X-Factor, deel 2!
vrijdag 11 maart 2011 om 21:12
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 maart 2011 @ 21:10:
Ik vind Daniel eigenlijk....aarzeling...best...schattig...Ik ook bella... ik vind het wel verfrissend, zo'n totaal ander type er tussen. Is wel een vechtertje volgens mij!
Ik vind Daniel eigenlijk....aarzeling...best...schattig...Ik ook bella... ik vind het wel verfrissend, zo'n totaal ander type er tussen. Is wel een vechtertje volgens mij!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
vrijdag 11 maart 2011 om 21:12
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:10:
[...]
Natuurlijk. 'Wij zijn de meiden uit de polder, we laten de moed niet zakken... We zijn van de week nog lazarus geweest, de meiden uit de polder die vieren feest. Lala lalala lalala!' Die zongen we hier euhhhh, 25 jaar terug al op weg naar de kroeg!
[...]
Natuurlijk. 'Wij zijn de meiden uit de polder, we laten de moed niet zakken... We zijn van de week nog lazarus geweest, de meiden uit de polder die vieren feest. Lala lalala lalala!' Die zongen we hier euhhhh, 25 jaar terug al op weg naar de kroeg!
vrijdag 11 maart 2011 om 21:13
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 21:12:
[...]
Ik ook bella... ik vind het wel verfrissend, zo'n totaal ander type er tussen. Is wel een vechtertje volgens mij!
Hee...en vorig jaar waren wij ook al Team BadBoyz, hahaha!
@Georgette, ik heb ze afgelopen week met de carnaval weer allemaal voorbij horen komen.
Echt repertoire voor ons! Ben jij ook van hier?
[...]
Ik ook bella... ik vind het wel verfrissend, zo'n totaal ander type er tussen. Is wel een vechtertje volgens mij!
Hee...en vorig jaar waren wij ook al Team BadBoyz, hahaha!
@Georgette, ik heb ze afgelopen week met de carnaval weer allemaal voorbij horen komen.
Echt repertoire voor ons! Ben jij ook van hier?
Huts!
vrijdag 11 maart 2011 om 21:13
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2011 @ 21:12:
[...]
Duh, dat laten ze al de hele week in de previews zien Uhm... je bedoelt rechts denk ik he? (of zijn ze tijdens de act gewisseld?)
[...]
Duh, dat laten ze al de hele week in de previews zien Uhm... je bedoelt rechts denk ik he? (of zijn ze tijdens de act gewisseld?)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
vrijdag 11 maart 2011 om 21:15
vrijdag 11 maart 2011 om 21:15
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 maart 2011 @ 21:13:
[...]
Hee...en vorig jaar waren wij ook al Team BadBoyz, hahaha!
@Georgette, ik heb ze afgelopen week met de carnaval weer allemaal voorbij horen komen.
Echt repertoire voor ons! Ben jij ook van hier?Nee, ik ben van daar. Hoger. De polder, haha.
[...]
Hee...en vorig jaar waren wij ook al Team BadBoyz, hahaha!
@Georgette, ik heb ze afgelopen week met de carnaval weer allemaal voorbij horen komen.
Echt repertoire voor ons! Ben jij ook van hier?Nee, ik ben van daar. Hoger. De polder, haha.