Pijnlijke knobbel linksonder in mijn buik
zaterdag 12 maart 2011 om 17:56
Hallo,
Sinds vanochtend voelde ik bij mijn buik en voelde ik een knobbeltje wat behoorlijk pijnlijk is als ik erop druk.
Het zit linksonder in mijn buik en vind het nogal vreemd.
Ik ben namelijk ook 21 dagen over tijd en twijfel dus ook of ik zwanger ben ( Ik heb al 4/5 testen gedaan allemaal negatief )
Daarvoor moet ik ook nog steeds naar de dokter.
Ik vraag me af wat dit kan zijn en of dit ook wat te maken heeft met mijn menstruatie.
Mijn buik doet verder geen pijn alleen als ik op dat plekje druk.
Misschien dat jullie iets weten?
Sinds vanochtend voelde ik bij mijn buik en voelde ik een knobbeltje wat behoorlijk pijnlijk is als ik erop druk.
Het zit linksonder in mijn buik en vind het nogal vreemd.
Ik ben namelijk ook 21 dagen over tijd en twijfel dus ook of ik zwanger ben ( Ik heb al 4/5 testen gedaan allemaal negatief )
Daarvoor moet ik ook nog steeds naar de dokter.
Ik vraag me af wat dit kan zijn en of dit ook wat te maken heeft met mijn menstruatie.
Mijn buik doet verder geen pijn alleen als ik op dat plekje druk.
Misschien dat jullie iets weten?
zaterdag 12 maart 2011 om 18:57
Normaal roep ik niet zo gauw dat je naar een dokter moet, maar als je al 21 dagen geleden ongesteld had moeten worden en je bent toch niet zwanger, dan lijkt een dokter me geen gek plan! Ik zou me zelfs voor kunnen stellen dat je niet tot maandag wacht maar de HAP belt, op zijn minst voor overleg of je moet komen.
zaterdag 12 maart 2011 om 19:03
quote:meds schreef op 12 maart 2011 @ 19:01:
De HAP bellen omdat je niet menstrueert? Lijkt me wat overdreven hoor. Er zijn tal van redenen waarom een menstruatie uitblijft. Gewoon maandag naar de huisarts.Nee,niet omdat ze niet menstrueert maar omdat ze niet menstrueert én een pijnlijke knobbel in haar buik voelt.
De HAP bellen omdat je niet menstrueert? Lijkt me wat overdreven hoor. Er zijn tal van redenen waarom een menstruatie uitblijft. Gewoon maandag naar de huisarts.Nee,niet omdat ze niet menstrueert maar omdat ze niet menstrueert én een pijnlijke knobbel in haar buik voelt.
zaterdag 12 maart 2011 om 19:13
zaterdag 12 maart 2011 om 19:29
quote:sassafras schreef op 12 maart 2011 @ 18:57:
Normaal roep ik niet zo gauw dat je naar een dokter moet, maar als je al 21 dagen geleden ongesteld had moeten worden en je bent toch niet zwanger, dan lijkt een dokter me geen gek plan! Ik zou me zelfs voor kunnen stellen dat je niet tot maandag wacht maar de HAP belt, op zijn minst voor overleg of je moet komen.Volgens mij is er geen spoedeisende hulp nodig bij het 21 dagen niet menstrueren en een bult onder in je buik. Zou wel maandag een afspraak plannen met je eigen huisarts.
Normaal roep ik niet zo gauw dat je naar een dokter moet, maar als je al 21 dagen geleden ongesteld had moeten worden en je bent toch niet zwanger, dan lijkt een dokter me geen gek plan! Ik zou me zelfs voor kunnen stellen dat je niet tot maandag wacht maar de HAP belt, op zijn minst voor overleg of je moet komen.Volgens mij is er geen spoedeisende hulp nodig bij het 21 dagen niet menstrueren en een bult onder in je buik. Zou wel maandag een afspraak plannen met je eigen huisarts.
zaterdag 12 maart 2011 om 19:53
zaterdag 12 maart 2011 om 20:54
Heb je geen last van je darmen? Dan kun je ook pijn hebben die je op een gegeven moment overal lijkt te voelen.
Ik zou er een uurtje geen aandacht aan besteden. Als je daarna nog steeds pijn hebt kun je altijd nog in actie komen.
Ik zou er een uurtje geen aandacht aan besteden. Als je daarna nog steeds pijn hebt kun je altijd nog in actie komen.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
zaterdag 12 maart 2011 om 21:02