Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:flint schreef op 15 maart 2011 @ 15:50:

Misschien niet heel vrekkerig om naar een musical te gaan maar wil iemand met een 2e kaartje gratis naar Mary Poppins? Daar is AH nu mee begonnen, dus ik heb al 1 kaart vol. Ik wil ze met alle liefde opsturen als mensen het leuk vinden.

Nog een ander ding: ik heb bij het opruimen 2 autostoeltjes gevonden, maxi cosi type 2. Ik heb weinig zin om ze met veel moeite op marktplaats te zetten als ik er ook iemand een plezier mee kan doen die het wat minder heeft. De ene is wel intensief gebruikt, de 2e amper (was 2e stoeltje voor zoon 2). Als ik er iemand een plezier mee kan doen, dan hoor ik het graag!ik heb wel interesse in de musical!
Nu had ik er twee gekregen en niet alledrie zelf gekocht maar toch......vandaag wilde ik de codes van de m en m's invoeren. Maar..........op!! als je toch een actie in het leven roept dan zou je toch in feite net zo veel producten moeten hebben als het aantal zegels/codes/punten etc. dat je kunt sparen. Misschien wel beetje naïef van mij, maar toch. Voor de milner liefhebbers. Misschien dat jullie al meerdere acties met milner hebben gedaan en dit weten, maar de tafelkleden waar je vorig jaar voor kon sparen waren op een gegeven moment ook op. Dus is zou het zekere voor het onzekere nemen en als je de codes hebt niet te lang wachten met invoeren.

Zo moest even frustratie kwijt ha ha
Hier ook al twee kaarten vol met spaarpunten van AH voor Mary Poppins. Aangezien ik musicals haat doe ik ze graag aan iemand kado. Dus als er iemand interesse heeft?
@stroopwafeltje. De tafelkleden zijn uiteindelijk weer bijgemaakt en die kreeg je uiteindelijk als nog.
ik heb nog steeds een code voor esprit, 10 euro korting als je voor 50 euro koopt op esprit.nl. Geldig tot eind maart. Ook geschikt voor in de winkel, maar dan heb je het hele kaartje nodig en moet ik het opsturen. Mail me op extrahalo op hotmail.nl en laat ook even hier wat achter.
quote:Mickyxx schreef op 15 maart 2011 @ 15:42:

Wie maak ik blij met 2 kortingsbonnen van lekker in het leven?

Eukanuba hondenvoeding 7 euro korting

Iams kattenvoeding 7 euro kortingMickey, Ik heb wel belangstelling voor de Iams kattenvoeding bon. Heb zelf ook de bonnen gehad en heb ook geen hond, dus ik heb de Eukanuba bon ook in de aanbieding voor de liefhebber!
quote:flint schreef op 15 maart 2011 @ 15:50:

Nog een ander ding: ik heb bij het opruimen 2 autostoeltjes gevonden, maxi cosi type 2. Ik heb weinig zin om ze met veel moeite op marktplaats te zetten als ik er ook iemand een plezier mee kan doen die het wat minder heeft. De ene is wel intensief gebruikt, de 2e amper (was 2e stoeltje voor zoon 2). Als ik er iemand een plezier mee kan doen, dan hoor ik het graag!Als je ze hier niet kwijtraakt is er ook nog gratisoptehalen.nl ;) Erg fijne site trouwens, je kan er ook foto's op zetten als je wilt.
Morgen begint de boekenweek, zondag kun je gratis met de trein als je het boekenweekgeschenk bij je hebt. Bij bibliotheken is dit geschenk ook te leen, en sommige filialen geven het kado als je lid wordt.
Kleed heb ik nooi meer gehad, maar misschien heb ik gewoon net pech gehad of zelf iets verkeerd gedaan zou kunnen.

Maar wel mooi dat dan iedereen die spaart (in principe) z'n artikelen kan krijgen want dat is echt niet altijd bij iedere actie
quote:viennas schreef op 15 maart 2011 @ 19:43:

Hier ook al twee kaarten vol met spaarpunten van AH voor Mary Poppins. Aangezien ik musicals haat doe ik ze graag aan iemand kado. Dus als er iemand interesse heeft?Ik heb wel interesse!
ach de musicalpunten...ik heb net voor 8 euro boodschapjes gehaald, maar niks gekregen....

Nou spaar ik ze toch niet voor mezelf, maar ik had een ander er wel blij mee kunnen maken.

Ik zal volgende keer beter opletten.
Ah, balen van dat boekenweekgeschenk en gratis reizen. Ik moet nou juist zaterdag het hele land door!
Heb ik net een dag te vroeg mijn bestelling bij bol.com geplaatst, vanwege de Boekenweek is het nu gratis verzenden van NL boeken.

Ik kan nog op annuleren klikken en opnieuw bestellen, maar dat vind ik eigenlijk niet helemaal netjes.
Yeti80 als je even googled heb je altijd wel een code voor gratis verzenden. Heb eergisteren nog besteld met gratis verzendcode. Misschien voor de volgende keer?
Bij Etos loopt de 100% geld terug Gilette-producten momenteel (was eerder ook al bij het Kruidvat.)
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
quote:Starshine schreef op 15 maart 2011 @ 09:11:

[...]

je hebt gelijk hoor, maar als iemand ze per ongeluk toch spaart heb ik er een.

Zo'n pak brinta gaat ook veel te lang mee om serieus zegels te sparen.Oh da's een goeie, die codes voor die kommen heb ik ook nog wel! Ga van het weekend weer naar m'n ouders en m'n vader en broertje zijn echt Brinta-grootverbruikers, dus als iemand interesse heeft kan ik ze doorsturen!
@viennas; na wat rondvraag heb ik geen interesse meer in de kaarten. Iemand in mijn omgeving had ze ook!
Hier een stille meelezer met 2 Milner-codes.

Wil je je emailadres hier neerzetten? Dan mail ik ze je door!

Groetjes,

Multivitamientje
quote:Supersoulfighter schreef op 16 maart 2011 @ 10:51:

Ah, balen van dat boekenweekgeschenk en gratis reizen. Ik moet nou juist zaterdag het hele land door!Zaterdag ben ik onderweg met een Kruidvatkaartje. Hiervoor kun je je geluk nog beproeven op marktplaats (zo'n 20 aanbieders momenteel). Kruidvatprijs was 12,50.
multivitamientje, zou je ze naar mij willen sturen?

margot.in.2010@gmail.com.

Superbedankt!:)
quote:caroline_85 schreef op 16 maart 2011 @ 19:30:

multivitamientje, zou je ze naar mij willen sturen?

margot.in.2010@gmail.com.

Superbedankt!:)Ik heb ze verstuurd!
quote:Multivitamientje schreef op 16 maart 2011 @ 21:56:

[...]

Ik heb ze verstuurd!Superbedankt! Erg aardig van je:)
Heeft iemand nog milner punten? Ik kan ze evt ruilen voor DE punten:)
misschien heeft ie er al eens gestaan maar ik kreeg een code van H&M voor de online shop voor 25% korting op 1 artikel.

9052. Geldig tot 20 maart, dus hurry.
Ik heb nog blond codes voor de liefhebbers?! Ze zijn wel al op de bijbehorende kaarten geplakt dus volgens mij moet ik ze dan wel opsturen... Laat maar even weten als iemand nog interesse heeft, ze zijn nog tot 1 april geldig.

Weet iemand trouwens hoe ik snel kan terugzien op welke topics ik gereageerd heb? Zoek me nu elke keer rot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven