het psyche forum

18-03-2011 21:03 606 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier in het psyche forum nogal wat "toestanden" .

vaak van mensen die lichamelijk prima in orde zijn en dus eigenlijk gezegend zijn met het leven dat ze gekregen hebben.

toch raar dan eigenlijk dat ze psychische problemen hebben met bijvoorbeeld de rouwverwerking van hun overleden cavia die ze als kind verloren hebben.

Ik zou tegen diegene willen zeggen. kijk naar de andere kant van de wereld of dichterbij naar de invalide buuf/buum en besef hoe SCHATrijk je bent en zeik niet zo.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 18 maart 2011 @ 21:48:

[...]

Ben jij nou helemaal gek geworden! Ik heb je gestaft en ik hoop dat je al wat op je strafblad hebt staan en dat je een permaban krijgt. Wat ben jij een trut.

Ik ben 27 ik ben wees en weduwe. Verrek er zijn zelfs mensen in japan die dat niet kunnen zeggen. Dan hebben hun dus ook geen probleem. Rot op!

* ik ben weg hier* Trek het je niet aan meid. Je weet dat er een hoop andere zijn die jouw verdriet wel heel goed begrijpen. Nogmaals
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 18 maart 2011 @ 21:48:

[...]

Ben jij nou helemaal gek geworden! Ik heb je gestaft en ik hoop dat je al wat op je strafblad hebt staan en dat je een permaban krijgt. Wat ben jij een trut.

Ik ben 27 ik ben wees en weduwe. Verrek er zijn zelfs mensen in japan die dat niet kunnen zeggen. Dan hebben hun dus ook geen probleem. Rot op!

* ik ben weg hier*

IBI, natuurlijk is jouw verdriet verschrikkelijk. En dat er in Japan ellende is heb je niks aan.

Ik kan niet voor een ander spreken. Maar ik denk eigenlijk dat er meer andere problemen bedoeld worden.
quote:Zanne schreef op 18 maart 2011 @ 21:49:

[...]

Dat denk ik ook.Dank je. Lief dat je dat zegt.
quote:lief_29 schreef op 18 maart 2011 @ 21:44:

[...]

Bedankt voor de kortdurende cognitieve behandeling. Heb er toch wat aan, die zeur-peiijler.

Oei Lief, pas nou op, hier komt ban-leed van

TO... hallo TO... is daar nog iemand? Contact...?
quote:Murdoch schreef op 18 maart 2011 @ 21:48:

[...]

:puke: Die hond vond ik ook een gore hufter, niet eens even bedenken dat 'ie in China allang een satetje was geweest. Ik HAAT die zeikerds zonder relativeringsvermogen, die zijn zo negatief!
sorry.............
@ IBI
Huh, volgens mij was het sarcastisch van Maja82, net zoals Leo in het begin deed.

IBI, ik denk dat je het echt verkeerd begrepen hebt hoor lieverd. Als er maar iemand, echt maar iemand, zegt dat jij je aanstelt of iets dergelijks, dan staat er een gehele vivaknokploeg voor je klaar, dat weet je. Echt waar, niemand denkt dat (ok, misschien TO, daar ben ik nog niet helemaal achter...)
quote:Maja82 schreef op 18 maart 2011 @ 21:52:

sorry.............Denk eens na voor je je toetsenbord een douw geeft... Is dat nou echt zo moeilijk? En niet alles is recht te breien met "sorry" en een sippe smiley.
quote:groenoogje1962 schreef op 18 maart 2011 @ 21:46:

Koooooooooonijn!Zegt leo
@Maja, ik zie wel hoe je het geschreven hebt.

Maar kan me voorstellen dat een ander het verkeerd leest.

Trek het je niet teveel aan.
quote:Chardonnay schreef op 18 maart 2011 @ 21:51:

[...]

Dank je. Lief dat je dat zegt.

Ik meen het ook oprecht.

Als ik het heb over relativeren denk ik meer aan problemen als faalangst, sociale angst, financiële problemen, dwangneurose enzo. Ik zeg dus niet dat die problemen niet erg zijn he. Ik zeg alleen wel dat relativeren geen kwaad kan, vind ik.

Maar ik heb mijn punt duidelijk gemaakt. Ik ben hier weg. Dit wordt echt een rottopic zo :(
quote:Veronicas schreef op 18 maart 2011 @ 21:53:

[...]

Denk eens na voor je je toetsenbord een douw geeft... Is dat nou echt zo moeilijk? En niet alles is recht te breien met "sorry" en een sippe smiley.Ik was onwijs sarcastisch omdat ik hier van de week zo ongeveer van het forum afgepest en afgezeikt ben. Daarom!
quote:Maja82 schreef op 18 maart 2011 @ 21:55:

[...]

Ik was onwijs sarcastisch omdat ik hier van de week zo ongeveer van het forum afgepest en afgezeikt ben. Daarom!Two wrongs don't make one right.
Kan TO nu verder gewoon genegeerd worden?

Straks denkt ze nog dat ze werkelijk serieus genomen word..
quote:Veronicas schreef op 18 maart 2011 @ 21:53:

[...]

Denk eens na voor je je toetsenbord een douw geeft... Is dat nou echt zo moeilijk? En niet alles is recht te breien met "sorry" en een sippe smiley.

Nou nou, hallo, volgens mij waren er hier heel veel mensen keiharde posts aan het typen om te laten zien hoe belachelijk die gedachtengang eigenlijk was. Ze heeft het niet zo bedoeld, ze geeft dat aan, en bied haar excuses aan als het verkeerd is overgekomen. ALs enige, want ik heb meer dingen gelezen die supersarcastisch waren, en ik zag het sarcasme meteen erin, maar misschien dat dat bij sommigen duidelijker was dan bij anderen.

laten we nou niet Maja gaan bashen!

Maja
-

tnx Yellow.
sorry zie nu dat ik te voorbarig ben geweest. Ik was zo woest dat ik niet geloept hebt en ik heb het zomertijdtopic niet gevolg. Zal mijn tekst ff aanpassen.

Misschien wel handig om een smiley te plaatsen zodat het wat duidelijker is hoe je het bedoeld.
quote:Veronicas schreef op 18 maart 2011 @ 21:55:

[...]

Two wrongs don't make one right.ehm...ze heeft nu al twee keer gezegd dat ze sarcastisch was.
Zo kwetsbaar is het onderwerp dus dat er een overduidelijk sarcastische post misgeinterpreteerd wordt.

Cavia. Wie op deze pijler heeft het over zijn christforsaken cavia
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 18 maart 2011 @ 21:57:

Misschien wel handig om een smiley te plaatsen zodat het wat duidelijker is hoe je het bedoeld.Klopt.
quote:yellowlove schreef op 18 maart 2011 @ 21:53:

Huh, volgens mij was het sarcastisch van Maja82, net zoals Leo in het begin deed.

IBI, ik denk dat je het echt verkeerd begrepen hebt hoor lieverd. Als er maar iemand, echt maar iemand, zegt dat jij je aanstelt of iets dergelijks, dan staat er een gehele vivaknokploeg voor je klaar, dat weet je. Echt waar, niemand denkt dat (ok, misschien TO, daar ben ik nog niet helemaal achter...)

Maja was inderdaad sarcastisch. Die werd zelf neergesabeld hoe ze het durfde om last te hebben van de zomertijd terwijl Japan een ramp heeft meegemaakt.

edit: Hopeloos mosterd. Gelukkig is IBI terug.

Begrijp ik nu uit de post van TO dat er veel leed voortvloeit uit cavia's en dat je die dus nooit aan je kind moet geven?
ik kap hier, nog ff en ik ga janken.

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Ik ga slapen.
quote:sri schreef op 18 maart 2011 @ 21:51:

[...]

Oei Lief, pas nou op, hier komt ban-leed van

TO... hallo TO... is daar nog iemand? Contact...?TO heeft denk ik een huilbui van alle reakties gekregen...
Kom op, niet allemaal op Maja gaan richten nu. Weet zeker dat haar post niet zo is bedoeld.

Waar is TO trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven