Ervaringen brestflow speen?
donderdag 17 maart 2011 om 13:08
donderdag 17 maart 2011 om 18:15
Ik heb deze gehad. Wat een rotfles! Zelfs de lactatiekundige kon mij niet vertellen hoe hij nou precies werkte en hoe de speen er tijdens het drinken uit hoorde te zien. Daarna ook de drBrown gehad maar was ook geen succes. Uiteindelijk over gegaan op difrax en dat ging prima.
Ik heb de fles niet zo lang gebruikt dat hij kon scheuren.
Ik heb de fles niet zo lang gebruikt dat hij kon scheuren.
donderdag 17 maart 2011 om 18:38
Hier ook gehad. Helaas geen suc6. Zoonlief dronk turbo aan de borst en dus ook turbo bij die speen.
Dat ie scheurt lijkt mij vreemd. Ik zou eens contact opnemen met de firma Medela. Die spenen zijn duur dus zouden mi langer mee moeten gaan.
Hier uiteindelijk uitgekomen bij de difrax fles (dr Browns ging hier weer veel te langzaam; zoonlief kon speen niet vacuum krijgen).
Die accepteerde zoonlief gelukkig prima. Was de 4e fles. Nog steeds turbo destijds. Dus ging er een beetje nutriton door. Ging prima.
Dat ie scheurt lijkt mij vreemd. Ik zou eens contact opnemen met de firma Medela. Die spenen zijn duur dus zouden mi langer mee moeten gaan.
Hier uiteindelijk uitgekomen bij de difrax fles (dr Browns ging hier weer veel te langzaam; zoonlief kon speen niet vacuum krijgen).
Die accepteerde zoonlief gelukkig prima. Was de 4e fles. Nog steeds turbo destijds. Dus ging er een beetje nutriton door. Ging prima.
donderdag 17 maart 2011 om 19:35
quote:pandaatje schreef op 17 maart 2011 @ 18:38:
Hier ook gehad. Helaas geen suc6. Zoonlief dronk turbo aan de borst en dus ook turbo bij die speen.
Die accepteerde zoonlief gelukkig prima. Was de 4e fles. Nog steeds turbo destijds. Dus ging er een beetje nutriton door. Ging prima.Breastflow is toch niet van Medela?
Die accepteerde zoonlief gelukkig prima. Was de 4e fles. Nog steeds turbo destijds. Dus ging er een beetje nutriton door. Ging prima.Breastflow is toch niet van Medela?
donderdag 17 maart 2011 om 20:07
Nee Breastflow is niet van Medela, heb Breastflow al gemaild, maar is bedrijf uit de UK, dus daar verwacht ik eigenlijk geen reactie van. Ben ook al terug naar de winkel geweest waar ik de spenen koop, heb 1 keer nieuwe spenen gehad, maar daar vonden ze het ook raar, maar het is echt zo, verzin het niet.
Tis echt balen, wat vandaag Avent flesje gehaald en ze huilt alleen maar omdat het veel te snel voor haar gaat, zelfs met de kleinste speen!
Tis echt balen, wat vandaag Avent flesje gehaald en ze huilt alleen maar omdat het veel te snel voor haar gaat, zelfs met de kleinste speen!
donderdag 17 maart 2011 om 20:40
Hier goede ervaringen met BreastFlow. Wij kregen het advies ook van de lactatiekundige omdat ze veel te snel uit de normale (Avent) speentjes dronk en zo'n last kreeg van krampjes. Er zijn volgens mij van BreastFlow meerdere spenen: voor hele kleintjes en iets oudere baby's. Ik ben de leeftijdsgrens (= natuurlijk adviesleeftijd) even kwijt, dacht 3 maanden? Ik weet nog wel dat ik de speen voor oudere kindjes heel veel steviger en stugger vond. Misschien lost dat je probleem op? Succes in ieder geval!
donderdag 17 maart 2011 om 21:14
donderdag 17 maart 2011 om 21:18
quote:schullie schreef op 17 maart 2011 @ 21:14:
Ja 0-3 mnd en 3mnd +. Heb nu de 3mnd+ in gebruik omdat ik wat moet. Hoop dat ze idd stugger en steviger zijn zodat ze langer meegaan!
Nog iemand anders tips voor een andere fles? Er mag dus wat uitkomen als ze drinkt en niet eruit spuiten/druppelen...
Dr. Brown was toch al als alternatief gegeven? Hier liep verder ook alles te snel, dus steeds maar sets van drie spenen bij de Breastflow gekocht.
Maar dat probleem ligt echt niet aan jou hoor, ik had op drie verschillende locaties een reservefles staan, en overal gingen de binnenste spenen na een paar weken kapot.
Ja 0-3 mnd en 3mnd +. Heb nu de 3mnd+ in gebruik omdat ik wat moet. Hoop dat ze idd stugger en steviger zijn zodat ze langer meegaan!
Nog iemand anders tips voor een andere fles? Er mag dus wat uitkomen als ze drinkt en niet eruit spuiten/druppelen...
Dr. Brown was toch al als alternatief gegeven? Hier liep verder ook alles te snel, dus steeds maar sets van drie spenen bij de Breastflow gekocht.
Maar dat probleem ligt echt niet aan jou hoor, ik had op drie verschillende locaties een reservefles staan, en overal gingen de binnenste spenen na een paar weken kapot.
donderdag 17 maart 2011 om 21:44
Oh chips ben in de war met de medela calma.
Sorry voor de verwarring.
Nutriton door de voeding zou iets kunnen zijn. Maar dat schreef ik net ook al.
Is misschien dan niet nodig om spugen tegen te gaan (daar heb je het niet over). Maar voeding wordt dan dikker en dan gaat het drinken wellicht minder snel.
Sorry voor de verwarring.
Nutriton door de voeding zou iets kunnen zijn. Maar dat schreef ik net ook al.
Is misschien dan niet nodig om spugen tegen te gaan (daar heb je het niet over). Maar voeding wordt dan dikker en dan gaat het drinken wellicht minder snel.