paragnost/tarotlezer(es)

17-03-2011 15:35 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laatste tijd tocg wel meer geintresseerd in het spirituele en zou graag eens langs een paragnost willen gaan of iemand die de tarotkaarten voor mij leest.

Heeft iemand een adresje of tips?
quote:mika65 schreef op 17 maart 2011 @ 16:24:

[...]

Hier moet ik echt van over mijn nekIk ook! :puke:
quote:jennygirl schreef op 17 maart 2011 @ 16:47:

Ik ken wel een paar mensen. Als je serieus bent laat het mij weten.

Hey Jenny,

Jij was/bent toch ook paranormaal?

Waar blijft mijn nieuwe baan nou?.

Solliciteer mij suf..
Sorry, Ceasarion, die nieuwe baan heb ik gekregen!
quote:klaasje73 schreef op 17 maart 2011 @ 17:12:

Sorry, Ceasarion, die nieuwe baan heb ik gekregen!

Nou, lekker dan!. En ik maar solliciteren!
haha jeetje, ik moet wel lachen om de reacties zoveel verschillende standpunten. Het is wel waar meds ik ben zoekende in me leven en ook wel onzeker op sommige punten en ik ben nieuwsgierig naar nieuwe inzichten vandaar dat ik dit wil 'onderzoeken'

manus58 Sorry de bijbel is niets voor mij, maar vind het goed dat jij hier wel je troost, geluk of wat dan ook uit kan halen.

Ja jennygirl ik ben wel serieus met dit topic ik zou het leuk vinden als iemand voor mij weet.

@bergkristal ik ben zelf woonachtig in omgeving rotterdam dus opzich zou ik het wel leuk vinden om in contact te komen met jou
quote:meis23 schreef op 17 maart 2011 @ 17:26:

haha jeetje, ik moet wel lachen om de reacties zoveel verschillende standpunten. Het is wel waar meds ik ben zoekende in me leven en ook wel onzeker op sommige punten en ik ben nieuwsgierig naar nieuwe inzichten vandaar dat ik dit wil 'onderzoeken'

Lieve meid, dat zijn we allemaal. Maar laat je niet bedotten, er zijn mensen die van deze algemene onzekerheden gebruik maken en iets vertellen wat je allang wist voor veel geld. Er is nog nooit aangetoond dat paranormaliteit bestaat. De eerste paragnost die kan aantonen dat hij meer weet dan een niet paranormale burger kan 1 miljoen dollar incasseren. Velen hebben het geprobeerd maar allen zakten door het ijs

manus58 Sorry de bijbel is niets voor mij, maar vind het goed dat jij hier wel je troost, geluk of wat dan ook uit kan halen.

Ja jennygirl ik ben wel serieus met dit topic ik zou het leuk vinden als iemand voor mij weet.

@bergkristal ik ben zelf woonachtig in omgeving rotterdam dus opzich zou ik het wel leuk vinden om in contact te komen met jou
Spiritualiteit is wel wat meer dan paragnosten of kaartjes leggen hoor........

ga eens naar de bieb, je verdiepen in 'spiritualiteit'.
quote:Manus58 schreef op 17 maart 2011 @ 16:05:

meis23, ik wil je ook een goede tip geven.

Als je een bijbel hebt, ga daar dan eens in lezen en dan bij voorkeur in het nieuwe testament.

Heb je geen bijbel, je kan er van mij eentje gratis krijgen, geen nieuwe meer omdat er veel in gelezen is.

Heb je dan vragen....stel ze gerust.

Het kost je geen geld want genade en liefde wordt je gtaris aangeboden vanuit de bijbel.valt dit niet onder spammen?
@meis23; oh dat is handig, leuk!

Je mag me mailen, dan kunnen we wat afspreken! Ik haal mijn mailadres wel weer weg daarna, dus geeft je even een seintje als je 't gelezen hebt?

*weg*
dank je meid, ik heb hem opgeschreven dus je kan je mailadres weghalen
Ik vind dat het onder spam valt ja...

Dus Manus; reclame maken voor enig geloof hier is niet de bedoeling lijkt me en zou ook niet nodig moeten zijn he als het echt zo geweldig is
@meds het is wetenschappers ook nog steeds niet gelukt om te bewijzen dat het niet bestaat. Dat er geen onomstotelijk wetenschappelijk bewijs is zegt natuurlijk niet dat het dus per definitie niet bestaat.

@to ik weet niet precies wat je zoekt binnen het paranormale maar wellicht is het handig om dat helder voor jezelf te hebben voordat je je zoektocht voortzet
Erger u niet, verwonder u slechts!
Ik denk dat tarot of lenormandkaarten, of wat dan ook, goed dienst kunnen doen om je gedachten eens n beetje op een rijtje te zetten.

Onbewust weet je zelf al heel veel (je gaat pas vragen stellen over je liefdesleven als je al het gevoel hebt dat het niet goed zit, om maar een voorbeeld te noemen)

Als je het zo kunt bekijken, dan is er niets mis mee.

Alssssss je voor ieder ding in je leven de kaarten moet raadplegen wordt t wat anders.

*gaat nu zesde zintuig kijken*
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Belbe schreef op 17 maart 2011 @ 20:04:

@meds het is wetenschappers ook nog steeds niet gelukt om te bewijzen dat het niet bestaat. Dat er geen onomstotelijk wetenschappelijk bewijs is zegt natuurlijk niet dat het dus per definitie niet bestaat.

Hallo zeg, dat is een enorme omkering van de feiten, dus als niet aantoonbaar is dat het bestaat kan het heel goed bestaan? Ik heb enorm veel onderzoek gedaan om aan te tonen dat er miniatuur olifantjes met roze slurfjes in mijn tuin wonen. Maar wat ik ook doe, het lukt me niet om het tot nu toe hard te maken. Ik zeg dan: dan lijkt het erop dat ze niet bestaan. Jij zegt: ze bestaan, want al die onderzoeken zeggen niets.

Wat een onzin, die onderzoeken zeggen heel veel, namelijk dat er niets is wat aantoonbaar is

@to ik weet niet precies wat je zoekt binnen het paranormale maar wellicht is het handig om dat helder voor jezelf te hebben voordat je je zoektocht voortzet
Ooooh Bergkristal ik wil ook...ik woon in Leiderdorp...das drie x vallen van Leiden!!!
bergkristal ik heb je gemaild, heb je de mail ontvangen?
ach jongens kom nou toch, iedereen kan toch tarotkaarten kopen en op internet lezen wat voor prietpraat je eromheen moet ventileren. Dat is geen kunst.
Ik vind het ook onverstandig om op basis van deze informatie je persoonsgegevens uit te wisselen met een onbekende.
quote:Caesarion schreef op 17 maart 2011 @ 17:08:

[...]

Hey Jenny,

Solliciteer mij suf..

Ja dat klopt

ik ben heldervoelend.

Maar TO is op zoek naar een paragnoste...

en ik ken wel een paar...ook in mijn omgeving....

dus TO je kan iets achterlaten van mailadres of whatever...dan lees ik het wel
quote:Caesarion schreef op 17 maart 2011 @ 17:08:

[...]

Hey Jenny,

Solliciteer mij suf..

Als jij serieus bent dan zou ik je emailadres willen kunnen we via telefoon praten ..gaat je niks kosten ....enkel telefoonkosten...

ik heb geen lijn of whatever....je krijgt wel mijn 06 prepaid is een beetje veilig...voor mij ...

dus als je het wilt en je bent serieus ...lees ik het wel...
hoi jennygirl,

Mijn emailadres is laguna_girl_sanne@hotmail.com, zou je mij een mailtje willen sturen?

Dank je wel
@meds ik zeg nergens dat het dus bestaat. Ik zeg wel dat het niet zo is dat iets per definitie niet bestaat alleen maar omdat iemand niet kan aantonen dat het bestaat. Als jij niet kunt aantonen dat er roze olifantjes in jou tuin leven dan zegt dat alleen dat jij dat niet kunt aantonen maar niet dat ze er dus niet zijn, ook al hang jij voor jezelf die conclusie eraan vast.

En nee ik ben niet paranormaal begaafd, ik leg geen kaarten en ik communiceer ook al niet met de doden maar ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde dan wij weten.
quote:Belbe schreef op 18 maart 2011 @ 11:21:

@meds ik zeg nergens dat het dus bestaat. Ik zeg wel dat het niet zo is dat iets per definitie niet bestaat alleen maar omdat iemand niet kan aantonen dat het bestaat. Als jij niet kunt aantonen dat er roze olifantjes in jou tuin leven dan zegt dat alleen dat jij dat niet kunt aantonen maar niet dat ze er dus niet zijn, ook al hang jij voor jezelf die conclusie eraan vast.

En nee ik ben niet paranormaal begaafd, ik leg geen kaarten en ik communiceer ook al niet met de doden maar ik denk wel dat er meer is tussen hemel en aarde dan wij weten.

het probleem met deze redenering is dat mensen daar geweldig misbruik van (kunnen) maken.

For the sake of argument: nemen we aan dat er meer is tussen hemel en aarde....maar niemand weet wat.

Het staat een ieder vrij dit met z'n eigen sprookje in te vullen.

Net als meds kies ik ook altijd voor de roze olifant :-)

Tot zover geen probleem ...

Maar nu komt er een groep mensen die op basis van een l*l verhaal zaken aan de man gaat brengen. De case Sylvia Millecam lijkt me hier een ernstig voorbeeld van. Maar veel luchtiger waarom zou een dode via een letterspel met Char een vage omschrijving van een gebeurtenis moeten geven. Je kan niet uitsluiten dat het mogelijk is; maar in vergelijking met de roze olifant precies "even waar / onwaar"

Het blijft mij fascineren dat mensen gewoon een luk-raak verhaal gaan geloven en vervolgens betalen om met de meest vage dingen het bos ingestuurd te worden....

maar goed zolang er geen dode vallen is het alleen maar geld.... maar ik kan me er enorm boos over maken als mensen met ernstige ziektes met een dode mus worden blij gemaakt.

Daarnaast; de wetenschap is zoveel mooier en groter dan die stomme verzinsels; ik vindt het zo zonde dat men maar blijft hangen bij die maffe emotie verhaaltjes.
Daar heb je gelijk in hoor, maar aan de andere kant vind ik ook dat als mensen daar in geloven dat ze dat moeten doen. Andere mensen in hun waarde laten bedoel ik. Waarmee ik niet wil suggereren dat jij dat niet doet.

Zoals al gezegd ik kan het zelf allemaal niet, en wil het ook niet kunnen. En toch heb ik al vaak dingen ervaren waar ik niet om heen kan. De eerste keren deed ik het af als toeval maar er kwam een moment dat ik ging twijfelen. Dat was het moment dat mijn dochter, toen anderhalf en net in staat om te praten, met feiten aan kwam zetten over overleden familie leden die ik niet heb gekend en dus moest navragen bij andere familie. Dat was dus ook het moment dat ik ben gaan geloven dat er meer is tussen hemel en aarde.
Je bent natuurlijk vrij om je eigen versie te geloven. Voor mij zou het meest voor de hand liggen dat je dochter 1000e woorden op een dag tegen je zegt. Je later in een gesprek met familie zaken bespreekt /toetst en dan zelf de "waarheid" koppelt aan de uitspraken. Onze hersenen zijn er op gemaakt om heel snel verbanden te zien. Hier overleven we al heel lang mee. Dus uit al die 1000e zaken die op ons af komen leggen we heel snel een verband. Mensen denken per dag wel 100 keer (per ongeluk aan hun oma o.i.d) . De dag dat je wordt gebeld dat ze is overleden en precies net aan haar zat te denken; blijft je dan ook het meeste bij als bijzonder.

....en niet van deze wereld. En omdat we alleen al in Nederland met 17.000.000 zijn keer 100.000e gedachte kan het niet anders dat daar een paar keer een heel bijzonder toeval bij zit. Wat je vervolgens (vol ongeloof) natuurlijk ook gaat delen met andere mensen.

enfin...dit is ook maar een versie van "mijn" waarheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven