Tante!!!

13-03-2011 02:26 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het even van me afschrijven hoor(gillen!;-) ) mijn broer belde net dat ik tante ben geworden! Van een jongetje... Zo blij ben ik!

Ik werd om half 2 al met zo'n voor gevoel wakker, en het was ook echt zo!

En nu kan ik niet slapen... En moet ik om 7u werken..... Whaa hoe kom ik de nacht door!

Zoo blij!!!!
Gefeliciteerd!!

Je trekt het wel op adrenaline morgen
Dank je wel! Ik ben zo benieuwd naar hem!

En die adrenaline heb ik zeker;-)
Gefeliciteerd !!

Is dit je eerste neefje? Ik ben zelf nog geen tante maar ben wel redelijk laat nog grote zus geworden. Het is gewoon zo leuk om die kleintjes te verwennen, je hoeft ze toch niet op te voeden .
Ja dit is mijn 1e neefje! Heb van mijn vriend zijn kant ook een nichtje van 1,5. Zo leuk!

Maar nu zijn ook mijn ouders opa en oma voor het eerst! Echt geweldig. Oh ik wil hem zien!
Ja dat kan ik me voorstellen!!

Toen mijn zusje werd geboren moest ik nog zes hele dagen wachten omdat ik uit het buitenland moest komen. Gelukkig hadden mijn vader en stiefmoeder haar net rond de kerstvakantie gepland .
Wat leuk dat het de eerste is Babbel! Dat lijkt me helemaal genieten.

Sorcha, dat is ook leuk!

Hier zal het nog wel even duren denk ik. Mijn broertje is jonger, en nog lang niet toe aan kids.
Gefeliciteerd Babbel, zo leuk een baby
Ik ben de oudste dus het ligt in de lijn der verwachting dat ik als eerste moeder word. Maar ik geef mijn zusje (2 jaar jonger) een grotere kans. Ik hoop alleen dat dat geen kind van de flapdrol word .

Ja ik ben echt een apetrotse grote zus! Ik vind het zo leuk. Ze is ook naar mij vernoemd dus dat is nog een extra reden om haar te overstelpen met cadeautjes en heeel veeeeel aandacht . Het is misschien maar goed dat ze me niet zoveel ziet .
Leuk hoor Sorcha!

Ja het is zo leuk en onwerkelijk!

Ben nu al trots;-)
Wanneer ga je haar hemvoor het eerst zien Babbel?
Geleficiteerd :D!
Wat leuk Sorcha!!
@ Plops, ik heb er trouwens twee!
Morgen na mijn Werk ga ik naar het ziekenhuis. Werk tot half 4. Dus nog maar even afwachten
Ik wed dat je er nu ontzettend van baalt dat je op zondag moet werken .
Twee zusjes? Ja dat las ik Een 2 jaar jonger en een heel veel jonger toch?
quote:plops schreef op 13 maart 2011 @ 03:01:

Twee zusjes? Ja dat las ik Een 2 jaar jonger en een heel veel jonger toch?Nee, ik heb twee kleine zusjes bedoelde ik . Ze zijn nu 1 en 2.
Gefeliciteerd!
Wat leuk, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Wat leuk! Gefeliciteerd meid!

Ik ben een aantal maanden geleden ook voor het eerst tante geworden van een schattig neefje. Is echt super!!!

Hij werd 's nachts geboren en we zijn direct naar het ziekenhuis gegaan. Volgende dag moest ik ook werken, haha!
Gefeliciteerd!!! Sterkte met werken. Kun je er snelnaar toe?
Gefeliciteerd! Leuk hoor dat je nu tante bent geworden.

De dag zal je vast wel doorkomen, iedere keer dat je aan je neefje denkt krijg je vast weer energie.

Heel veel plezier vanmiddag! En vergeet je fototoestel niet mee te nemen naar het ziekenhuis!
Gefeliciteerd Babbel! Dit zijn zulke bijzondere gebeurtenissen :-).

Maak je maar op voor de verliefdheid (hihi, een kleine dan hè!!!) die komen gaat.

Geniet van vanmiddag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven