Hippie
zaterdag 12 maart 2011 om 12:07
quote:Summerdance schreef op 12 maart 2011 @ 12:02:
Heb ik nou gewoon net de foto weer gemist?
Bummer!!! *geeft toe, is een sensatie zoeker*Lekkere gespierde man in zwembroek met lang hippiehaar in de branding van de zee. Deed mij denken aan sexy Drazic uit HBH? Kennen jullie die nog?
Heb ik nou gewoon net de foto weer gemist?
Bummer!!! *geeft toe, is een sensatie zoeker*Lekkere gespierde man in zwembroek met lang hippiehaar in de branding van de zee. Deed mij denken aan sexy Drazic uit HBH? Kennen jullie die nog?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zaterdag 12 maart 2011 om 12:08
In de zee????
Ik weet dat het lekker weer is vandaag, maar de zee?
brrrrrrrrrrr.......
Maar TO lekker van genieten, alleen...
Loop je niet heel hard van stapel?
1 date en nu al aan het nadenken over meegaan naar India?
Misschien heeft die hunk wel zweetvoeten of zo!
Of Garfield stropdassen!
Ik weet dat het lekker weer is vandaag, maar de zee?
brrrrrrrrrrr.......
Maar TO lekker van genieten, alleen...
Loop je niet heel hard van stapel?
1 date en nu al aan het nadenken over meegaan naar India?
Misschien heeft die hunk wel zweetvoeten of zo!
Of Garfield stropdassen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 12 maart 2011 om 12:11
zaterdag 12 maart 2011 om 12:15
quote:appelflamoesje schreef op 12 maart 2011 @ 12:13:
ja ik kan soms inderdaad te hard van stapel lopen. Ik ga eerst een leuke tijd hebben met die lieve jongen, en ik zie wel
Dat is ook meestal mijn instelling. Alleen dat gezenuw, en niets zeggen is frustrerend. Hij had het ook en hij vind het ook heel vreemd. Hij zei dat ik er maar niet teveel bij na moest denken. Maar zoals je ziet lukt dat niet echtPotje seks kan ook helpen om dat teveel aan spanning uit de weg te ruimen
ja ik kan soms inderdaad te hard van stapel lopen. Ik ga eerst een leuke tijd hebben met die lieve jongen, en ik zie wel