We vrekken hier verder ! :-)

dinsdag 15 maart 2011 om 19:18
quote:flint schreef op 15 maart 2011 @ 15:50:
Misschien niet heel vrekkerig om naar een musical te gaan maar wil iemand met een 2e kaartje gratis naar Mary Poppins? Daar is AH nu mee begonnen, dus ik heb al 1 kaart vol. Ik wil ze met alle liefde opsturen als mensen het leuk vinden.
Nog een ander ding: ik heb bij het opruimen 2 autostoeltjes gevonden, maxi cosi type 2. Ik heb weinig zin om ze met veel moeite op marktplaats te zetten als ik er ook iemand een plezier mee kan doen die het wat minder heeft. De ene is wel intensief gebruikt, de 2e amper (was 2e stoeltje voor zoon 2). Als ik er iemand een plezier mee kan doen, dan hoor ik het graag!ik heb wel interesse in de musical!
Misschien niet heel vrekkerig om naar een musical te gaan maar wil iemand met een 2e kaartje gratis naar Mary Poppins? Daar is AH nu mee begonnen, dus ik heb al 1 kaart vol. Ik wil ze met alle liefde opsturen als mensen het leuk vinden.
Nog een ander ding: ik heb bij het opruimen 2 autostoeltjes gevonden, maxi cosi type 2. Ik heb weinig zin om ze met veel moeite op marktplaats te zetten als ik er ook iemand een plezier mee kan doen die het wat minder heeft. De ene is wel intensief gebruikt, de 2e amper (was 2e stoeltje voor zoon 2). Als ik er iemand een plezier mee kan doen, dan hoor ik het graag!ik heb wel interesse in de musical!
dinsdag 15 maart 2011 om 19:43
Nu had ik er twee gekregen en niet alledrie zelf gekocht maar toch......vandaag wilde ik de codes van de m en m's invoeren. Maar..........op!! als je toch een actie in het leven roept dan zou je toch in feite net zo veel producten moeten hebben als het aantal zegels/codes/punten etc. dat je kunt sparen. Misschien wel beetje naïef van mij, maar toch. Voor de milner liefhebbers. Misschien dat jullie al meerdere acties met milner hebben gedaan en dit weten, maar de tafelkleden waar je vorig jaar voor kon sparen waren op een gegeven moment ook op. Dus is zou het zekere voor het onzekere nemen en als je de codes hebt niet te lang wachten met invoeren.
Zo moest even frustratie kwijt ha ha
Zo moest even frustratie kwijt ha ha

dinsdag 15 maart 2011 om 21:10
dinsdag 15 maart 2011 om 21:14
quote:Mickyxx schreef op 15 maart 2011 @ 15:42:
Wie maak ik blij met 2 kortingsbonnen van lekker in het leven?
Eukanuba hondenvoeding 7 euro korting
Iams kattenvoeding 7 euro kortingMickey, Ik heb wel belangstelling voor de Iams kattenvoeding bon. Heb zelf ook de bonnen gehad en heb ook geen hond, dus ik heb de Eukanuba bon ook in de aanbieding voor de liefhebber!
Wie maak ik blij met 2 kortingsbonnen van lekker in het leven?
Eukanuba hondenvoeding 7 euro korting
Iams kattenvoeding 7 euro kortingMickey, Ik heb wel belangstelling voor de Iams kattenvoeding bon. Heb zelf ook de bonnen gehad en heb ook geen hond, dus ik heb de Eukanuba bon ook in de aanbieding voor de liefhebber!

dinsdag 15 maart 2011 om 21:48
quote:flint schreef op 15 maart 2011 @ 15:50:
Nog een ander ding: ik heb bij het opruimen 2 autostoeltjes gevonden, maxi cosi type 2. Ik heb weinig zin om ze met veel moeite op marktplaats te zetten als ik er ook iemand een plezier mee kan doen die het wat minder heeft. De ene is wel intensief gebruikt, de 2e amper (was 2e stoeltje voor zoon 2). Als ik er iemand een plezier mee kan doen, dan hoor ik het graag!Als je ze hier niet kwijtraakt is er ook nog gratisoptehalen.nl
Erg fijne site trouwens, je kan er ook foto's op zetten als je wilt.
Nog een ander ding: ik heb bij het opruimen 2 autostoeltjes gevonden, maxi cosi type 2. Ik heb weinig zin om ze met veel moeite op marktplaats te zetten als ik er ook iemand een plezier mee kan doen die het wat minder heeft. De ene is wel intensief gebruikt, de 2e amper (was 2e stoeltje voor zoon 2). Als ik er iemand een plezier mee kan doen, dan hoor ik het graag!Als je ze hier niet kwijtraakt is er ook nog gratisoptehalen.nl

woensdag 16 maart 2011 om 08:55

woensdag 16 maart 2011 om 12:31
quote:Starshine schreef op 15 maart 2011 @ 09:11:
[...]
je hebt gelijk hoor, maar als iemand ze per ongeluk toch spaart heb ik er een.
Zo'n pak brinta gaat ook veel te lang mee om serieus zegels te sparen.Oh da's een goeie, die codes voor die kommen heb ik ook nog wel! Ga van het weekend weer naar m'n ouders en m'n vader en broertje zijn echt Brinta-grootverbruikers, dus als iemand interesse heeft kan ik ze doorsturen!
[...]
je hebt gelijk hoor, maar als iemand ze per ongeluk toch spaart heb ik er een.
Zo'n pak brinta gaat ook veel te lang mee om serieus zegels te sparen.Oh da's een goeie, die codes voor die kommen heb ik ook nog wel! Ga van het weekend weer naar m'n ouders en m'n vader en broertje zijn echt Brinta-grootverbruikers, dus als iemand interesse heeft kan ik ze doorsturen!

woensdag 16 maart 2011 om 18:42
quote:Supersoulfighter schreef op 16 maart 2011 @ 10:51:
Ah, balen van dat boekenweekgeschenk en gratis reizen. Ik moet nou juist zaterdag het hele land door!Zaterdag ben ik onderweg met een Kruidvatkaartje. Hiervoor kun je je geluk nog beproeven op marktplaats (zo'n 20 aanbieders momenteel). Kruidvatprijs was 12,50.
Ah, balen van dat boekenweekgeschenk en gratis reizen. Ik moet nou juist zaterdag het hele land door!Zaterdag ben ik onderweg met een Kruidvatkaartje. Hiervoor kun je je geluk nog beproeven op marktplaats (zo'n 20 aanbieders momenteel). Kruidvatprijs was 12,50.
woensdag 16 maart 2011 om 19:30
woensdag 16 maart 2011 om 21:56
quote:caroline_85 schreef op 16 maart 2011 @ 19:30:
multivitamientje, zou je ze naar mij willen sturen?
margot.in.2010@gmail.com.
Superbedankt!:)Ik heb ze verstuurd!
multivitamientje, zou je ze naar mij willen sturen?
margot.in.2010@gmail.com.
Superbedankt!:)Ik heb ze verstuurd!

donderdag 17 maart 2011 om 10:31
Ik heb nog blond codes voor de liefhebbers?! Ze zijn wel al op de bijbehorende kaarten geplakt dus volgens mij moet ik ze dan wel opsturen... Laat maar even weten als iemand nog interesse heeft, ze zijn nog tot 1 april geldig.
Weet iemand trouwens hoe ik snel kan terugzien op welke topics ik gereageerd heb? Zoek me nu elke keer rot.
Weet iemand trouwens hoe ik snel kan terugzien op welke topics ik gereageerd heb? Zoek me nu elke keer rot.