Vakantiepark
dinsdag 15 maart 2011 om 19:19
Hallo,
Wij gaan over 2 maanden naar een vakantiepark in Belgie. Nu hebben wij gereserveerd voor 4 personen, waaronder mijn man en ik en onze twee kindjes. Nu kwam mijn broertje met het idee om een dagje langs te komen en dan ook te blijven slapen. (hij woont op grote afstand van ons vakantiehuisje)
Ons huisje is voor 6 personen dus qua ruimte gaat dat zeker lukken maar mijn vraag is of het wel mag?
We hebben betaald voor 4 personen dus zullen ze daar moeilijk over gaan doen?
Alvast bedankt!
Groetjes
Wij gaan over 2 maanden naar een vakantiepark in Belgie. Nu hebben wij gereserveerd voor 4 personen, waaronder mijn man en ik en onze twee kindjes. Nu kwam mijn broertje met het idee om een dagje langs te komen en dan ook te blijven slapen. (hij woont op grote afstand van ons vakantiehuisje)
Ons huisje is voor 6 personen dus qua ruimte gaat dat zeker lukken maar mijn vraag is of het wel mag?
We hebben betaald voor 4 personen dus zullen ze daar moeilijk over gaan doen?
Alvast bedankt!
Groetjes
dinsdag 15 maart 2011 om 19:57
quote:switchfoot schreef op 15 maart 2011 @ 19:31:
Ik heb dat vorig jaar ook gedaan; mijn nichtje kwam een nachtje slapen met haar kindjes. Als je het huisje voor vijf personen had gehuurd, was het toch niet duurder geweest, of wel?Vermoedelijk betaald TO wel voor maar 4 personen toeristenbelasting. Ik zou het overigens ook gewoon doen.
Ik heb dat vorig jaar ook gedaan; mijn nichtje kwam een nachtje slapen met haar kindjes. Als je het huisje voor vijf personen had gehuurd, was het toch niet duurder geweest, of wel?Vermoedelijk betaald TO wel voor maar 4 personen toeristenbelasting. Ik zou het overigens ook gewoon doen.
dinsdag 15 maart 2011 om 20:18
In een vakantiehuisje mag je bezoek ontvangen en soms moet je dat melden geloof ik. Ik denk niet dat ze 's avonds alle huisjes gaan controleren ofzo.
Toen ik met vrienden of familie in een vakantiehuisje zat zijn er regelmatig mensen een nachtje blijven slapen en soms zelfs 2. Nooit problemen mee gehad.
Toen ik met vrienden of familie in een vakantiehuisje zat zijn er regelmatig mensen een nachtje blijven slapen en soms zelfs 2. Nooit problemen mee gehad.
woensdag 16 maart 2011 om 12:17
Wij hebben het ook wel eens gedaan, dat mijn ouders een nachtje bleven slapen. Ook niet gemeld trouwens. Als je het netjes wilt doen moet je het inderdaad melden, vaak betaal je dan een klein bedrag pp. Maar ik denk dat niemand het merkt.
Ga je naar Sunparks? Dan mag de auto sowieso niet op het park, alleen op aankomst en vertrekdagen om te laden.
Ga je naar Sunparks? Dan mag de auto sowieso niet op het park, alleen op aankomst en vertrekdagen om te laden.
woensdag 16 maart 2011 om 12:52
Je mag uiteraard bezoek ontvangen maar ik zou ze toch wel aanmelden. Mocht er iets gebeuren dat zijn deze mensen niet verzekerd. Bovendien, bij ontruiming oid weet men niet hoeveel mensen er in je huisje aanwezig kunnen zijn. Ik weet het, er is een kleine kans dat er iets gebeurt maar wat kan je die paar Euro toeristenbelasting schelen?
woensdag 16 maart 2011 om 13:24
Heb weleens gehad dat wij een zespersoonshuisje hadden geboekt. En dat er toch voor zespersonen beddegoed was en wij met zijn vieren waren. Maar ik zou toch aanraden om hem zelf een bedset mee te nemen.
En niemand die daar naar omkijkt of je broer er ook is. Voor het zwembad zou die dan een dagkaart moeten kopen!
En niemand die daar naar omkijkt of je broer er ook is. Voor het zwembad zou die dan een dagkaart moeten kopen!