Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 12 maart 2011 @ 14:44:

Ik had een oproep op het prikbord gedaan omdat ik voor mijn 2 zoontjes Tumbobekers van Tupperware zoek. Ik bedoelde gebruikte bekers, maar ik kreeg reacties over nieuwe bekers. Dat past niet helemaal in mijn consuminderpatroon . Misschien kunnen jullie me helpen; ik zoek dus het liefst 2 complete Tumbo bekers. Van 2 exemplaren die ik namelijk heb is er eentje op leven na dood en de andere mist het deksel. In ruil heb ik Douwe Egberts punten. Mail me even op sweetfirefly apestaartje punt live punt nl.Tupperware heeft levenslange garantie. Dus zoek een consulente en ruil de bekers om. (Op hun voorwaarden staat dat niet geloof ik, omdat dat wettelijk niet mag)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik kom helaas nog 1 code van Milner tekort. Niet voor mezelf, maar ik spaar die bordjes voor mijn nichtje in Zweden.

Ik bezoek regelmatig www.gratis.startpagina.nl/prikbord.

Daar kom je vaak hele leuke "gratis" dingen tegen, of geld terug acties.

prulleke62@telia.com

Wie o wie heeft die ene ontbrekende code voor mij?
quote:Starshine schreef op 13 maart 2011 @ 09:02:

[...]

nou graag.

pirate_stella@hotmail.comHeb je er nu nog eentje nodig? Die heb ik dan wel voor je.
graag zomerkriebels
quote:salacia schreef op 13 maart 2011 @ 12:46:

Hierbij nog de beloofde blond-codes:

PANPW-K3M4K-QR73X

XH7JN-FX4PR-RKR7C

FLMPT-YLANF-9LEMF

NQHXP-ECJJC-MAXQ7

9WLFA-Y3N4K-4JCTE

J4TQF-TNXWK-FMKR4

WJHW9-RNE9X-RMJTN

TMYNC-ECXCR-EHHA9

JFMH3-FHH9C-N7PYW

HTK9W-X3ACA-TPNA3

Ik heb er ook nog 2 maar zet ze hier niet neer omdat ze vaak 'gekaapt' worden.

Wie (van de forummers!!) ze wil, mail me op thee39 at hotmail dot com
Had je mijn mail gehad starshine?
Ik breek trouwens zomaar in, maar lees wel altijd met jullie mee . Kan een hoop leren van dit topic. Nu nog toepassen haha!
ja ik heb ze gehad hoor.

bedankt allemaal!
Veel plezier ermee! Heb nog een code over, wil iemand deze hebben?
Zo grappig, ik vond net een zakje euro's die we in 2001 kregen bij de invoering. Ik heb het altijd dicht gelaten omdat ik dacht dat het meer waard zou worden, maar dat valt dus reuze mee. Ik ga het maar gewoon openmaken denk ik??

Toch weer 11,35 euro verdiend met het uitpluizen van mijn kast!
quote:zomerkriebels schreef op 13 maart 2011 @ 16:11:

Veel plezier ermee! Heb nog een code over, wil iemand deze hebben?Als je nog milner codes hebt kan je mij er ook blij mee maken. Je kan ze naar viva_genie @ hotmail.com mailen
Semper ubi sub ubi
Vanavond ga ik ook een vrek actie houden. Al is dat dan ook gedeeltelijk uit luiheid en omdat ik me een beetje grieperig voel. Als avondeten ga ik lekker havermoutpap met gedroogde abrikozen, honing en een beetje creme fraiche eten.
Semper ubi sub ubi
Ga 'm versturen naar je!
Ik heb hem binnen, dank je wel!
Semper ubi sub ubi
quote:zomerkriebels schreef op 13 maart 2011 @ 15:55:

Ik breek trouwens zomaar in, maar lees wel altijd met jullie mee . Kan een hoop leren van dit topic. Nu nog toepassen haha!

Hoi zomerkriebels, niemand 'breekt hier in hoor' en iedereen is welkom, zowel om te tips te gebruiken als tips te geven. Hoe meer vrekzielen hoe meer vreugde

Ik weet niet meer of ik 't hier al eens gepost heb, de blog van http://eenvoudigleven.blogspot.com is verrekte interessant. Soms wat te ver gaand in mijn ogen, maar met 10 kinderen moet je wel creatief zijn. Echt zwaar respect voor blogster en haar gezin!

Ik heb nu alles van 2010 en 2011 gelezen en het zet me regelmatig met beide benen op de grond
quote:zomerkriebels schreef op 13 maart 2011 @ 15:55:

Hoi zomerkriebels, niemand 'breekt hier in hoor' en iedereen is welkom, zowel om te tips te gebruiken als tips te geven. Hoe meer vrekzielen hoe meer vreugde

Ik weet niet meer of ik 't hier al eens gepost heb, de blog van http://eenvoudigleven.blogspot.com is verrekte interessant. Soms wat te ver gaand in mijn ogen, maar met 10 kinderen moet je wel creatief zijn. Echt zwaar respect voor blogster en haar gezin!

Ik heb nu alles van 2010 en 2011 gelezen en het zet me regelmatig met beide benen op de grond
Ik heb zojuist 150 euro van euroclix laten uitbetalen

Ging hard na het afsluiten van 2 zorgverzekeringen via die site!
quote:stroopwafeltje77 schreef op 12 maart 2011 @ 10:31:

Een aantal jaren geleden heb ik een groot deel van mijn studieboeken verkocht aan de Slegte. Volgens mij zit die boekhandel in heel veel grote steden. Als het een beetje een studierichting is waarbij de boeken veel gevraagd zijn kon je ze daar goed kwijt. Helaas, dat heb ik dus niet. Dus bij de Slegte krijg ik er echt heel weinig voor. Ik probeer het nu eerst via bol.com en alles wat na een jaar over is, breng ik alsnog naar de Slegte. Wel leuk dat ik een boek verkocht had dat ik zelf helemaal niet heb gelezen (dus nieuw) en dat ik ook al 3 jaar erop heb staan (had nooit meer verwacht het te verkopen). Mooi bedrag voor gekregen!
quote:thee schreef op 13 maart 2011 @ 19:44:

[...]

Ik heb nu alles van 2010 en 2011 gelezen en het zet me regelmatig met beide benen op de grond Oh, die volg ik ook, leuk he? Ik heb haar boekje ook te leen gekregen van mijn moeder. Sommige dingen gaan inderdaad ver, andere dingen zijn gewoon zó leuk en herkenbaar, omdat ik ook uit een groot gezin kom!
bij C1000 is deze week de milnerkaas in de aanbieding 2 pakjes voor 3 euro . wel goed opletten of er een code op zit ik heb tig pakjes in mijn handen gehad zonder code
quote:Mikske00 schreef op 13 maart 2011 @ 22:39:

Ik heb zojuist 150 euro van euroclix laten uitbetalen

Ging hard na het afsluiten van 2 zorgverzekeringen via die site!Fijn zeg :-) Ik zit weeral aan 10 euro, nog even doorsparen dus Moneymiljonair gaat veel trager, daar heb k nog niets uitbetaald gekregen, bij Euroclix wel al eens 10 euro.
Mijn MM en Euroclix gaan veel langzamer. Maar ik vermoed dat jullie ook regelmatig bestellen via de sites. Ik bestel eigenlijk nooit wat op de sites die ze noemen. Uiteindelijk nog goedkoper uit.
Ik vind MM toch niet zo langzaam gaan, ik doe alleen mailtjes klikken. Die zorgverzekeringen waren toevallig via euroclix.

MM betaalt 3 cent per mailtje en ik krijg er 3 of 4 per dag. Gaat best rap vind ik. Euroclix gaat een stuk langzamer nu ze nog maar 1 cent per mailtje betalen.

Maar dit is gratis geld, en daar hou ik van!
Ik heb laatst 84 euro laten uitbetalen, weekendje weg van geboekt :d heerlijk!

mm gaat sneller met mailtjes klikken, in ong 10 maanden heb ik meestal 12.50 bij elkaar. euroclix doe ik vooral gebruiken bij online dingen bestellen, vooral met de zomervakantie ging het snel!
quote:Alynia schreef op 14 maart 2011 @ 10:15:

[...]

Oh, die volg ik ook, leuk he? Ik heb haar boekje ook te leen gekregen van mijn moeder. Sommige dingen gaan inderdaad ver, andere dingen zijn gewoon zó leuk en herkenbaar, omdat ik ook uit een groot gezin kom!Leuk dat iemand het kent en leest/volgt. Haar boek heb ik nog niet gelezen, ga ik zeker een keer doen. En ondanks dat mijn leven soort het tegenovergestelde is, haal ik er best vaak dingen uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven