Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Thanx Tijn en Lode! Ja, ik pak het heel goed op, vind het wel een klein beetje jammer, maar ben niet telleurgesteld ofzo. We gaan gewoon positief door. Mijn menstruatie kwam niet te vroeg, had nu weer een cycles van 29 dagen. En dat is 'normaal' voor mij. Toevallig heeft mijn voorlaatste cycles 38 dagen geduurd, dus vandaar dat mijn NOD nu wat later stond.

Ik ben nu trouwens rest van de week weg, ben er dit weekend weer.Dus voor aanpassingen in het schema moeten jullie nog even wachten.
Enne Kittepetit hoe gaat ie?

Ik duim voor je hoor!

@Terminator qua klussen zat het zo

Normaal doen we het om de dag,maar zo rond de sprong wilde elke dag en dat 4a5 dagen.

Afgelopen keer heb ik een ovulatie test gekocht,omdat ik iets wat onregelmatig menstrueer en niet voel/merk wanneer ik vruchtbaarder ben.Voorheen was het altijd een beetje gokken.

3 a 4 dagen voordat ik pos teste hebben we sex gehad,de avond voordat ik pos teste hebben we sex gehad(dat was toeval) de dag zelf natuurlijk en de dag er na weer.We deden missionaris en ik heb 10 minuten met een kussen onder mijn kont gelegen.

Qua zwanger zijn merk ik niet zoveel(zie mijn eerdere krabbels)

gr Amy
Hey meiden!

Thanks voor jullie lieve berichtjes!

Ik wilde jullie nog even het hele verhaal vertellen omdat mijn goede nieuws misschien toch wel een beetje onverwacht was voor jullie...

zoals jullie misschien nog weten heb ik vorige maand voor het eerst getemperatuurd en toen bleek dat ik een hele late eisprong had (op dag 16!) bij een hele korte cyclus van 24 dagen... ik was natuurlijk al lang blij dat ik in ieder geval een eisprong had gehad na mijn negatieve ervaring met ovulatietesten. Nu achteraf, heb ik gewoon veel te vroeg getest en kwam mijn eisprong pas toen ik al lang klaar was met testen...

Maar goed, deze maand dus weer met de thermometer aan de slag gegaan en weer op dag 16 mijn eisprong gevonden. Nu ook goed gesekst 3 dagen voor de eisprong elke dag en de dag van de eisprong ook... En toen had ik dus vorige week de 28e mijn NOD en ja, toen werd het spannend....vrijdag niks.... zaterdag niks en toen zondagochtend dus beetje roze bloed bij het afvegen. Ik in tranen, want zo begint mijn ongesteldheid dus ook altijd... Maar het zette alleen niet door dit keer. Maandag ook alleen beetje roze bij het afvegen maar geen echte ongesteldheid, dus toen heb ik 's middags de stoute schoenen aangetrokken (ook met het oog op oudejaarsavond ivm alcohol!) en heb van die digitale zwangerschapstesten gekocht. En ja hoor: POSITIEF!!! Echt ongelofelijk...!!! Ben echt helemaal beduusd! En nog steeds wel eigenlijk... het is echt heel onwerkelijk, maar ik ben er supergelukkig mee!!!

Wat wel jammer is, is dat ik die maandagmiddag nog een test heb gedaan en die gaf dus aan dat ik niet zwanger ben en ook gisterochtend was 'ie niet positief... ik heb nog steeds goede hoop, maar had natuurlijk liever gehad dat al m'n testen het eens waren geweest... en ik hou me vast aan het idee dat ik geen positieve test zou kunnen krijgen als ik niet zwanger zou zijn omdat het zwangerschapshormaan hCG aangetoond is in mijn urine... als die concentratie echter laag is, kun je een negatieve uitslag hebben terwijl je wel zwanger bent. Verder heb ik nog steeds heel klein beetje roze bij het afvegen... Al met al ben ik dus nog wel een beetje onzeker, maar toch heb ik er een goed gevoel over. In de bijsluiter van de zwangerschapstest stond dat ik over drie dagen nog eens een test moet doen omdat dan de concentratie hGC als het goed is gestegen is, dus dat gaan we dan maar doen...

Zo dat is een heel verhaal geworden, maar dan zijn jullie in elk geval weer op de hoogte!

@ Amy ik vind het ook superleuk dat we gelijk op gaan... ik ben ook begin september uitgerekend volgens mij... op welke site kun je dat opzoeken?

En voor de de meiden die twijfelen aan het tijdstip van de eisprong is het misschien een idee om ook te gaan tempen... als je dat wilt natuurlijk. Ik heb al mijn gegevens ingevuld op de site van fertility friend en dan komen alle waarden netjes in een grafiek te staan en er wordt voor je aangegeven wanneer je eisprong is geweest, omdat al die temperaturen soms best lastig te interpreteren zijn. Het heeft mij in elk geval elk erg geholpen... Ik hoop echt voor jullie dat al jullie dromen uit mogen komen in 2008 en dat de tabel snel vol komt met smileys!!!

Liefs Kaatje
@Dreadje jammer joh, dat je toch weer ongesteld geworden bent... Ik heb echt hard voor je geduimd dus daar kan het niet aan liggen! Nou ja gelukkig neem je het goed op en over 2 weken mag je alweer goed aan de slag voor de volgende ronde!

@Tijn jouw NOD komt er ook aan he? Spannend hoor!!

@Lode toch wel fijn dat we die testen hebben he want het kan zomaar ineens veel eerder of later zijn, die eisprong, en dan heb je wel mooi pech als jij dacht dat ie al geweest was en een kluspauze had ingelast!

@Amy jullie hebben wel superveel geklust zeg, helaas krijg ik mijn vriend niet zo gek als het aan mij lag deden we het gewoon elke dag!

@Kaatje wat irritant zeg, dat die testen niet allemaal positief zeggen! Beter om maar 3 dagen af te wachten en dan weer te testen ivm dat hormoon. Die middag dat ie negatief was zou kunnen komen omdat je urine niet geconcentreerd genoeg was, je moet minstens 4 uur niet geplast hebben om goede urine te hebben voor zo'n test. En misschien was je dinsdag ook al vroeg in de ochtend of 's nachts een keer wezen plassen voordat je de test deed?

Ik had vanmorgen (dag 16) weer geen smiley op mn ovulatietest dus mijn ovulatie is weer erg laat! Blijkbaar heb ik die steeds pas op dag 16,17 of 18 want zodra die test positief is vindt je eisprong binnen 24-36 uur plaats dus dan moet die tijd er nog bij opgeteld. Ik hoop maar dat ie morgen dan positief is, ik ben altijd bang dat ie een ronde overslaat en dan moet ik weer een maand wachten! En ik haat wachten!!!

Groetjes,

Terminator
vinden jullie het wel leuk om elke x te tempraturen.

Ik ben blij dat we gewoon zijn zwanger geraakt want we vonden het allebij niet meer leuk om op de klok te sexen.En eigenlijk hebben we toen niet eens op de juiste dag gesext als je er van uit gaat dat je eisprong ongv. dag 14 is.Dat was 3 dagen ervoor.En ik zei al zou het dan toch zijn als je er niet zo mee bezig bent dat je dan zwanger raakt.

Nou meiden mijn duimen gaan weer overuren draaien.
Terminator: vervelend hoor, dat er nog geen smiley stond! Maar idd gelukkig dat we die ovulatietesten hebben!

Ik had vandaag weer groen licht (dus dat het weer veilig is om te vrijen zonder mutsje) vanaf nu is het dus afwachten geblazen... Ach, eigenlijk ook wel goed, want ik vond het wel weer genoeg geklust voor deze maand. Vriendlief vindt het wat jammerder, die vond de frequentie van gem. 1 keer per dag de afgelopen week wel ok geloof ik (ik vond het trouwens ook niet vervelend hoor, maar ik merkte wel dat ik er toch wat te veel mee bezig was, het is bij mij altijd alles of niets)

kaatje: zou je niet gewoon even een testje laten doen door de huisarts? Die test kan al 2 dagen voor dat de thuistest dat kan aangeven of je zwanger bent. Ik geloof dat ik dat zou doen. Alles beter dan dat onzekere gevoel dat je nu hebt! Succes!!
@Sungirl ik temperatuur niet hoor, dat lijkt mij ook niks! Dan ben je er dus echt de hele maand mee bezig, daar heb ik geen zin in. Die ovulatietesten doe je alleen rond de eisprong, er zit een schemaatje bij waarin staat op welke dag je moet beginnen, afhankelijk van de lengte van je cyclus. Ik begin meestal op dag 13 maar ik denk dat ik vanaf volgende maand (hopelijk is het dan niet meer nodig!!) pas op dag 14 of 15 begin want hij is toch nooit positief voor dag 15 of 16 en het is wel duur, die staafjes!

Bij jou was je eisprong misschien wel een dagje eerder dan anders en sperma kan max 5 dagen blijven leven dus wie weet is het daardoor gelukt!

Omdat mijn vriend zelden zin heeft moeten wij helaas wel op de klok seksen, anders weet ik zeker dat ik over 5 jaar nog niet zwanger ben...

Groetjes, Terminator
@kaatje, toch maar gefeliciteerd ondank de niet positieve testen. Heb je misschien later op de dag een test gedaan waardaaor de hormoonconcentraties lager waren?

bij mij nog geen teken van menstruatie, dat zegt overigens weinig angezien ik pas op het moment van de eerste drupel bloed één flinke uikkramp voel. ik ben gezegend met een pijnloze menstruatie. Heb alleen wel hartstikke koppijn vandaag, misschien toch een teken dat er iets aan zit te komen?
Kaatje, gefeliciteerd! Hiephoi, nog een zwangere!

Nu geen tijd om uitgebreider te reageren, later meer!

Dikke knuffel voor iedereen.

xxx
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Nou dames, ik ben echt zwanger hoor!!! Heb vanochtend weer een test gedaan en.....POSITIEF! Helemaal super!!! Mijn dag kan niet meer stuk...

Fijne dag!

Liefs Kaatje

PS hoe gaat het trouwens met Kittepetit?
hoi meiden,

hier nog geen teken van menstruatie. Gistermiddag was ik helemaal niet lekker, heel erg hoofdpijn en hartstikke moe. Ik dacht dus nu word ik vast ongesteld. Maar nee, nog niks te bekennen.

ik hou jullie op de hoogte!
Yoepie Kaatje ! fijn gevoel heh?

Ik heb vandaag ook weer een test gedaan en wel om de rede dat ik niks voel!

Het enige continue zijn mijn pijnlijke borsten.Ergens weet ik dat ik blij moet zijn met dat ik geen klachten heb.Een kennis van mij was 6 maanden lang misselijk en ziekjes.Ik ben ook nog maar kort zwanger misschien komt het nog(sowiezo natuurlijk die dikke buik)

Weet iemand van de zwangeren onder ons hoe je uitrekent hoelang je al zwanger bent(weken en maanden)? Ik snap niks van die telling.

Kittepetit ik duim voor je ! ben benieuwd

gr Amy
Oh wat spannend Kittepetit!! Ik duim heel hard voor je!!

@Kaatje wat fijn dat het toch echt waar is!! Ik kan me voorstellen dat je maar blijft testen, het is ook zo onwerkelijk als je verder nog niks voelt of ziet!

Ik heb vanmorgen weer een ovulatietest gedaan en nog altijd niks. Ik snap er niks van het is nu dag 17, dat is toch harstikke laat? Ik zie ook niks aan mijn afscheiding, daar verandert weinig. Ik wou dat die eisprong gewoon kwam, dan kunnen we er weer wat mee. Aan de andere kant hebben we dan het volgende probleem, mijn vriend is net overgestapt naar een ander anti depressivum (Efexor) en nu is ie helemáál impotent! Met Seroxat was het al erg maar gister hebben we een uur geprobeert een erectie voor elkaar te krijgen maar hij deed het gewoon echt niet! Tja dan heb ik dus nog niks aan een eisprong. Ik baal er ontzettend van en wou dat het bij ons ook eens normaal kon zijn...

Groetjes,

Terminator
Kaatje: nogmaals gefeliciteerd! Gelukkig maar dat de test weer positief was, nu kun je echt gaan genieten!!

Kittepetit: Ik duim voor je!!

Terminator: wat naar van dat anti-depressivum!! Heeft je vriend het er al met zijn arts over gehad? Want die zou misschien een ander middel kunnen voorschrijven met dezelfde werking, maar zonder erectieproblemen als bijwerking...
Amy en Kaatje, gefeliciteerd jullie zwangerschap!!!!!

@ amy, de zwangerschap wordt bijgehouden in weken en die beginnen bij de eerste dag van je laatste menstruatie. De eerste twee weken (voor je eisprong) krijg je er dus 'gratis' bij. Op je NOD ben je bij een cyclus van 28 dagen dus al 4 weken zwanger. De totale zwangerschap duurt 40 weken.

Meestal krijg je de eerste klachten pas in week 6 of 7. Dus geniet nog even van de klachtenvrije weekjes!

@dreadlokje, jammer dat het nu nog niet gelukt is, maar wel een goed teken dat je vriendje er nu ook meer mee bezig is!

@ terminator, ontzettend balen dat die antidepressivia zoveel effect hebben op je vriendje. Kan het niet zijn dat het klachten zijn die als hij eenmaal aan die nieuwe soort gewend is weer minder worden? Beginnen met AD en stoppen met AD geeft toch ook altijd veel klachten?

Oja en een heel gelukkig 2008 met hopelijk nog meer zwangeren en de eerste gezonde babies!

Met mij gaat het nu trouwens weer een stuk beter. Ik ben nog wel vrij moe, maar de misselijkheid is gelukkig redelijk weg en ik heb wel het idee dat ik ook al minder moe ben dan eerder, maar ik ben nu ook al weer bijna 12 weken zwanger
@amy, ik begrijp het onwerkelijke gevoel heel goed. Je moet dus van een test geloven dat er een kindje in je buik zit. Van de andere kant mag je heel blij zijn dat je (nog) nergens last van hebt. Als je een dag hebt lopen spuugen ben je dat ook wel weer beu hoor!

Ik heb vandaag een echo gehad. Ons kindje was zo beweeglijk dat ze er niet eens een goede foto van hebben kunnen maken. Gelukkig hadden we onze fotocamera bij ons en hebben we een filmpje gemaakt van het beeldscherm. Nu hebben we toch een klein digitaal filmpje van onze kleine. Dus dames; tip: neem je camera mee naar de echo!!

groetjes tommie
@Tommie wat leuk, die echo! Ik kan me voorstellen dat het dan pas echt gaat leven, als je het echt op de echo gezien hebt!

@Lode helaas zijn er maar heel weinig anti depressiva die geschikt zijn voor mijn vriend en geen bijwerking hebben op het libido en erecties. We hebben een aantal jaar geleden getracht te switchen naar een ander middel dat minder bijwerkingen op dit gebied zou moeten hebben maar helaas zonder succes. Hij heeft er toen 3 geprobeerd en uiteindelijk is hij toch weer terug gegaan op het oude middel (Seroxat) waar hij zich het beste op voelde. Maar ook dat middel geeft libido problemen en hij krijgt moeilijk erecties en heeft last van een uitgestelde zaadlozing. Sinds een paar maanden zijn we weer aan het switchen en dit is het 2e middel dat hij probeert. (het vorige had geen effect op libido, erecties en klaarkomen dus super, maar hij werd er niet vrolijk van! Efexor heeft hij nu net 2 weken dus we moeten afwachten of het beter wordt, meestal zijn bijwerkingen in het begin erger. Maar handig is het niet, zo rond mijn eisprong.

@Meggie, inderdaad, we hopen dat het opstartproblemen zijn, het komt alleen zo vreselijk klote uit nu... Ik zou er alles voor over hebben om een middel voor hem te vinden zonder seksuele stoornissen.

Nog altijd geen eisprong, ik begin te denken dat ie niet meer komt deze maand... Het is al dag 17! Ik snap er niks van en ik baal enorm. Zo schiet het natuurlijk niet op. Maar er was toch nog iemand hier die altijd zo laat pas een eisprong had? Op dag 19 ofzo? Ik hoop maar dat ie nog komt...

Groetjes,

Terminator
@ Terminator, erg vervelend voor je die erectieproblemen kan me voorstellen dat het zeer frustrerend is!

Ik hoop dat de bijwerkingen snel minder worden en dat je nog een eisprong mag hebben deze maand!!

@ Tommie leuk hoor dat je een echo hebt gehad.

Ik zit er nog niet zo in maar blijft het bij 1 echo? Of krijg je nog weer een kans om een foto te maken?

Lijkt me wel heel leuk om een foto te hebben.

@ Kaatje wat een gezeur zeg met die testen, wel zwanger niet zwanger maar gelukkig ben je echt zwanger!!! Geniet ervan!

@kittepetit, nog steeds niks???

Ik duim voor je!!

Bij mij begint het ook al steeds spannender te worden.

Als ik 28 dagen reken vanaf mijn laatste menstruatie dan moet ik morgen of overmorgen ongesteld worden en volgens het internet zou ik moeten kunnen testen op de 5e.

Ik voel me al een week raar, heb constant buikpijn en steken.

En mijn borsten zijn ook zeer gevoelig.

Maar ik durf nergens op te hopen omdat je voor hetzelfde geld jezelf voor de gek houdt en je toch niet zwanger blijkt te zijn.

Maar nog even afwachten....
@tijn, je krijgt standaard een echo rond de 12e week en rond de 20e week. Maar als je in het medische circuit terecht komt dan maken ze er wel meer.

Hmmm, spannend voor jou zeg. De symptomen zijn er. Ik heb gewoon een test gedaan op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden. En toen was er al iets te zien, ik kon namelijk geen 5 dagen meer wachten...

Jeetje Terminator, wat heftig zeg. Hoe lang zitten jullie al in dit traject? Dat is toch geen doen zo voor jullie. Het lijkt me er emotioneel gezien niet echt gezelliger op te worden. Komen jullie niet in aanmerking voor het medische traject door deze omstandigheden of wil je dat zelf nog niet (wat ik me ook goed voor kan stellen.)? Succes.

Liefs Tommie
@ Tijn klinkt hoopvol, jouw klachtjes!! En stiekum denk ik: En ze is ook bijna 4 jaar jonger dan jou dus die wordt wél lekker snel zwanger! Maar ja we waren er eerder echt niet aan toe dus we kunnen nu niet meer dan ons best doen! En bejaard zijn we gelukkig ook nog niet! Ik duim hard voor je!!

@Tommie je hebt gelijk, het is best heftig dit gedoe met die medicijnen van mijn vriend... En het duurt al 4 jaar. Althans, zolang we samen zijn heeft hij al een sterk vermindert libido en we hebben ongeveer alles geprobeert wat je kunt bedenken. Psychiater, haptonoom, seksuoloog, homeopatische pilletjes waarvan je zin moet krijgen, voedingssuplementen, tig verschillende anti depressiva en nog altijd zijn de keren dat hij spontaan zin heeft per jaar op 1 hand te tellen. Negen van de 10x ben ik degene die het initiatief neemt en zelfs dan is het geen ontspannen vrijpartij, daarvoor is er teveel ruzie en ellende over geweest. (vooral de eerste paar jaar had ik het er erg moeilijk mee, vindt hij me niet mooi genoeg, kan hij niet eens zijn best doen voor mij etc) Gelukkig heeft onze relatie heel veel andere mooie aspecten die dit gemis deels goedmaken maar we blijven geloven in een oplossing voor dit stomme probleem want laten we wel zijn, ieder levend individu heeft een seksdrive in meer of mindere mate en het is toch wel knap lullig als zo'n stom pilletje dat totaal wegneemt. Dus ik geef niet op maar er zijn wel momenten dat ik er helemaal klaar mee ben en denk: weet je wat, zoek het uit, ik ga een vent zoeken die altijd zin in mij heeft!! Maar ja, dat kan ik dan ook weer niet want de rest van onze relatie is beter dan die van menig ander (zag ook de seksuoloog die we een tijdje zagen) en dat geef je niet zomaar op.

Ik zei gister: weet je wat, ga maar doe het zelven en dan koop ik wel een spuitje bij de apotheek en spuit het zelf wel naar binnen. Want soms lukt het wel als hij zich heel goed concentreert en alleen is (ik werk ook niet echt drukverlagend, dat snap ik!) en inmiddels maakt het me geen zak meer uit hoe dat sperma bij die eicel gaat komen. Maar hij wil dat liever nog niet, ik ben altijd de meest romantische van ons twee maar op dit gebied is hij gek genoeg degene die wil dat het een kindje wordt dat uit een vrijpartij is ontstaan en niet uit een spuitje. Maar als dit nog lang gaat duren dan wil ik graag een beetje hulp van de medici. Nou ja we wachten nog maar even af, er zit niks anders op! Bedankt voor je medeleven, lief!

Groetjes,

Terminator
Pffffoe Terminator... wat een ellendige situatie zeg!

Ik kan me er een klein beetje wat bij voorstellen omdat wij ook al lang niet meer de sterren uit de hemel vrijen (qua frequentie dan), en ik ook vaker zou willen. Op één of andere manier komt het er toch vaak niet van. Zo staat er in het schema hierboven wel dat we vanaf augustus ´bezig´ zijn, maar in de praktijk zijn er al 2 ronden sexloos voorbij gegaan rond de bewuste dagen. (Eerlijkheidshalve toegeven dat ik ook een keer met griep op bed lag...)

Maar zonde is het wel! Als je gewoon weet dat er die maand géén enkele kans op zwangerschap is omdat je die ronde gewoon voorbij hebt laten gaan. Frustrerend he?

Ik wil mezelf niet helemaal vergelijken met jou. Bij ons is de frequentie wel wat hoger en is er gelukkig geen medisch mankement aan de hand, maar je frustratie begrijp ik wel. Fijn dat jullie op andere vlakken genoeg voldoening uit je relatie halen om dit te compenseren. Ze zeggen wel eens, Seks is niet belangrijk. Klopt, niet het belangrijkste, maar als het er niet is merk je wel degelijk dat het een heel belangrijk onderdeel van je relatie is. Echt fijn dat het bij jullie bespreekbaar is. En dat jullie ook hulp durven zoeken.

Dikke zoen voor jou!

En je lief natuurlijk, voor hem is dit ook niet lollig.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Jeetje Terminator: wat een verhaal!!! Ik wou dat ik iets voor je kon doen...Misschien helpt een dikke knuffel een heel klein beetje??
tjee terminator ik hoop zo dat het snel lukt.

Ik vanmiddag naar de verloskundige praktijk (je hoeft hier pas te bellen als je 7 weken bent) want ik moest toch in het centrum zijn dus ik dacht ga er ff langs hoef ik ook niet te bellen zijn ze s'middags niet eens open.Dus ik aan mijn vriendin vragen zegt er zitten alleen s'morgens en soms savonds als je een afspraak hebt mensen.Vind het wel raar maar goed moet morgenvroeg toch nog naar het centrum dus dan ga ik er dan wel ff langs vertellen dat ik zwanger ben.
Fijn Terminator dat jullie relatie wel goed is. En dat blijkt ook wel, anders was een van de twee er al lang mee gestopt. Maar je wordt er allebei wel heel onzeker over, jij gaat je afvragen of het aan jou ligt en hij gaat zich afvragen of je toch niet naar een ander zult gaan. Het is mooi dat jullie blijven vechten voor elkaar en dat je beiden weet dat je wel het zelfde einddoel hebt.

Ik kan me voorstellen dat je vriend nog niet aan de spuiten wil beginnen. Het kan hem natuurlijk een gevoel van falen geven dat hij het niet echt zelf heeft gedaan. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat jij er onderhand wel klaar mee bent. Moeilijk hoor!

Ik weet dat het niet helpt, maar ik geef je gewoon een dikke knuffel. Ik weet hoe het is als de sex door omstandigheden niet is zoals je beiden graag zou willen. Wij hebben 2 jaar geleden ook bij een sexuoloog en een gyneacoloog gelopen. Was ook niet bepaald een pretje. Maar uiteindelijk wel opgelost, met heel veel geduld van lief. Dus probeer de druk niet al te veel op te voeren, dat kan alleen maar averechts werken. Sterkte meisje!

Liefs Tommie
Terminator weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen... wat een klote-situatie! Ik was trouwens degene met een late eisprong... op dag 16 en mijn cyclus was maar 24 dagen... hoe lang is jouw cyclus ongeveer?

Tommie, ik heb even je hulp nodig... heb namelijk gisteravond ook wat helderrood bloed verloren met een paar kleine stolseltjes... maak me superongerust... wat heeft de verloskundige jou verteld waar je op moest letten toen jij dit een paar weken geleden ook had...? Heb me vandaag zelfs ziekgemeld op m'n werk omdat ik bang ben dat er wat gebeurd en op m'n werk weet natuurlijk niemand er nog vanaf...

Kittepetit, ik duim nog steeds voor je hoor... hoe gaat het?

En Tijn: Superspannend! Ik hoop het echt voor je...

Liefs Kaatje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven