wel een klein hapje. Of een plakje. Heerlijk. Ik hou van hartig dus als ik trek heb vind ik het ook niet erg om zo een hap kaas te nemen. Vergeten kaas in de Poll te zetten, wat een doos ben ik.

Oja en als er een gek in de nacht mij wakker maakt, dan mag het wel zijn voor champagne.

Dit zijn de dingen die mij nu al jaren nog nooit verveelt hebben, hoeveel ik er ook van op heb. (disclaimer, champie drink ik zelden dus die mag je niet mee tellen).

Wat verveelt jullie nou echt nooit, hoeveel je er ook van op hebt? Zie mijn andere topic, ik heb meestal na een overkill van een product er echt een afkeer van dat ik het maanden of zoniet nog langer het niet meer hoef.

(gewoon even een luchtig topic voor de zondag als het mag )

Wat mij nooit verveelt qua eten is .....

Wat mij nooit verveelt qua eten is .....

Totaal aantal stemmen: 40

Niets, alles gaat vervelen als je er teveel van eet (15%)
snacks (20%)
snoep (13%)
gezond eten (5%)
andere ongezonde hapjes (3%)
als het maar vet is (13%)
vlees of vis (8%)
anders n.l. ............ (25%)
mylene_valerie wijzigde dit bericht op 06-03-2011 06:36
Reden: mijn verslaving kaas vergeten te vermelden.
% gewijzigd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heerlijk knapperig aan de buitenkant en taai van binnen: pavlova. Met slagroom en fruit er bovenop. mmmmmm

En ook chocolade mousse met slagroom. mmmmm

Waarom zijn lekkere dingen niet altijd zo gezond?
Koffie

Melk

Cola zero

Kaas

Drop

Roquefortsaus is bij mij een probleem.

Als ik uit eten ga wil ik graag dingen eten die ik niet ken, maar zodra er op de kaart vlees met roquefortsaus staat ben ik verloren.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
De bananenkwark van Mona! Ook lekker om kwarktaart van te maken
Patat met ketchup

Champagne

Chips

Valt eigenlijk nog mee. Ik wilde ook sushi en chocola typen, maar ik heb tijden gehad dat ik een aantal dagen achter elkaar sushi at en uiteindelijk had ik toch wel even genoeg. Chocola idem. Oh behalve champagnetruffels dan.

Trouwens ook nog warm brood met olijfolie of truffelolie. Verveelt ook nooit. En knoflook ook niet.
Ik krijg hongerrrrr van dit topic, hahaha

Mensen mogen mij wakker maken voor verse Vlaamse frieten met vette mayonaise. :D
Melk! (vrij genant toen gister mijn ouders onverwachts langs kwamen en ik niets anders had dan melk en thee )

Cheesecake

Aardbeien

Indiaas
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
Haha ik wilde zeggen dat mijn katten me nooit vervelen, zie ik nu dat het de eetpijler is
Voor de fantieke avocado eters: Hoe eten jullie deze? Ik pureer er soms eentje met wat knoflook, tomaatje en peper en zout, maar toch blijf ik de smaak wat flauw vinden. k doe het dan op een cracker of roggebroodje. Ik heb overigens ook een bewaar probleem. Ik maak soms smoothies met o.a. avocado, maar daar hoeft maar een kwart in. Heb al eens een halve of hele gedaan, maar dat wordt echt te dik. Helaas is de avocado de volgende dag bruin, hoe goed ik 'm ook verpak. Citroensap schijnt de oplossing te zijn, maar vroeg me af wat verder de eet- en bewaarmogelijkheden.
Cola en sigaretten, of is dat erg off-topic
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sterrenmuntthee, Latte Macchiato, witte wijn (1 bepaalde witte wijn, maar dat houd ik ivm herkenbaarheid maar voor mezelf, haha), cocktails (Margarita, Caipiriña, Cosmopolitan). Sojayoghurt-fruitshakes.

Verder sluit ik me aan bij Waldorf. Ik ben ook dol op bijv. sushi, kaas, boquerones & thaise groene curry. Maar toch kan ik daar ook wel eens even genoeg van hebben.

Grappig trouwens, nu ik het teruglees. De dingen waar ik nooit genoeg van krijg zijn allemaal vloeibaar.
quote:nouschi schreef op 06 maart 2011 @ 13:16:

Cola en sigaretten, of is dat erg off-topic Neehoor. Goede combinatie ook
Kaas! Veruit op nummer 1.
Oude kaas, (veel te vette) boerenbrie en chèvre met honing.

Warm brood met roomboter, volkoren crackers met hagelslag, rijstwafels met suiker, vers brood met pindakaas en banaan.

En voor een goeie verse soep mag je me altijd wakker maken (mijn verantwoorde troostvoer)!
Gerookte makreel.
aners, nl.. oesters.

Ik eet ze 1 x per week, maar ik zou ze wel iedere dag willen eten.

Roggebrood met komijnenkaas. Eet ik iedere dag en ik vind het nog steeds heerlijk.
quote:Artpiraat schreef op 06 maart 2011 @ 13:15:

Haha ik wilde zeggen dat mijn katten me nooit vervelen, zie ik nu dat het de eetpijler is het is je vergeven, het had met mijn naam net zo goed over mijn harige vriendjes kunnen gaan . Nou zijn die van mij ook om op te vreten zo leuk, zo weer een beetje ontopic?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
@Waldorf:

Ik eet 'm in plakjes, al dan niet in combinatie met een bagel, oude kaas en tuinkers, peper, chilipoeder.

Of geprakt met wat kruiden op een cracker of gewoon oplepelen.

Bewaren lukt hooguit een halve dag en idd met wat citroensap, luchtdicht verpakken.

Wat overblijft smeer ik op m'n gezicht als masker
quote:Very Cherry schreef op 06 maart 2011 @ 17:57:

[afbeelding]Bleg verpleegster, mag ik een wijntje van je? Die dropjes zijn toch niet lekker.
Ik heb wel eens zo'n ding als hieronder in 2 dagen 1 dag leeggegeten;

Oude kaas met een glas port
quote:Very Cherry schreef op 06 maart 2011 @ 18:03:

Ik heb wel eens zo'n ding als hieronder in 2 dagen 1 dag leeggegeten;

[afbeelding]

Ieuuuuwwww, mijn liefde voor je slinkt nu toch wel iets .

Ga me niet vertellen dat je ook in de wasbak plast ofzo
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 maart 2011 @ 18:01:

[...]

Bleg verpleegster, mag ik een wijntje van je? Die dropjes zijn toch niet lekker.Jazeker lieverd

quote:Mylene_Valerie schreef op 06 maart 2011 @ 18:06:

[...]

Ieuuuuwwww, mijn liefde voor je slinkt nu toch wel iets .

Ga me niet vertellen dat je ook in de wasbak plast ofzo Vaak geprobeerd, dat geef ik toe, maar met die 1.58 m moet je dan toch wel verrekte hoog klimmen c.q. springen MVtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven