Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Zonde van je geld en er wordt nog maar weinig gewrecked hier .
Lempicka ik heb nogal wat foto's hier geplaatst maar ik doe er niets meer aan. Moet toch eens beginnen....zei ik in oktober ook al las ik.
Is vaak zo met van die hypes. Mensen gaan accuut en enthousiast aan de slag en uiteindelijk bloed het een eenzame dood. Weet je nog waar je journal ligt?
Ja ik weet waar die ligt. Ik vind het echt een zomerding.
Ik vind t echt een onzin ding . Mja ik ben dan ook totaal niet creatief en heb er ook geen zin in en tijd voor.
Haha Lempicka het is ook geen plicht hoor er één te kopen en vol te frobelen.
Ja op de hobbykamer aan de linkerkant van de tafel.

Je hoeft totaal niet creatief te zijn je wordt het er wel van. Maar als jij het niet wilt koop je er gewoon geen. Zonder heb je ook een leven.
Nee is t ook niet . Moest gewoon ff mijn ongenoegen uiten over wreck this journal haha.
Na doeii.
@ steph het was gewoon een grapje hoor, weet niet wat jouw probleem is?

Maar blijkbaar ben je zelf ook niet zo enthousiast meer aangezien je journal erg eenzaam op de linkerkant van je hobby tafel ligt!
quote:lempicka schreef op 10 maart 2011 @ 23:13:

Maar blijkbaar ben je zelf ook niet zo enthousiast meer aangezien je journal erg eenzaam op de linkerkant van je hobby tafel ligt! Ik stuur de mijne anders wel ff te logeren, zijn ze niet zo eenzaam.
Oh, gezellig, 'k zal de mijne ook sturen!

Maar foto's = leuk!
We kunnen ook een uitwisselingsprogramma doen?
Ik heb gisteren 'This is not a book' gekocht. Eerste opdracht is: neem dit boek een week lang mee en leg 'm in het zicht. Kijk, dat is makkelijk te doen, natuurlijk

Staan ook leuke opdrachten in. Collega is enthousiast en ziet inderdaad alweer cadeautje erin. Maar meer in Wreck this Journal.

Later is nu
Ik heb ook WTJ en Mess en TINAB en ben er dol op! Op sommige dagen (Met veel inspiratie of kliederzin) werk ik in alle drie... kan de verf/lijm/ecoline mooi drogen terwijl ik in een ander boek verder kan!
Leuk

Ik heb in m'n eigen tekenboekje een variatie op de fruitstickertjes bedacht: leuke rosé-etiketten

(heb er vorig jaar in Portugal één geplakt, nu net ééntje van 't weekend.. )
Later is nu
Haha je kunt natuurlijk ook je eigen versie maken! Ben je ook al met je tekenboek onder de douche geweest? Ik vond het een hele ervaring om met een boek (WTJ) onder de waterstralen te staan... Merk wel dat weinig mensen dat enthousiasme delen omdat men het zonde vindt om het boek te verruïneren, terwijl dat juist de bedoeling is!
Jammer dat het hier ophoudt!
up!
oh er is een topic van

leuk!
Ja, vooral ook om te zien wat iedereen er van maakt. Heel anders vaak.
UP! Ik heb 'm even gegoogled en hij staat zeker op m'n verlanglijstje voor Sinterklaas! Denk dat ik er ook een koop voor een artistieke vriendin die ook meedoet met ons Sinterklaasfeestje :-D
En up! Ik had WTJ van de sint gekregen en netjes opgeborgen. Niet helemaal de bedoeling toch? Nu ben ik thuis aan het reorganiseren en kwam het tegen. Naja, eigenlijk kwam zoon het tegen. we zijn er dus maar meteen in begonnen! Ik moet zeggen, dat de foto's die in dit topic mij inspireren om nog creatiever met de opdrachten om te gaan. In mijn boek zet ik overigens de datum erbij dat het gemaakt is en wie het heeft gedaan. Nog geen foto's, omdat ik net begonnen ben! (maar het gaat goed, boek heeft al oortjes!)
Best verslavend als je eenmaal begonnen bent... Heb eigenlijk al weer zoveel ideetjes in mijn hoofd, maar ik heb net kauwgom in mijn boek gesmeerd die nu moet uitharden. Maar goed ook, anders ging ik vast de hele nacht door!
Leuk zeg! Ik kwam de mijne ook weer tegen en ineens realiseerde ik mij dat mijn fruitstickers nog steeds 'bewaar' (lees: ik plak ze overal op ipv ze weg te gooien). Dat komt door WTJ!

Ik ga morgen maar weer eens lekker kliederen in het boek!

Heb er nu al zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven