Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Altijd te laat die NS
Hij had ze steeds open, maar door de flits weer dicht Wel zonde, want op die ene foto lachte hij echt breeduit. Dat kan hij sinds een paar dagen!

En mij haar lijkt wel een beetje gek vind ik. Heb juist heel hip kapsel en op de foto lijkt het veel korter. En dit is niet mijn doorsnee look nee, maar meer mijn post-zwangerschapslook
Ik vind het juist heel mooi op die foto hoor! Welke kleur smeer jij erin?
Ik zit nu constant tussen jouw profielfoto en de foto met Juno te zappen op zoek naar het verschil
Pas naar de kapper geweest, geen idee wat erin zit. Heeft de meneer die me knipte bedacht. Profielfoto was ik een stukkie slanker denk ik, heb hier nog een wat dikker hoofd, een bril en een pony, dat had ik op die foto ook niet
Dat zal het zijn
Mooi hoor, Eowynn! Vind het je heel goed staan

Dat lachje van Juno is lief en een echt lachje. Zo lief, lijkt net alsof hij slapend lacht en lachend slaapt

Mijn topic is om te huilen, Pep

Maar ook mooi wel ergens.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Owww, ik zie dat Enigme (proessst) het zeiktopic heeft heropend. Ben benieuwd of er iemand hapt

Agressie-Ri
Ik ga zo lanzamerhand m`n bedje opzoeken. Luun, ik wil mahahaten van de Frummels!

Bis morgen maisjes!

Voor Pepsel, de matenmuts...

Ben 9470 gram / 76 cm

Jerry 9200 gram / 77 cm

Lunitsa 90 - 60 - 90

Wat eenmooie kinderen heb je, Eow. En wat wordt Juno al groot. Als je vergelijkt met de eerste foto's...

Ga ook bed opzoeken.

Tot morgen.
Luna, hahaha, mooi MMMaten

OOOOOO

Jullie moeten echt een keer kijken. Ik loop nu van Woesssssjjjjj whaaaa, tsjssskkkkkkkkkk, zoeffff, zweef, beng boem baaaa door t huis, en dat alles zonder geluid te maken als een echte Kung Fu Queen

Tis gewoon Romeo en Julia maar dan Aziatisch

Hij:

is op haar:

aaaaahhh

maar dat mag niet want ze zijn van verschillende gevechtskampen en eigenlijk moeten ze elkaar vermoorden en dus komt hij

en dan gebeurt er een heleboel he...mag t natuurlijk niet verklappen

Hij 1 is erg mooi trouwens en zij al helemaal.

Woesssshjjj tssjsssffff plffftttzzzz

Ik ga zo m'n bed in woesjen
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 02-01-2008 23:14
Reden: plaatjes en praatjes
% gewijzigd
En dat allemaal in dit soort landschappen:

[URL="http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompar ... hofd-6.jpg[/img]

Nu woesj ik weer weg
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 02-01-2008 23:23
Reden: woessssjj
% gewijzigd
Ik volg Inad niet. Maar dat maakt niet uit. Ik kom alleen de tiara even ophalen.

Loretta is De Mol. Punt.
*doet graai*

*en zegt: puh *

Het is gewoon een film die je moet zien, Kesske
Was ist passiert mit Hyves? Dood?
Kweenie Pep, nog niet gekeken, maar mijn hotmail doet het niet. Zal even Hyves checken voor je.

Goedemorgen trouwens!

Waar is de koffie?

Ooeefff, baggernacht hier. Chica is minstens 15 keer wakker geworden, huilend en hoestend. Ze heeft ook weer last van buikpijn en ze heeft koorts (begon vannacht). Heb nog niet getemperatuurd, want zo zielig en het is niet heel hoog, gok graadje of 38 a 38,5. We zijn nu dus thuis. Ik ben nu bezig met installeren van Excel op huiscompu en ga straks even langs werk om wat data op te halen. Moet even kijken hoe, óf met Chica óf pas om 17.30 gaan en vragen of Chico dan even komt.

Chica ligt nu op de bank, denk dat ze zo weer in slaap valt.
Acherm Chicaatje Met excel kun je thuis werken Inad?

Ik ontbijt nu met halva Kind ligt nu pas weer op bed (was vanmorgen van half 5 tot half 6 wakker en sliep toen uit tot half 9) en mijn hoofd loopt over met dingen die ik nog moet doen/wil doen/ga doen/bang ben vergeet te doen
En mijn plaatjes doen het dus niet vanmorgen
Arme Chica! Duurt nu al lang he, dat ze zo aan het kwakkelen is?

Hier ook een butnacht. Tony paar keer schreeuwend en drijfnat van het zweet wakker. Ik geloof dat de peuterangsten hun intrede hebben gedaan. En Vito had me blijkbaar gistaravond erg gemist en wilde dat vannacht inhalen met de ene knuffelpartij na de andere. Wel lief, maar niet fijn getimed.

Heb net op hotmail gekeken (yes! biedingen lopen maar door!) en die doet het gewoon. Heb hyves nog niet geprobeerd. Zal ik zo even doen.
Loretta is De Mol. Punt.
Cross Pep!

Lijstjes maken! Ik vind dat echt een geweldige uitvinding. Het maakt je hoofd leeg en het afstrepen is echt kinderachtig leuk! Gewoon ook de meest suffe klusjes erop zetten, die nauwelijks tijd en moeite kosten, dan je lekker veul strepen!
Loretta is De Mol. Punt.
Nee, hyves doet het hier ook niet. Er zou vannacht onderhoud zijn van 0.00 tot 5.00. Denk dat dat niet helemaal gelukt is....
Loretta is De Mol. Punt.
Buut Inad!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven