Kinderdekbedovertrek

09-03-2011 15:52 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochtertje is nu ongeveer 2,5 jaar oud en krijgt binnenkort haar eigen 'grote' bed. Ik ben op zoek naar echt een leuk kinder dekbedovertrek. Probleem is wel dat mijn dochter soms last heeft van een geïrriteerde huid en dus alleen onder 100% natuurlijke stoffen kan slapen. Iemand tips?
Kijken of er 100% katoen op het dekbedovertrek vermeld staat ?

En misschien een zijden of wollen dekbed kopen ?
ik weet niet beter dan dat een dekbed hoes (zeker voor kinderen) van 100% katoen is.

Dus gewoon bij Ikea, zeeman, weet ik veel waar kijken naar een leuke hoes en daar even op het label kijken
Hema.
Ze zijn er ook in 50/50 (polyester/katoen), dus je moet altijd even op het label kijken.

Hier heb je heel veel keuze, ook in figuren die niet bij Zeeman e.d. liggen.

Ik heb net Wallace & Gromit gekocht. Als je onder dat kopje kijkt, dan vind je ook een hele mooie van Shaun The Sheep.
Ikea heeft zeker hele leuke, maar houdt er wel rekening mee dat hun maten afwijken van de standaard NL maten.
quote:latoya schreef op 09 maart 2011 @ 15:56:

Hema.Eens. Veel keuze, 100% katoen en leuk te betalen.
Online ook een hoop te vinden hoor. Wehkamp, Neckerman. En dekbedovertrekken zijn toch altijd van 100% katoen?
quote:Jippertje schreef op 09 maart 2011 @ 16:00:

Ikea heeft zeker hele leuke, maar houdt er wel rekening mee dat hun maten afwijken van de standaard NL maten.dat is alleen met hun kussenslopen, niet met de dekbedhoezen, er zit alleen geen instopflap aan
quote:moppetoet schreef op 09 maart 2011 @ 15:59:

Ik heb net Wallace & Gromit gekocht. Als je onder dat kopje kijkt, dan vind je ook een hele mooie van Shaun The Sheep. Wilde net typen dat ik vandaag gelezen had dat een forumster een superleuk dekbed had gepost hier. Dat was jij dus . Tis dat ik geen dekbedovertrek nodig heb, maar boy o boy wat issie leuk!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2011 18:08
Reden: reclame
% gewijzigd
Goh wat toevallig dat ilseverhaagen en sandralenting allebei maar één post hebben hier en dat ilse de naam van een webshop noemt...

Ik moet zeggen, chapeau dat je de link niet in de openingspost hebt gezet, maar ik meld dit toch even als reclame.
Die van Pip zijn ook heel erg leuk, en 100% perkal katoen
quote:Pepernoek schreef op 09 maart 2011 @ 16:11:

Goh wat toevallig dat ilseverhaagen en sandralenting allebei maar één post hebben hier en dat ilse de naam van een webshop noemt...

Ik moet zeggen, chapeau dat je de link niet in de openingspost hebt gezet, maar ik meld dit toch even als reclame.

wat goed dat je dat zag! Inderdaad een beetje verdacht

(ik ben altijd veel te naief om er wat achter te zoeken)
Eh, ik plaats de Cartoonshop uit Groningen de laatste dagen nogal veel, maar ik heb geen aandelen ofzo. Het gaat mij gewoon om die superleuke-dekbedden-die-je-niet-overal-tegenkomt.

Ikke is geen spammerT.
Nee Moppetoet, maar jij hebt ook geen naamnick in combinatie met één post!

Vind het goed dat er tips gegeven worden, maar dit is gewoon spam.
Ik vind de kinderdekbedden van Ikea beeldschoon. Ik zou het wel weten als ik een dochter van die leeftijd had.
Wauw idd super opmerkzaam, jij moet detective worden... nu je het zegt is het ook wel vreemd dat ze allebei een nick hebben met een "gewone" voor- en achternaam
Idd zeg, goed opgemerkt. Wilde net mijn fantastische dekbedhoes plaatsen. Ach weet je wat ik doe het ook gewoon.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:latoya schreef op 09 maart 2011 @ 15:56:

Hema.
Het groene stippeltjesdekbed van Ikea was Moppekinds tweede keuze.

Maar ach, die van W & G was toch wel een stukje leuker.

Jammer dat Moppeman dit niet op ons bed wil hebben.

Geweldig dat schaap!

Ik heb geen kinderen maar ik zou hem zo kopen als ik niet wist dat mijn vriend er waarschijnlijk ook niet onder zou willen slapen haha
Shaun! Geweldig schaap! Waar heb je die vandaan?

Die van Nouschi vind ik ook leuk.

MacMini slaapt hier onder dekbedhoezen van de Hema: helicopter, apen en de piraten.
(zag het al, thanks!)
als je een hele zachte wilt hebben (goedkoop katoen voelt vaak erg 'ruw') zoek dan op gekamd katoen (de duurste dekbedovertrekken van ikea zijn gekamd katoen...zoooooooo veel lekkerder dan 'goedkoop katoen' )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven