Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het Mal van de combisleeper.

Ik heb haar trouwens in een trappelzak onder het dekbed. Maar blijkbaar remmen die haar bewegingen niet.

Ze druipt af! Negeren helpt dus, het duurt alleen even.
ik zei zo ongeveer het zelfde tegen bamman toen ik het smsje kreeg Mal, grappig.

Julian slaapt nog steeds, maar ga hem zo even vissen duurt nu wel erg lang.

Hij lag er gisteren kwart voor 8 in, maar dat wilde niet dus toen er uit even (gebeurd nooit) en vannacht was het ook bal met huilen, dus hij zal wel moe zijn van zoveel activiteit.
Zo het is gelukt... kan weer lekker alleen verder rommelen... Slecht hè, ze wil zo graag helpen... Maar niet op mijn kdv-dagen dan graag!

Ik vind de titel ook nog prima hoor! Kan jij hem dan veranderen Bam? kan toch niet?

haha mal: ja leuk hè, dat gevoel! Alleen was ik een van de eersten, dus er is toen best een hoop langs me heen gegaan. maar nu met eigen dikke buik vind ik het ook weer erg spannend!

Bam: ben jaloers op jouw slaapkop zeg! Heerlijk!!!
Oh dan is het trouwnes minder Bam. Mijne gaat er om 7 uur in en wordt om 7 uur wakker en doet weinig aan nachtbraken...
nee, kan ik niet maar wel een nieuw topic openen

maar goed weinig animo lees ik al, hahahaha
Compu, hier rommelt het nog wat met de slaapjes helaas. Welke tijden slaapt CG nu dan? Als alles goed gaat slaapt Mr J van half 12 tot half 2-2 uur en dan hoeft hij niet meer tot hij gaat slapen na het avondeten. Maar soms slaapt hij dan maar een half uurtje tussen de middag en dan moet ik hem om 4 uur nog even naar bed doen anders eet hij echt niet van de moeheid. Eigenlijk wil ik hem ook wel graag aanwennen dat hij maar 1 keer slaapt. Dat ging een hele tijd heel goed, maar de laatste 3 dagen is het weer wat onrustiger, maar goed, we zijn ook net weer naar beneden met de medicijnen. Jonathan kan overdag gewoon niet zo lang aan 1 stuk slapen, dat heeft hij nooit goed gekund, als baby al niet. Dus dan zit je al gauw aan 2 slaapjes van 1 uur ipv 1 lange slaap.

verder slaapt hij dus van half 8 tot ongeveer 4-5 uur , dan vaak een uurtje wakker en dan slaapt hij tot ongeveer 9 uur (soms bij mij in bed>dat is dan wel weer lief en gezellig)
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Juud_ schreef op 04 januari 2008 @ 09:38:

Hoera voor Jinny, Jinnyman en Thomas! Daar is die dan Simon! Leuk, leuk, leuk, maar wanneer was ze nu eigenlijk uitgerekend? Bam bedankt voor je sms!

Star wat gaat ons niet aan met je lalidalida???? Nu wil ik het weten!

Dat is schrikken Compu, hier ligt ie er nog niet onder. Fijn dat ze nu een ander ritme heeft is voor jou ook fijner he!Als je goed leest dan zie je het nog want heb het berichtje een keer gekwoot ook
hahaha opletten ho maar he star;)
14 januari was Jinny eigenlijk uitgerekend
Oh ik vind het zo leuk voor Jin! En zeker de gedachte dat ik dat straks ook weer heb... Kijk er stiekem (nou ja, eigenlijk helemaal niet stiekem) ook naar uit! (los van bevallen dan hè...)

Star: moest er ook even over nadenken voor ik had bedacht wat er zou hebben gestaan hoor! En was natuurlijk ook meteen nieuwsgierig!
Hé Star, volgende week rond deze tijd ben je alweer terug toch? Tijd vliegt joh!
Ja gelukkig ben ik dan weer terug
Oh jee, bedenk me ineens... wat nou als Brab gaat bevallen als jij er niet bent...
JINNY!!! GEFELICITEERD MET SIMON!!! Zo, dat is opeens vrij onverwacht. Leuk hoor, weer een man erbij!
STAR, IK SNAP DIE LADILADIDA OOK NIET.... oh cl aan.
Er valt niks aan te snappen.

Net even snel Jinny gesproken. Kleine Simon ligt niet in de couveuse. Hij ligt nu bij Jinny met een heel warm pakje aan. Jinnyman was bij de bevallig en Thomas bleef thuis, college van Jinnyman is op komen passen.

Jinnyman nu even naar huis en dan komt hij vanmiddag terug met Thomas.

Simon lijkt sprekend op Thomas, zelfs dezelfde platvoeten zei ze

Bevalling is heel snel gegaan, in vier uurtjes. In een uurtje naar volledige ontsluiting en met persweeen in de auto, dus wel heel heftig, maar Jinny klinkt reuze voldaan
Jeehhh.. Gefeliciteerd Jinny met de kleine Simon! Leuke naam zeg!

Ik lees net van Star dat het goed gaat, fijn zeg! Lekker genieten!

Oh zeg! Nu ben ik helemaal zeer benieuwd natuurlijjk! Hopelijk snel foto's op Thomas zijn site... Fijn dat alles goed ging!
Brrr, zit hier helemaal met kippenvel. In 4 uur naar vol. ontsluiting... persweeën in de auto. Dat moet behoorlijk heftig zijn geweest. Ben blij dat ik het al gehad heb. Maar superstoer zeg! En Simon is echt een leuke naam! Stond ook wel op mijn lijstje, maar mijn oom en neef heten zoon, en ik wilde hen niet teveel eer aandoen :-)
Jippieee!!! Jinny en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Simon!

Thomas, gefeliciteerd met je broertje!
dat is wel een supersnelle bevalling, Jemig!

Fijn dat de kleine man de couveuse niet in hoeft.

Ik wil ook foto's!!
Ja ik ook! Dat was ik vergeten te zeggen/vragen
heeft iemand zo'n houten schommel/speelhuisding in de tuin, waar ik laatst een foto van plaatste? Ik weet dat iemand reageerde die 'm van marktplaats had en ik weet niet meer wie. Ik ben op zoek naar een verkooppunt wat niet 150km hier vandaan is. Het lijkt wel alsof alles bij de grens van duitsland is wat dit soort dingen betreft...

Cin, even een vraagje voor jou: oh wacht, ik mail je wel, is beter

(niet dat het prive is hoor (voor de nieuwsgierigen onder ons:-) ), maar mss leest cin hier even overheen, vandaar)
Enka!

Ben je stil Kokos?
SSSSTTT, iedereen slaapt.... de moeder genieten even denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven