Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 3 januari 2008 om 19:07
Sun; toen mijn beste vriendinnetje (nu al jaren terug) naar een plaats ging verhuizen moesten we ook daar onze weg in vinden. Ze woont weliswaar niet zo ver weg, maar dus ook niet meer om de hoek. We zien elkaar nu minder, maar dan meestal wel een half weekend en maken volop gebruik van telefoon en internet...
Maar ik snap ontzettend goed dat je er ontzettend van baalt! Doe maar even lekker sippen met Miran....!
Maar ik snap ontzettend goed dat je er ontzettend van baalt! Doe maar even lekker sippen met Miran....!
donderdag 3 januari 2008 om 19:22
Sun en Miran:
Balen dat RPman zo moeilijk doet over het roken. Snap best dat dit een issue kan worden, met de nadruk op kan: maar ja, het hoeft geen probleem te zijn! Hij moet zich niet op voorhand al zorgen maken!
Sun, da's balen, een vriendinnetje ver weg! Waar woon jij eigenlijk?
Denise: welkom
Xan: weer aan de slag dus... Succes!
Prinses: Xan was idd in 2007 leuker
HM: Als je het moeilijk vindt om het beestje een naam te geven, dan kan je toch ook zeggen dat je het leuk vindt zoals het nu gaat? En volgens mij hoeft er van jou ook geen stempel op gedrukt worden. Maae vrijblijvend vragen hoe hij er in staat is misschien niet zo gek. Weet je wel een beetje waar je aan toe bent!
Balen dat RPman zo moeilijk doet over het roken. Snap best dat dit een issue kan worden, met de nadruk op kan: maar ja, het hoeft geen probleem te zijn! Hij moet zich niet op voorhand al zorgen maken!
Sun, da's balen, een vriendinnetje ver weg! Waar woon jij eigenlijk?
Denise: welkom
Xan: weer aan de slag dus... Succes!
HM: Als je het moeilijk vindt om het beestje een naam te geven, dan kan je toch ook zeggen dat je het leuk vindt zoals het nu gaat? En volgens mij hoeft er van jou ook geen stempel op gedrukt worden. Maae vrijblijvend vragen hoe hij er in staat is misschien niet zo gek. Weet je wel een beetje waar je aan toe bent!
donderdag 3 januari 2008 om 19:24
quote:Miranda01 schreef op 03 januari 2008 @ 19:16:
Goed hoor!
Mannen zijn stom
Drie uren reizen verderop gaan wonen is stom!!
En ja Miran, mannen zijn stom!!! Maar ohoh wat kun je ze soms missen he. (Net als nu, nu heb ik Ex eigenlijk nodig, maar nee, Ex zit in ijskast, dus mag niet)
We will survive!!!
Goed hoor!
Mannen zijn stom
Drie uren reizen verderop gaan wonen is stom!!
En ja Miran, mannen zijn stom!!! Maar ohoh wat kun je ze soms missen he. (Net als nu, nu heb ik Ex eigenlijk nodig, maar nee, Ex zit in ijskast, dus mag niet)
We will survive!!!
donderdag 3 januari 2008 om 19:55
donderdag 3 januari 2008 om 19:56
Heej allemaal
Vleertje gefeliciteerd met je laptop Nu nog even draadloos en dan kun je ook op bank/bed internetten
Sun, wat balen van je vriendin
, dat is niet leuk. Heb zelf eigenlijk vooral vriendinnen die NIET op 5 minuten afstand wonen (maar minstens halfuur rijden), en dankzij msn, telefoon, mail (en auto ) gaat dat heel goed hoor, maar neemt niet weg dat 't niet leuk is .
Wel stoer van Ex-in-ijskast-plan! Exen-ijskast ook een stuk beter dan Exen-LA volgens mij, want dan bevriest ie en kan hij niet zomaar meer die la openduwen en eruit springen
Miranda ook in dip, nix aan... Maar misschien inderdaad niet teveel ervan denken, maar gewoon even afwachten... OF... gewoon zeggen dat je er niet zo goed tegenkan dat ie dan weer WEL toenadering zoekt en DAN weer afstand neemt? Ik zou er namelijk zelf een beetje moe van worden, en kan niet goed tegen mannen (of vrouwen of wie dan ook) die een spel spelen...
HM, misschien inderdaad gewoon benoemen dat je het NU leuk vindt. Als zowel hij als jij het niet per se nodig vindt om het een 'relatie' te noemen, is dat toch misschien al genoeg? Ben wel blij voor je dat het zo leuk is en zo goed gaat! Leukleukleuk!
quote:pop1980 schreef op 03 januari 2008 @ 19:22:
En dank voor deze bevestiging . Ik heb meteen uit rancune mijn blauwe dekbed weggegooid... nix geen overeenkomstenlijstje meer met Xan
Vleertje gefeliciteerd met je laptop Nu nog even draadloos en dan kun je ook op bank/bed internetten
Sun, wat balen van je vriendin
Wel stoer van Ex-in-ijskast-plan! Exen-ijskast ook een stuk beter dan Exen-LA volgens mij, want dan bevriest ie en kan hij niet zomaar meer die la openduwen en eruit springen
Miranda ook in dip, nix aan... Maar misschien inderdaad niet teveel ervan denken, maar gewoon even afwachten... OF... gewoon zeggen dat je er niet zo goed tegenkan dat ie dan weer WEL toenadering zoekt en DAN weer afstand neemt? Ik zou er namelijk zelf een beetje moe van worden, en kan niet goed tegen mannen (of vrouwen of wie dan ook) die een spel spelen...
HM, misschien inderdaad gewoon benoemen dat je het NU leuk vindt. Als zowel hij als jij het niet per se nodig vindt om het een 'relatie' te noemen, is dat toch misschien al genoeg? Ben wel blij voor je dat het zo leuk is en zo goed gaat! Leukleukleuk!
quote:pop1980 schreef op 03 januari 2008 @ 19:22:
En dank voor deze bevestiging . Ik heb meteen uit rancune mijn blauwe dekbed weggegooid... nix geen overeenkomstenlijstje meer met Xan
Peas on earth!
donderdag 3 januari 2008 om 19:59
Zo. Net gegeten en het nieuws even laten bezinken. Ben alweer wat rustiger Komt misschien ook doordat ik de hele dag aan het werk was en daar vanalles misging. En dank kom je thuis en hoor je dit. Tsja, was net even de druppel.
Pop, ik kom uit het noorden van het land, dus ja, dan als iemand dan ook elders verhuist dan ben je ook al snel "ver weg". Ach, ik denk dan maar: Nederland is maar klein, je kunt in een paar uurtjes het hele land door. Dus het valt vast wel wat mee. Maar jammer is het wel.
Pop, ik kom uit het noorden van het land, dus ja, dan als iemand dan ook elders verhuist dan ben je ook al snel "ver weg". Ach, ik denk dan maar: Nederland is maar klein, je kunt in een paar uurtjes het hele land door. Dus het valt vast wel wat mee. Maar jammer is het wel.
donderdag 3 januari 2008 om 20:28
donderdag 3 januari 2008 om 20:37
Ik heb ook baaldaggie , krijg de gewenste hypotheek niet rond zoals pa en ik dat graag willen.
Dan zou pa meer geld er in moeten steken en daarmee komt zowel mijn hypotheek als de zijne in gevaar als hij toch zijn baan verliest(daar is nl kans op)
Dus dat is geen optie...wel is er de optie dat ik ga zorgen dat ik er een baan bij neem voor 12 uur in de week. En dit op contractbasis is van 12 uur ipv 0 uren.
Zodat mijn bruto salaris stijgt op papier.. (ipv zoals nu t geval is dati k 24uur op papier heb staan maar 12/14 uur extra werk maar dat word niet mee gerekend door die aardige hypotheek meneer grrr) dus ga maandag gelijk bellen en ff langs bij 2 huizen of ik daar evt parttime aantal uren kan krijgen..
Dan zou pa meer geld er in moeten steken en daarmee komt zowel mijn hypotheek als de zijne in gevaar als hij toch zijn baan verliest(daar is nl kans op)
Dus dat is geen optie...wel is er de optie dat ik ga zorgen dat ik er een baan bij neem voor 12 uur in de week. En dit op contractbasis is van 12 uur ipv 0 uren.
Zodat mijn bruto salaris stijgt op papier.. (ipv zoals nu t geval is dati k 24uur op papier heb staan maar 12/14 uur extra werk maar dat word niet mee gerekend door die aardige hypotheek meneer grrr) dus ga maandag gelijk bellen en ff langs bij 2 huizen of ik daar evt parttime aantal uren kan krijgen..
donderdag 3 januari 2008 om 23:09
vrijdag 4 januari 2008 om 00:18
Oh fijn Vleer, dus als ik het goed begrijp heb je nu een 0-uren contract maar je werkt wel voldoende, maar dat staat niet zwart op wit. hoop echt voor je dat het lukt!
Mijn dipje is zo goed als over! Ga morgen lekker relaxen in de sauna. heb vandaag onerwacht gewinkeld met mn mams, en dat was leuk! heb ook nieuwe schoenen, die ik van mn moeder zomaar kreeg! Lief he?
Sun, ik woon ook in het Noorden en iedereen zegt altijd dat ik zo ver weg woon, jaja, alsof zij niet ver weg wonen... Tssss....
Mijn dipje is zo goed als over! Ga morgen lekker relaxen in de sauna. heb vandaag onerwacht gewinkeld met mn mams, en dat was leuk! heb ook nieuwe schoenen, die ik van mn moeder zomaar kreeg! Lief he?
Sun, ik woon ook in het Noorden en iedereen zegt altijd dat ik zo ver weg woon, jaja, alsof zij niet ver weg wonen... Tssss....
vrijdag 4 januari 2008 om 06:25
Morning... nee heb een 24uur contract , maar ik werk zo veel over dat ik gemiddeld aan de 36uur zit per week. En ze kijken bij een hypotheek naar de uren die je op papier hebt staan die 24uur dus. En dat is dus te weinig ..
Geen idee of ik t zo goed heb uitgelegd , komt vanmiddag anders wel ..
Ik ga maar eens naar mijn werk, zag dat de stroom was uitgevallen in de keuken dus moest senseo apparaat op de stoel zetten in de woonkamer om koffie te krijgen. Handig zo vroeg smorgens.
Verlang naar half 3 vanmiddag WEEEEEKENDDDDD 5 dagen lang
Geen idee of ik t zo goed heb uitgelegd , komt vanmiddag anders wel ..
Ik ga maar eens naar mijn werk, zag dat de stroom was uitgevallen in de keuken dus moest senseo apparaat op de stoel zetten in de woonkamer om koffie te krijgen. Handig zo vroeg smorgens.
Verlang naar half 3 vanmiddag WEEEEEKENDDDDD 5 dagen lang