emotionele problemen

15-03-2011 01:10 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
via deze forum hoop ik ervaringen uit te delen met anderen, met mensen in contact komen die een beetje in het zelfde schuitje zitten als ik.

ik zal eerst mijn verhaal vertellen.

als kind heb ik heel veel mee gemaakt.

toen ik 11 jaar was is mijn moeder overleden, vanaf dat moment ben ik heel veel verhuis ik had niemand meer en heb veel erge dingen meegemaakt en gezien.

vanaf dat moment kwam ik in een overlevingsstand te staan ik kon heel boos worden maar een moment later echt alles vergeten, mijn gevoel gewoon voledig uitschakelen.

Ik ben ook heel erg veel dingen vergeten en hoe hard ik ook probeer ik kan me het niet herineren ik ben hele stukken kwijt van mijn leven.

nu ik een plekje voor mezelf heb, heb ik dit nog

ik heb nog behoorlijk veel problemen het lijkt me te achtervolgen...

maar op het moment dat iets gebeurd voel ik wel verdriet en boosheid, hele normale gevoelens

maar het is het of ik een knop omdraai en gewoon verder ga ik weet wat de problemen zijn maar voel er op dat moment niks meer bij

dit kan ik terug krijgen als ik ga zitten en er overna ga denken of het er met iemand er over hebben.

ik weet dat ik hierdoor mijn jeugd heb overleefd en ben gekomen waar ik nu ben, ik heb er wel heel hard voor moeten vechten anders was er niks van mij terecht gekomen.

maar ik voel me hier zo alleen in ik ken niemand die dit heeft en dan heb je ook nog de schaamte want dit is niet normaal,

ik hoop ook via deze forum met mensen in contact te komen

Gr Naomi
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet meegemaakt, maar ik vind het knap dat je toch nog positieve dingen ziet in het leven.

Ik hoop dat je wat mensen treft hier met wie je ervaringen kan delen. Voor nu een hele dikke
Naomi, waarom ga je niet opzoek naar professionele hulp? Zo te lezen kan dat je heel veel goed doen.

Naomi, waarom ga je niet opzoek naar professionele hulp? Zo te lezen kan dat je heel veel goed doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven