Gezondheid alle pijlers

Pijnlijke knobbel linksonder in mijn buik

12-03-2011 17:56 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Sinds vanochtend voelde ik bij mijn buik en voelde ik een knobbeltje wat behoorlijk pijnlijk is als ik erop druk.

Het zit linksonder in mijn buik en vind het nogal vreemd.

Ik ben namelijk ook 21 dagen over tijd en twijfel dus ook of ik zwanger ben ( Ik heb al 4/5 testen gedaan allemaal negatief )

Daarvoor moet ik ook nog steeds naar de dokter.

Ik vraag me af wat dit kan zijn en of dit ook wat te maken heeft met mijn menstruatie.

Mijn buik doet verder geen pijn alleen als ik op dat plekje druk.

Misschien dat jullie iets weten?
Waar zit dat plekje?

Bij je navel? Schaambot? Verduidelijk eens beetje?
Normaal roep ik niet zo gauw dat je naar een dokter moet, maar als je al 21 dagen geleden ongesteld had moeten worden en je bent toch niet zwanger, dan lijkt een dokter me geen gek plan! Ik zou me zelfs voor kunnen stellen dat je niet tot maandag wacht maar de HAP belt, op zijn minst voor overleg of je moet komen.
De HAP bellen omdat je niet menstrueert? Lijkt me wat overdreven hoor. Er zijn tal van redenen waarom een menstruatie uitblijft. Gewoon maandag naar de huisarts.
Inderdaad, maandag naar de HA.
quote:meds schreef op 12 maart 2011 @ 19:01:

De HAP bellen omdat je niet menstrueert? Lijkt me wat overdreven hoor. Er zijn tal van redenen waarom een menstruatie uitblijft. Gewoon maandag naar de huisarts.Nee,niet omdat ze niet menstrueert maar omdat ze niet menstrueert én een pijnlijke knobbel in haar buik voelt.
en? wat is het causaal verband? ik weet niet of je je eigen buik wel eens gevoeld hebt maar daar stikt het van de bulten (darmen, organen, noem maar op).

TO heeft bovendien geen koorts of andere klachten. Naar de HAP ga je als het urgent is
Misschien heb je wel een EUG. Extra uteriene graviditeit. Waar zit die pijnlijke knobbel precies?
als je je buik door de helft zou doen zeg maar dan daar vlaknaast aan de linkerkant onderin boven het schaambot zeg maar.

De pijn trekt nu naar mijn linkerzij en onderrug.
Doet het alleen pijn als je erop drukt, of ook als je er niet op drukt? Mocht de pijn in korte tijd erger worden, dan toch maar even bellen. En anders zo min mogelijk op drukken.
quote:sassafras schreef op 12 maart 2011 @ 18:57:

Normaal roep ik niet zo gauw dat je naar een dokter moet, maar als je al 21 dagen geleden ongesteld had moeten worden en je bent toch niet zwanger, dan lijkt een dokter me geen gek plan! Ik zou me zelfs voor kunnen stellen dat je niet tot maandag wacht maar de HAP belt, op zijn minst voor overleg of je moet komen.Volgens mij is er geen spoedeisende hulp nodig bij het 21 dagen niet menstrueren en een bult onder in je buik. Zou wel maandag een afspraak plannen met je eigen huisarts.
Eerst als ik er alleen op drukte maar het word steeds erger als ik nu loop word het gevoeliger en een lichtelijk pijnlijk gevoel in mijn onderbuik linkerzij en onderrug (onderrug en zij ook als ik zit)

misschien HAP bellen voor advies of wat het eventueel zou kunnen zijn?
Heb je geen last van je darmen? Dan kun je ook pijn hebben die je op een gegeven moment overal lijkt te voelen.

Ik zou er een uurtje geen aandacht aan besteden. Als je daarna nog steeds pijn hebt kun je altijd nog in actie komen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Heb je koorts? zo ja bellen, zo nee, afwachten.
Ik weet niet zo goed of het mijn darmen zijn er komen nu wel soort van plopjes onderin en middenin in mijn buik (linkerkant) heb geen koorts verder. Ik heb gewoon eetlust etc. Ik heb het al sinds vanochtend en verergert de laatste 2 uur aardig snel krijg nu ook lichte pijnlijke steken in mijn zij.
En hoe gaat het nu?
het is nu aangehouden zoals het ong. 2 uur geleden ging.

Heb ik er morgen nog last van dan ga ik ff bellen wat het mogelijk zou kunnen zijn dat ik ieder geval ff wat weet.
hoe gaat het? Als je nog steeds pijn bel dan met je Hap. want dan duurt het te lang
Ben ook wel benieuwd hoe het gaat...
1x is genoeg
Situatie is eigenlijk nog steeds hetzelfde wacht nog af tot de middag is het niet minder geworden ga ik bellen
Hoe is je ontlasting?
Heb ik nog niet gehad sinds gister maar voor de rest van die dag ervoor normaal
Nu wel haha ontlasting is normaal
Weet niet of je altijd onregelmatig menstrueert, maar zou ook gewoon een ovulatie kunnen zijn en die kunnen behoorlijk pijnlijk zijn en een hele dag aanhouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven