Het theehuis
woensdag 2 januari 2008 om 15:23
Weet ik niet Star, ik weet uberhaupt niet wat we moeten met de opvang, aangezien het volgens mij niet verstandig is om Juno naar een KDV te doen voordat hij minimaal 6 maanden is. We gaan een gesprek aanvragen op een gastouderbureau om eens te kijken of dat wat is.
Ik wil zo eigenlijk even naar de supermarkt, weet alleen niet of dat verantwoord is met Juno. Naar buiten schijnt te kunnen, maar plaatsen waar veel mensen bij elkaar zijn liever niet. Maar ik moet toch boodschappen hebben.
Ik wil zo eigenlijk even naar de supermarkt, weet alleen niet of dat verantwoord is met Juno. Naar buiten schijnt te kunnen, maar plaatsen waar veel mensen bij elkaar zijn liever niet. Maar ik moet toch boodschappen hebben.
woensdag 2 januari 2008 om 15:26
Star, nee, heel rustig hier, geen studenten en nauwelijks collega's. Op kdv is het trouwens ook heel erg rustig, 5 kindjes, dus dat is voor Chica ook lekker
Eow, volgens mij komt volgende week wel goed uit, maar we hadden natuurlijk eigenlijk beide data moeten benutten
Irritant dat gedoe met toeslagen. Misschien toch aan het einde van elk jaar even checken of je het nog kunt krijgen met terugwerkende kracht?
Jee, wat rot van je inschrijving. Dat moeten ze toch gewoon goedmaken? Gaat Juna ook daar? Doen ze niet aan voorrangsregeling voor broertjes en zusjes?
Hoezeeee voor de kleertjes
Pep, waarom niet. Ben benieuwd. Is in verband met de kaarten toch?
Misschien dreigen met hen op site plaatsen? Dat was een tip op dat topic dat Star noemt. Ze worden daar door beheer van die site van op de hoogte gesteld en dat doet vaak worderen.
Eow, volgens mij komt volgende week wel goed uit, maar we hadden natuurlijk eigenlijk beide data moeten benutten
Irritant dat gedoe met toeslagen. Misschien toch aan het einde van elk jaar even checken of je het nog kunt krijgen met terugwerkende kracht?
Jee, wat rot van je inschrijving. Dat moeten ze toch gewoon goedmaken? Gaat Juna ook daar? Doen ze niet aan voorrangsregeling voor broertjes en zusjes?
Hoezeeee voor de kleertjes
Pep, waarom niet. Ben benieuwd. Is in verband met de kaarten toch?
Misschien dreigen met hen op site plaatsen? Dat was een tip op dat topic dat Star noemt. Ze worden daar door beheer van die site van op de hoogte gesteld en dat doet vaak worderen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 2 januari 2008 om 15:33
Aangifte kan niet omdat het een "civiele" zaak is. Dus de politie doet er niets aan. Ik snap het ook niet helemaal maar goed. De agente heeft wel diegene gebeld waarvan Vistaprint zegt dat ze daar de kaartjes hebben heengestuurd maar die mevrouw wist van niets. Tenminste, ze had wel besteld bij Vistaprint maar gewoon d`r eigen kaartjes ontvangen. Ook nog bedrijf proberen te bellen maar die nemen niet op (joh!). Ben nog even bij bank langsgeweest maar ook die kunnen niets voor me doen. Nu denk ik dat ik mevrouw mailtje ga sturen om even te vertellen dat Vsitaprint al haar gegevens aan mij heeft gegeven: naam, adres, mobiel nummer en email. Redelijk raar toch en mischien wil ze er wel wat mee doen. En uiteraard nog een email naar bedrijf en dan eens zien of ik via consumentenbond of site van topic wat kan doen. Jammer dan van het geld maar ben gewoon pissig op ze!

woensdag 2 januari 2008 om 15:51
woensdag 2 januari 2008 om 17:09