Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Bengel, koorts was weg na starten AB en ook niet meer terug gekomen, dus dat is goed. Maar ze hoest nog zoveel, en daardoor (denk ik) veel keelpijn, Ze is ook helemaal schor. Vanmorgen zat ze lief te babbelen bij het ontbijt, met een vrolijk (moe) snuitje, maar zo'n schor stemmetje.

Dus ja, het duurt lang en het is nog niet over, maar ik zie wel verbetering. Het is alleen 's nachts allemaal een beetje uitvergroot als je eigen slaap er compleet bij inschiet.

Lmeisje slaapt meestal heerlijk als ze niks heeft (alleen tussen 5 en 6 een keertje drinken, verder hoor je haar dan niet), dus ik vertrouw erop dat ik straks weer lekker bij kan slapen. En vandaag ben ik vrij, hoef dinsdag pas weer naar dat achterlijk drukke geren op m'n werk, dinsdag mag ik weer dieren knuffelen
Sardegna ach wat sneu :( pittig he zieke kinderen. We hebben zon nodig ... Zachte lentezon en jassen uit

Ja nog twee uurtjes en ootje en ik nemen de trein! Spannend. Ook toch wat extra beladen altijd die kant uit omdat mn zusje daar stierf, kom je tich nooit meer van los, dat ik dan die plek " kruis " met nieuw leven in mn armen. Maar ik moet t maar niet zo emo zien, toch komt dat heel even in mn gedachten ( verder ben ik relaxed hoor )

En alleen ov-en is so wie so spannend met baby toch.. Haha muts.
Ootje in de triptrap vandaag voor het eerst, leuk dat ze het vond !!
Net de jongens gedag gezegd !!! In de stad !!!

dat hwbben jullie straks ook. Gewoon : om half 1 bij die winkel. Boterham mee. Samen snoep gekocht en na een half uur ging ik mb eigen weg met Ootje terug naar huis en zij samen laptops kijken. Ze regelen zelf hun afspraakjes en kunnen boodschappen voor je halen of hun ei koken. Dus dat heb ik ook allemaal !
Uma, dikke meid! Maar je hebt een goeie beslissing gemaakt voor jezelf, je doet het goed!

Sardegna, voor je meisje! En sterkte met de drukte.

Binnenkort (over 2 weken) gaan wij een weekendje weg en daarna ga ik weer (heel langzaam, eerst thuiswerk) reintegreren op m'n werk. Spannend! Maar heb er ook wel weer zin in. Ik merk nl. dat ik langzaamaan wat meer energie heb, dus zie het wel zitten weer .
Ah viool, heftig zo'n plek. Ik kwam altijd langs de plek waar mijn vriendje van destijds zijn dood vond als ik van studiestad met de trein naar mijn ouders ging. Blijft altijd beladen hè. En soms emo en naar, maar niet altijd (zo was dat bij mij).

En hoe was het uitstapje? Was ootje lief in de trein?

Boodschapjes doet grote L ook wel eens, vind 'ie zo leuk, als hij zelf bijvoorbeeld aardappels of brood mag halen. Hij is trouwens altijd bezorgd dat ik 'm te weinig geld meegeef...

Maar de broers samen de stad in, jee, da's wel erg groot ja. Ik vind zelf op de fiets naar een vriendje al heel wat (5 min )

Fijn dat je weer aan het werk kan 5x5. Burnout is voor mij een onbegrijpelijk iets, maar ik heb wel in mijn omgeving gezien dat je echt aan de grond kunt zitten als je het hebt. En dan nog je buikpijn/darmklachten, helpt niet mee natuurlijk.

Waar is iedereen??

Lmeisje is trouwens vrolijk haar bedje in gegaan net, zo fijn. Ze heeft ook een paar hapjes groente op. Wel weer bakken snot en schor hoesten, maar toch, ik zie weer een klein stapje vooruit. Ik hoop zo dat ze een beetje slaapt vannacht, voor haar maar ook voor mezelf eerlijk gezegd...
Halloooo??????

Zit iedereen in de kroeg ofzo?
nee hoor, heb net een uitnodiging voor J zijn eerste verjaardag gemaakt wel een emo moment hoor! Het is echt leuk dat hij zo groot word maar dit is wel bijzonder zijn eerste verjaardag zit eraan te komen!

sardegna fijn dat het ietsje beter gaat met L hopelijk gaat het vanacht ook beter!!!!!!! je kan wel een nachtje rust gebruiken! En wat een werktijden heb jij zeg JEMIG en dan tussendoor wel even thuis maar dat is toch juist spitsuur dan rust je nog niet uit!
Nee ik ben de hele dag bezig geweest met tas inpakken, huis schoonmaken, laatste boodschappen en eten bij mijn ouders. Ik meld me dus bij deze meteen even af, want morgen ga ik SKIËN!!!!

joeheoeooe!!

Ben bijgelzen maar komt nu bezoek. Knuf voor L meisje en Uma, sterkte met reintegreren 5x5, dapper.

Doeiie!!
Amalia heerlijk, skieën, geniet!! Stoer hoor, weekje voor jezelf zonder de kinderen.

Maar: hoezo meld je je af? Doe even serieus, iphone blijft toch zeker niet thuis? Zit aan je hand vastgeplakt zegt je man

We willen wel geupdate worden natuurlijk, ha ha.

Wauw RW, over een paar weekjes is je baby 1. Gewoon 1!! Is de bijzonderste kinderverjaardag die er is toch, die eerste.

Ja heel a-relaxte werktijden, baal er enorm van, van die avonden. Het zijn er maar twee per week, dus dat valt dan weer mee, maar twee teveel hoor, wat mij betreft.
amalia een fijne vakantie!!!!!!!
Amalia heel fijne vakantie gewenst, en geniet ervan!
Ik beloof dat ik niet op de piste ga forummen . Mss een update als ik wifi in het hotel heb
Fijne vakantie, Amalia! Lekker hoor, nog even skiën!

Hoe was je nacht, Sardegna? Hopelijknblijft het nu wat beter gaan met lmeisje... Sneu hoor.

Poeh, pittig, lijkt me dat idd...zo'n lange werkdag.

Jeeee, RW, gewoon alweer uitnodigingen aan het maken. Ja, is toch altijd heel bijzonder idd, de eerste verjaardag.

En wat schattig van je dochter, zo stoer meedoen op het podium!

5x5, goed joh, voorzichtig aan weer wat werken.

Viool, heb je een leuk weekendje! Ging het allemaal goed

met Ootje in de trein?

Uma, hoe gaat het nu met jou en je meisje? Hopelijk genees je een beetje snel en heb jenu een tevreden meisje aan de fles.

Bengel, hoe gaat het jou? Ben je al een beetje mobiel enzo?

Gisteravond lekker uit eten geweest en naar de bios. Leuk! Eerste uitstapje voor ons met oppas voor R anders dan onze ouders. Maar het was goed. We hebben een leuke oppas en ik vertrouw haar volledig. Dusss, het was lekker relaxed en ook thuis was alles goed gegaan. Netjes haar flesjes op, veel gelachen. Top!
Super zeg rikst, dat het zo goed ging met de oppas. Kun je tenminste met een gerust hart weg. Welke film was je? Ik wil zo graag naar black swan. Maar pas oppas als meisje weer helemaal beter is.

Nacht: 2 x wakker gehoest en vanmorgen om 6.45 weer. Is vergeleken met de afgelopen anderhalve week een topnacht

Amalia op de piste hieeeeeehaaaaaa!!!!

Uma hoe is het met je?
Goeiemorgen!

Jeetje wat een verschil hier zeg... Sgirl kon haar temperatuur nog niet houden afgelopen week, kwam nog niet aan en moest afgelopen woensdag met spoed terug naar het ziekenhuis om bloed te prikken vanwege haar geel-zien (schrikken!) en sliep alleen maar... nu ik gestopt ben met borstvoeding was ze in 1 dag 150 gram gegroeid, veel wakkerder en een stuk minder geel! Ook haar temperatuur was ineens keurig 37 graden. Voelt wel heel dubbel hoor, BV is toch het beste voor zo'n kleintje zou je zeggen? In ieder geval komt ze nu ook vaker zelf om de fles in plaats van dat we haar wakker moeten maken. 's Nachts doet ze het echt fantastisch, gisteravond 23u de laatste gehad, om 3u weer en vanmorgen werd ze rond 8u weer wakker. Verder is het echt genieten, de kraamhulp is weer weg (wennen zeg dat de was weer blijft liggen ) en het is zo heerlijk relaxed... vanmorgen lekker met zn allen aan de keukentafel koffie gedronken, de oudste twee lekker aan het puzzelen. Haha klinkt wel heel burgerlijk he, het voelt nog zo vreemd en tegelijk ook zo evrtrouwd met zn vijven. En het voelt heel compleet zo!

Sardegna wat naar dat Lmeisje nog niet zo erg opknapt... had ze inmiddels al antibiotica gehad? Oh ik lees het inmiddels al, hopelijk stopt het hoesten binnenkort dan ook!

Rikst dat klinkt als een heerlijk avondje zo, waar heb je de oppas vandaan? Buurmeisje ofzo? Lijkt me ook wel lekker voor als Sgirl wat groter is, scheelt toch weer dat je dan niet altijd opa en oma hoeft te vragen. Welke film ben je geweest?

Amalia heeeeeel veel plezier, geniet ervan en geef zo nu en dan ff een Iphone update

5x5 spannend weer, dat reintegreren, maar goed teken! Weekendje weg is ook altijd lekker, waar gaan jullie naartoe?

Bengel hoe is het met jou, nog lekker aan het genieten van je kersverse gezinnetje?

RW wat stoer van je dochter zeg! Ik zie het al helemaal voor me, zo'n 3jamrige hummel, haha.

Viool Ootje in de trip trap, wat worden ze dan groot he als ze erbij kunnen zitten aan tafel!

Ooh ik ben ongeduldig maar ik ben mijn joggingbroeken en positiekleren zo zat... heb maar heelw einig bewaard van voor de zwangerschap, maar durf nou ook nog niks nieuws te kopen want ben nog niet weer terug op gewicht natuurlijk. Buik blubbert trouwens nog behoorlijk, herkennen de keizersnee mama's dat? Ziet er heel anders uit dan na de natuurlijke bevallingen. Zit er verder niet over in hoor, komt vast wel goed. Maar voel me zo'n huisslons inmiddels
Uma wat fijn dat het zoveel beter gaat! Helpt je dat om je keuze voor fles te accepteren? En wat slaapt ze goed 's nachts, heerlijk. Is haar forumnaam veranderd van umini in Sgirl? Nu al hip, ha ha.

Lmeisje heeft fruit op! Een halve appel! Grote L voerde haar, heel lief, zal plaatje doen op hyves. Ik denk dat mijn meisje bijna beter is hoor, een halve appel, hoera!

Grote L nu naar rugbywedstrijd, leuk.
Ja Uma, je bent heeeeeel ongeduldig, Sgirl is 10 dagen oud en je wil alweer je gewone kleren aan
Amalia, fijne vakantie!

Sardegna, fijn dat Lmeisje weer wat beter aan het worden is.

Uma, wat fijn dat het beter gaat met je meisje!

Het weekendje weg is met ons hele gezin en goeie vrienden van ons met hun kinderen. We gaan naar de katjes kelder in N.Brabant.

Vanavond ga ik voor het eerst sinds tijden weer naar een dansinstuif, heb er zin in. Zal morgen wel helemaal op zijn, maar kan de hele dag lekker bijkomen.
@sardegna dank voor het woord van herkenning.

Het echte drama bleek ov met wandelwagen !!!

Een lift moet je reserveren !!! Sta je daar.. Tsss

Logeerpartij was super.. Alleen de nacht.. Ootje heeft NIET geslapen. Ik val nu dus om. Later meer.
Mooi uma! Dat compleetgevoel. Prachtig he. Wat Zijn we RIJK
Zo verslag van gisteren. Het was erg leuk om elkaars babies ( eindelijk ) te zien. Wat een stel bijelkaar. Ze hadden hetzelfde kraaitje en brabbeltje waardoor we steeds vroegen : wie isdat nou ??

Ootje sliep alleen niet want het wiegje van R leek op het hare ( hangwiegje ) maar de vering was totaal anders... Ze raakte er van slag van ofzo.. Wat een beroerde nacht.

De scholingsdag was weer super interessant. Mijn interesse als therapeut gaat erg uit naar kindertekeningen en dat ben ik elke keer meer aan het " uitdiepen "

Alleen wat stom dat het ov gewoon geen liften heeft die je maggebruiken. Waardeloos. Die moet je reserveren. Sta je daar met wandelwagen, tassen pfff
Stoer Viool, alleen op reis met ootje in de trein en uit logeren. Jammer van het slapen...

Lmeisje bijna beter, ben zo blij! Ze eet fruit, groente en is heeeeeel vrolijk, de lieverd. en vannacht maar 1 x wakker, hoera!!

Mooi weer, lekker naar buiten.

Grote L had weer een try gescoord gisteren, zo trots!!!
Uma wat fijnd at je meisje nu eindelijk aankomt en nu zelf voor een fles komt! Ik heb wel eens gehoord dat als ze zo weinig voeding krijgen ze dan inderdaad suffig worden en veel slapen pfff gelukkig waren jullie erop tijd bij en de juiste beslissing genomen!

Heerlijk he die geniet momentjes!!!

Hebben wij hier ook heeeel vaak!

viool heel stoer hoor met het ov en de logeerpartij van je kleine meid! Wat heb jij vaak dingen van je werk in het weekend! lijkt me wel pittig!

Hoera voor grote L!!!! (weet niet wat een try is maar hij zal wel gescoord hebben )

veel plezier vanavond 5x5!

mijn mailadres heb ik op hyves gezet bij meeting

Gisteren een heerlijke dag gehad, mooi weer, s'middags met dochter naar de stad, nieuwe jas, sandalen, kleding. Wat een werk zeg, alle kinderen qua kleding en schoenen 'seizoenklaar' maken, (en wat een geld haha) nouja misschien groeien ze op een gegeven moment minder hard maar dochter heeft ieder seizoen nieuwe jas, schoenen en kleding nodig.

vanacht onwijs beroerd geworden, ik ging al misselijk naar bed, om 12 uur kotste dochter heel haar bed onder, en een half uur later nog een keer (toen in bakje gelukkig) en daarna begon ik bah vanmorgen bleek dat J ook gespuugd had??? virus ofzo?

Ik ben de hele dag misselijk, de kinderen eten niet veel maar hebben er nietveel last van bah niks aan en ik moet morgen echt werken!
Sterkte RW wat ongelukkige timing dan he. Er zijn ook heel veel mensen ziek valt me op.

Mviool is bijna jarig en toen realiseerde ik me ook, dat J bijma jarig is !

Sardegna gelukkig L meisje beter.

Amalia lekker buiten geweest ?

Bengel wat een mooi weer om van baby te genieten in het zonnetje

Uma goed hoor dat je beslissing zo goed uitpakt, moedergevoel he !

Hier wat gaan ingrijpen. Jongens ... Help !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven