Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
quote:kjong schreef op 04 januari 2008 @ 12:54:

Kjongen is de afgelopen maand erg van de afdeling Grote Bek met Laatste Woord en Snaai-maar-raak. Die heb ik gisteren uitgefoeterd, en even Nieuwe Regels van het Nieuwe Jaar toegespeeld. Bah. Wat was ik dat zat zeg. Trut.

Maar ja. Ik hou toch wel van ze.

Hee! Ik heb gisteren de vier belangrijkste huisregels opgehangen op de koelkast en de beide slaapkamers!

1) Bij de eerste keer LUISTEREN naar mama

2) Als je naar de gang of je kamer moet: meteen gaan.

3) Op een normale manier tegen elkaar praten: schreeuwen en schelden = straf

4) Aan tafel blijven tot iedereen klaar is. Voeten en knieën blijven onder de tafel.

Gék werd ik van het herhalen! Nu dus maar heel flauw uitgeprint en opgehangen. Het scheen te werken vandaag. Ik heb in elk geval veel minder hoeven herhalen.

JB-tje: "Maar er staat niet dat we niet met de deuren mogen slaan, dus dan mag het!"

TRY ME!!!!!!!!!!!!!
quote:kjong schreef op 04 januari 2008 @ 14:31:

(Dat ik ook nog schrijf:

'een of ander spelletje'

dat is erg. Dat je niet eens weet wat je nog geen 24 uur geleden gedaan hebt.)

~Schater~

Met je vette omhulsel en je jeukende aars....

(en we houden tóch van je!)
Jeukende aars... heb je wormen?

*schatert mee*
Jeukende aars... heb je wormen?

*schatert mee*
Dubbel plezier hier!
Ik heb nieuwjaarsborrel bij de buren. En andere buren komen ook. Bijna allemaal mensen waar ik nog nooit echt lange gesprekken mee heb gevoerd. Zag zonet dat alle stoelen al in een grote kring rond de salontafel stonden. Oh joy. Dit wordt of hell, of heel gezellig. Duim met me mee!
Whahaha Toet, gezelligheid! (Gelukkig weet je ook hoe mórgen je eigen huis eruit ziet, als de Kroegers over de vloer zijn geweest..) Mail je me nog even hoe te fietsen naar Toethome, vanaf station? Of in AK. Meave, laat je nog even weten wat je doet? Mag ook morgenochtend laatste momentig. Als ik ergens rond 12en maar weet of ik ook voor jou een kaartje ga kopen

Hoofd doet het nog niet goed. En ik wilde werkdingen doen. Gaat niet gebeuren. Denk zelfs hard over reeds naar bed. Maar het is half 8. Ik bedoel: dat kan toch niet serieus de bedoeling zijn?
Beschrijving in AK

vanaf station gezien dan....

Xop is hier ooit wel eens geweest, en anders bellen jullie maar als je in de buurt bent.. er is wat opengebroken hier en daar nl.

Lief heeft enorme vertraging, dus mag ik eerste uur alleen naar de burenbijeenkomst. Fijn...

Lekekr slapen gaan Lil, waarom niet?

Oh ja; beschrijving voor huis Toet:

Visualiseer gordijnen en andere bank, andere stoelen en andere kast, regenboogkleuren op de w.c., andere tegels en vloerbedekking in hal/op trap en bedenk dat de keuken en badkamer mega veel potentie hebben als ze ooit nog eens de potscodeloterij wint.
spellen en haast

geen goede combi

ik moet nog frisse kleren aan

en bij elkaar passende sokken enzo

en er iets minder uitzien als moeie mamme

en iets meer als vlotte dertiger die ut onder controle heeft!
Toet, Lil, ik blijf toch thuis morgen. Te veel te doen, te weinig geld en Mav pieperdienst. Sorry lieverds.
Ik heb een wondje op mijn lip. Zelf gedaan, dus eigen schuld.

Had vandaag de kloosteroverste van een of andere abdij aan de telefoon. Een echte Non, inclusief gezapigheid en zachte "g".

En ik weet niet wat voor afwijking het is, maar ik heb dus letterlijk op mijn lip moeten bijten om niet na elke zin eens lekker te vloeken.

Echt, terwijl ik normaliter best beschaafd praat, enzo. Tenminste, redelijk. Het moet wel één of andere afwijking zijn.

Maar ja, nu bloed mijn lip als ik lach.

En ik ben ook nog 'ns ongesteld, dus dat is dubbel.

Oh, Bloes; ik vertelde Mops dat je kwam slapen, haar eerste vraag was; "hep ze dan wel uhn broek aan?". Wat voor indruk heeft mijn kind van jou?

En Toet is trouwens evengoed ook welkom hoor, ruimte zat in deze énórme villa.

En de pokkenpeuter is aan de beterende hand, maar mijn god, ze is er best ziek van geweest. Koorts, jeuk, pijn. Na gisternacht 2 uur te hebben geslapen, was het afgelopen nacht 4 uur! Een verdubbeling, hoezee!

Maar het kon mijn humeur neit schaden, na een fijne avond met Ely.

Meave, stress zorgt voor de beste resultaten, Je kunt het, daar heb ik alle evrtrouwen in, maar kan mij ook goed voorstellen dat je hoofd er enit naar staat. Succes, meid!

Een vette struisvogel met wormen? Staat die daarom met zijn achterste zo pontificaal de lucht in? In het kader van de afkoelende wind?

Arme Kjong.

Zoen waar het pijn doet, maar niet op je aars.

Have fun, tonight, Toet. Heerlijk treinbeest van me!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik vond het al jammer dat Bloes niet in staat is bij onze meeting te komen, maar ze heeft een eigenste meeting met Mims, en wéér Toet.. hmpf.

Da's leuk

Meave, tuurlijk kun je het he! Zet 'm op, schouders eronder. Kom op!

Heb net de film 'the day after tomorrow' gezien. Nee, niet gewoon op tv, maar op dvd, omdat de kinderen eerst BttF deel 3 gezien hebben.

LE kwam ons trouwens storen (gelukkig zaten we dit keer gewoon tv te kijken) want hij vroeg zich af hoe het voelde dood te gaan Hij wist niet hoe hij daarop gekomen was, geen praatjes met vriendjes, geen enge verhalen gelezen, geen enge films gezien, gewoon.. hij dacht er ineens aan.

Gelukkig heb ik 'm om kunnen turnen naar 'happy thougts'. Dat hij in Ajax speelde, met Huntelaar en eh.. nog wat bekende spelers en dat HIJ scoorde, wel 3x een hattrick Natuurlijk wonnen ze, van Feyenoord. Daarna nog allemaal bedacht door welke buitenlandse clubs hij gekocht zuu worden. We hebben besloten tot Madrid. Z'n vriendinnetje kon gewoon mee, want die ging wat doen, dat overal in de wereld gedaan kon worden, vast iets met internet.

kwam hij later nog weer beneden vertellen dat vriendinnetje dierenarts wil worden en of dat wel overal gedaan kon worden. hihhi.

Afijn, was wel even verbazend, zo'n overstuur jochie met zulke rare ideeën en vragen, zomaar ineens, zonder aanleiding.

Dus.. ik heb zin in morgen

en moet nu naar bed, want weer taarten maken in de ochtend

toedels
Later is nu
En Mims (het drong even wat laat door) waarom word jij gebeld door een echte Non?
Later is nu
oh btw.

Pimpel, als je inderdaad belangstelling houdt voor het poppenhuis, dan kan het misschien langsgebracht worden, over 2 weken maar dan moet ik eerst uitsluitsel van Toet en Toetman of zij het ook willen. Ik zal in elk geval morgen eens gaan meten of het past bij mij in de kofferbak.

toedels
Later is nu
Tja, was op het werk. Daar word ik door de vreemdste vogels gebeld.

Nonnen, demente bejaarden..en zelfs dames die zichzelf "mevrouw Toet", of "mevrouw Bloesem" noemen. Gek volk..

KLinkt wel heftig, van LE. Maar ja, die kids van jou hebben afgelopen jaar ook niet weinig meegemaakt om hen heen.

(wat is BttF eigenlijk, of ben ik nu heel blond?)
Als Pimpel poppenhuis wil mag ze het hebben hoor!

Burenborrel was reuze gezellig. Maar BJ werd wakker vlak voor twaalven en die hoorden we dus door de babyfoon heel hard huilen dat er hier niemand was. Zul je altijd zien, normaal nooit voor twaalven wakker. tssss.

Maar goed, misschien ben ik nu morgen wel wat fitter dan ik anders misschien was geweest!
OpgeZwolle.

Goed Geneukt was beter geweest.

Maar nee.

Álweer niet.

Dus hou ik nu alles wat ik vasthouden kan, omdat de liefde de douane doorliep, en aangezien ik niets heb om aan me kont te krabben, zit ik nu gezellig en gezonderig liters water vast te houden in handen, enkels, onderkinnen.

Gewoon je menstruatie tegenhouden omdat dat komt uit het centrum van je gevoel. En gevoel, dat kunnen we nog even niet hebben natuurlijk.

Want aan het Grote Loslaten doen we nog niet. Dus houden wat je hebben kan.

Niet dat we veel meer water hebben kunnen.

(Mogen baby's in een waterbed naast een watertank slapen?)

Think Dr Phil.

'You don't ooown it yet, Kjong. You don't oooown your grief yet.

Why don't you start bij calling yourself I, instead of you or we, when you speak about the proces of healing.'

Little did he know, We are the Queen. Not a bloody one yet though. A puffy one. Who doesn't own a thing.

Except for an itch.
Kjongerdepong toch. Mooi geschreven, maar wel zwaar kloten!

Trouwens, De Vijf Omnibus (dát is pas een oudoliebollig woord, omnibus) bij Kruitvat gescoord.
Ocharme Kjong...
Wat leuk:

Een non-gesprek.

Een burenborrel.
and the QueenKjong.....

Ik ben verder ietwat saai vrees ik, duik mijn bed in. Trusten!
Ik ga maar eens roken.

Nog even de spanning op de aderen opvoeren.

Kunnen we (jullie) niet een spannend verhaal schrijven? Daar is het nu wel het tijdstip voor toch?

Ik heb trouwens ook nog wel een straatvraag.

(Van 1 meelezert heb ik reeds het antwoord ontvangen.)

Welke viep vinden jullie het einde?

(Bloes, je bent lief. Telefoon ligt niet in mijn huis... in het kader van vet omhulsel en tonnetje water enzo.)
Ehm

ik ben al weer een tijdje vieploos

en mis er niks aan.

eigenlijk.

Spannend verhaal

xxxrated spannend

of twilight zone spannend?

(jajajajaja, ik weet ut, ik zou gaan slapen...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven