Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

20-12-2006 15:38 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!
.
Opleiding: HBO-maatschappelijk werk

Werk: HBO in de geestelijke gezondheidszorg

Aantal uren: 36

Brutoloon: 2186 euro (2 jaar ervaring)

Nettoloon inclusief onregelmatigheidstoeslag +- 1800 euro

Prima loon vind ik zelf.
Ik werk als verzorgende in een verpleeghuis, 40% s ' avonds en 30% s'nachts, en ik verdien maandelijks 1500 euro netto.
Werk bij de Rijksoverheid

WO-niveau, 25jaar, zonder werkervaring en krijg bruto €2587 per maand voor 36u werk per week. Werk eigenlijk 40u maar daar krijg ik weer extra vrije dagen voor. Daarnaast worden mijn reiskosten volledig vergoed en krijg ik een eindejaarsuitkering
stoeipoes, 25 en dan al 2500 bruto??? hmmm moet toch maar in de randstad gaan werken geloof ik hihihi..

Weet niet meer wie het vroeg, maar iemand vroeg me hoe het zat met mbo+ niveau.. tja dat is voor elk bedrijf anders, maar in mijn functie zal iemand die net de opleiding klaar heeft het niet redden, puur omdat de ervaring ontbreekt en je dingen snel moet kunnen doorzien.. dat wordt in dit bedrijf ook wel van je verwacht.. en daarom zeg ik: voor elk bedrijf is het anders!
25 jaar

HBO Facilitaire Dienstverlening waarbij 1 jaar in het buitenland gestudeerd en 6 mnd stage op inkoop afdeling

Huidige baan:

Feitelijk gewoon Data-entry werk (redelijk ongeschoold werk)

ongeveer 2150 bruto/1580 netto exclusief reiskostenvergoeding en 8% vakantiegeld.

dik 2 jaar hierin werkzaam (1ste baan) en nooit loonsverhoging gehad.

Maar ik heb niets te klagen met dit salaris :P

Nieuwe baan:

Trainee Inkoop Management

1900 bruto op basis van 40 uur (32 uur werken, 8 uur studeren) Studie kost zo'n 9000 euro. Exclusief reiskostenvergoeding en 8%.

Iets minder salaris, maar wel veel betere toekomstmogelijkheden (en dan bedoel ik ook echt VEEL BETER)
Opleiding: MBO

Baan: Verkoper/coach Internet Provider

Uren p/w: 24 uur

Uurloon: 9.29

Dienstjaren: 4

Salaris: per maand, geen 13e maand of einde jaarsuitkering.

Leeftijd: 24
Hoihoi

Baan: office-manager

Sector: bedrijfsleven, zakelijke dienstverlening

Uren: 24

Leeftijd:37

Bruto: 1650 (2750 obv 40 uur)

Netto: 1350

Erg goed salaris vind ik zelf, vooral als ik kijk wat sommige anderen

hier verdienen. Vind het soms schandalig om te zien hoe slecht de

gezondheidszorg ( en andere sectoren) betaalt.

doei
You don´t have to believe everything you think
Hoi,

23 jaar, HBO bedrijfseconomie afgestudeerd

Financieel medewerker

2000 bruto per maand, Excl vakantiegeld
Accountmanager

21 jaar

1 jaar werkervaring

Cursus/opleiding SEU uitzendbranche

1700 euro bruto o.b.v. 40 uur
Personal assistant van de CEO van een internationaal bedrijf.

Aansturing van alle secretariaten (d.w.z. de coördinatoren van die secretariaten, 6 dames).

HBO Comm. (afgerond),

17 jaar ervaring.

37 lentes jong.

Werk nu bijna 3 jaar bij dit bedrijf, ruim 10 jaar werkzaam voor deze manager.

4635,00 euro bruto per maand.

In theorie een werkweek van 36 uur maar in de praktijk rond de 45 - 48 uur per week.

Leaseauto.

Thuiswerkplek met laptop.

Thuiswerkdag meestal 1 dag per week.

Mobiele telefoon.

13e maand.

Onkostenvergoeding 75 euro per maand.

8 weken vakantie per jaar.
quote:

Personal assistant van de CEO van een internationaal bedrijf.

Aansturing van alle secretariaten (d.w.z. de coördinatoren van die secretariaten, 6 dames).

HBO Comm. (afgerond),

17 jaar ervaring.

37 lentes jong.

Werk nu bijna 3 jaar bij dit bedrijf, ruim 10 jaar werkzaam voor deze manager.

4635,00 euro bruto per maand.

In theorie een werkweek van 36 uur maar in de praktijk rond de 45 - 48 uur per week.

Leaseauto.

Thuiswerkplek met laptop.

Thuiswerkdag meestal 1 dag per week.

Mobiele telefoon.

13e maand.

Onkostenvergoeding 75 euro per maand.

8 weken vakantie per jaar.

Goed man hee!   Naamgenote ;)
Med.Planning & Control

1800eur obv 24 uur
quote:

quote: Leveline reageerde

Ik vind het echt verschrikkelijk, al die hoge salarissen!

Ik werk in de reisbranche, ben 21 jaar en heb mijn MTRO diploma. Krijg dus het minimum jeugdloon van ruim 800 netto per maand. :( Heb je die opleidingen gezien? En voor velen ook de werktijden? En iedereen weet toch dat je niet de reisbranche in moet als je veel wilt verdienen? Doe je het toch, moet je ook niet zeuren he ;) 

Volgens mij bedoelde ze dat niet zo.
Hallo!!

Mijn gegevens:

Financieel manager groot modebedrijf.

38 uur per week; werkelijk zo'n 45 uur.

5300 euro brute excl vakantiegeld en bonussen.

Laptop, auto en telefoon van de zaak.

30 jaar.

10 jaar werkzaam bij dit bedrijf.

Laatste 1,5 jaar in deze functie.

HBO opleiding, maar vooral "doorgegroeid" binnen bedrijf
ik weet het, gezondheidszorg verdient slecht, maar op zich verdien ik best goed voor mijn leeftijd (vind ik)

mijn gegevens;

27 jaar

full-time,

officieel: contract 46 uur, in praktijk aantal uurtjes meer...

beroep; oogarts in opleiding

bruto 3100/maand

netto 1950/maand

excl. 4,% eindejaarsbonus en excl 8% vakantiegeld.

35 vrije dagen per jaar (dit is inclusief compensatie voor weekend diensten enzo). Geen uitbetaling overuren (die er wel vele zijn)
35 jaar

Medewerker laboratorium/ analist

26 uur per week

1275 euro netto per maand

8% vakantie

Altijd 2% eindejaarsbonus (of meer)

Vervoer op kosten van de zaak
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Per 1 januari ben ik begonnen als HR medewerkster, mijn salaris is 2500 bruto obv 40 uur. Ik werk zelf 32 uur en hou bruto 2000 euro over. Verder krijgen we 44 euro bruto pm voor de ziektekosten en hebben wij een premievrij pensioen. Hoeveel hou ik netto ongeveer over?

Is dit trouwens een redelijk salaris ik ben 34 jaar en heb MBO, hiervoor heb ik altijd als secretaresse gewerkt.
quote:

Per 1 januari ben ik begonnen als HR medewerkster, mijn salaris is 2500 bruto obv 40 uur. Ik werk zelf 32 uur en hou bruto 2000 euro over. Verder krijgen we 44 euro bruto pm voor de ziektekosten en hebben wij een premievrij pensioen. Hoeveel hou ik netto ongeveer over?

Is dit trouwens een redelijk salaris ik ben 34 jaar en heb MBO, hiervoor heb ik altijd als secretaresse gewerkt.

Ik denk zo rond de 1500 euro netto. Je kan zelf op de site van loonwijzer een brutto-netto berekening maken...
quote:

Oja, vind het best een ok salaris hoor!
Ik, Office Manager, 33 jr. MBO+, 5 jr ervaring € 2.500,- bruto + auto v/d zaak. Netto zal dit ongeveer € 1.700,- zijn (bijtelling auto + bijspaar pensioen gaan van bruto loon af.)
Jeetje, wat een salarissen zeg! Ik dacht als arts toch niet zo'n gek salaris te hebben, maar ik lees hier veel hogere salarissen voor jongere mensen met ook niet zo gek veel werkervaring. Ik ben 30 en begin binnenkort als huisarts in opleiding. Voor 36 uur verdien ik dan 2375 euro bruto, en daar komen nog wat toeslagen bij. Maar dat is dus helemaal niet zo veel :( ;)
Ja, ik vind de salarissen ook best hoog hoor, ook al heb ik alleen maar MBO maar wel heel veel meer werkervaring dan wat ik hier van de meesten zie.

Neeeee ik klaag niet!!!!!!

Ik merk het gewoon op (had ik maar een vak moeten leren, hihihhi)
Ja, ik besef me dat ik heel goed verdien (2515 bruto) voor mijn leeftijd (22), goede secundaire voorwaarden, blabla, toch voel ik me niet lekker in mijn vel op mijn werk. Ik werk hier sinds begin januari, pas drie weken dus, misschien moet ik gewoon nog even wennen. :(
quote:Jeetje, wat een salarissen zeg! Ik dacht als arts toch niet zo'n gek salaris te hebben, maar ik lees hier veel hogere salarissen voor jongere mensen met ook niet zo gek veel werkervaring. Ik ben 30 en begin binnenkort als huisarts in opleiding. Voor 36 uur verdien ik dan 2375 euro bruto, en daar komen nog wat toeslagen bij. Maar dat is dus helemaal niet zo veel :( ;)Leuk, ik hoop in september te beginnen met de huisartsopleiding. Werk nu als arts-assistent gynaecologie/verloskunde en zal er dan in salaris toch wel op achteruit gaan. Ben 29 en nu half jaar geleden afgestudeerd als arts.

(Nu bruto 3400, netto 1900 voor contract 38 uur, praktijk tegen de 50 uur)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven