doorgeefvraag
donderdag 3 januari 2008 om 22:59
Ik probeerde ook al heren te lokken met mijn vraag maar het mag nog niet baten.. is er voetbal op tv ofzo?
Ik val op gespierd, op normaal, op atletisch, sja... als er een leuke kop, een goed karakter en een niet-mismaakte pik bijzit ben ik helemaal tevree
Was is een speciale erogone zone die jij of een sekspartenr heeft/had? (dus geen tepels enzo.. neeeee iets origineels)
Ik val op gespierd, op normaal, op atletisch, sja... als er een leuke kop, een goed karakter en een niet-mismaakte pik bijzit ben ik helemaal tevree
Was is een speciale erogone zone die jij of een sekspartenr heeft/had? (dus geen tepels enzo.. neeeee iets origineels)
anoniem_54930 wijzigde dit bericht op 03-01-2008 23:01
Reden: stond eerst ërgone zone" maar dat lijkt me haast meer iets voor fysiotherapie
Reden: stond eerst ërgone zone" maar dat lijkt me haast meer iets voor fysiotherapie
% gewijzigd
vrijdag 4 januari 2008 om 09:12
Aangezien ik niet kan antwoorden op bovenstaande vraag, even terugkomen op vraag van Spinster (billen of borsten?): billen zou ik zeggen, maar leuke borstjes zijn natuurlijk ook niet te versmaden. En in tegenstelling tot wat vele vrouwen denken, liefst geen mega-boobs (en vooral geen siliconen...)
Overige erogene zoges: ben gek op een strakke buik, binnenkant dijen, hals
Vraag aan vrouwen: ben je ooit spuitend klaargekomen?
aan mannen: ooit meegemaakt dat vrouw spuitend klaarkwam?
Overige erogene zoges: ben gek op een strakke buik, binnenkant dijen, hals
Vraag aan vrouwen: ben je ooit spuitend klaargekomen?
aan mannen: ooit meegemaakt dat vrouw spuitend klaarkwam?
vrijdag 4 januari 2008 om 09:42
quote:willem1959 schreef op 04 januari 2008 @ 00:54:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je opschepperig je eigen vraag beantwoord. En het is ik kende die dame.....
Antwoord: nee
Vraag: wat is er mis met dierensex?
bepaal jij de regels en een ander zijn spelling ?
en ik ben wars van opschepperigheid
nee ik ken geen lichaamsdeel bij de vrouw waar ik liever niet aan zit
vrijt u ook alleen als iemand net gedouchet heeft
of is het gedoucht Willem ?
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je opschepperig je eigen vraag beantwoord. En het is ik kende die dame.....
Antwoord: nee
Vraag: wat is er mis met dierensex?
bepaal jij de regels en een ander zijn spelling ?
en ik ben wars van opschepperigheid
nee ik ken geen lichaamsdeel bij de vrouw waar ik liever niet aan zit
vrijt u ook alleen als iemand net gedouchet heeft
of is het gedoucht Willem ?
vrijdag 4 januari 2008 om 11:19
Nee, vaak ook 's ochtends net na het wakkerworden of als meneer thuis komt van zijn werk. Pijpen doe ik dan echter pas nadat hij in me is geweest. Vind mijn eigen sapjes lekkerder dan een pik die een dag niet gewassen is.
Heren, wel eens gepenetreerd geweest door een she-male?
Gen**kt door een vrouw dus, zeg maar?
Heren, wel eens gepenetreerd geweest door een she-male?
Gen**kt door een vrouw dus, zeg maar?