Het theehuis
zaterdag 5 januari 2008 om 11:50
quote:peppie schreef op 05 januari 2008 @ 09:46:
Is je droger weer gemaakt Luun? (in het kader van de 3 manden was) Dat van waterpokken voor de 1e verjaardag weet ik ook maar ik vraag me af of die waterpokken het verschil zien tussen 11,5 en 12 maand
Wel als het slimme waterpokken zijn.
Droger is idd vakkundig gerepareerd door Lunaman. Voor de zoveelste keer. Vrees dat er binnenkort echt een nieuwe moet komen.
Idem voor dvd-speler. Die kapt er ook om de haverklap mee. Erg lastig als dat het enige middel is waarmee ik oudste in noodgevallen rustig kan houden.
Wordt duur maandje zo.
Net met Oudste Kruidvat en Action onveilig gemaakt.
Zometeen gaat ie met Lunaman boodschappen doen. Echt niet dat ik mijn leven riskeer op een zaterdag in de supermarkt hier.
Hier trouwens ook flutnacht. Vooral Jerry vond mama en papa heel leuk vannacht. En dat werkte aanstekelijk, want ook Ben was daardoor van de partij.
Nu boodschappenlijstje maken.
Is je droger weer gemaakt Luun? (in het kader van de 3 manden was) Dat van waterpokken voor de 1e verjaardag weet ik ook maar ik vraag me af of die waterpokken het verschil zien tussen 11,5 en 12 maand
Wel als het slimme waterpokken zijn.
Droger is idd vakkundig gerepareerd door Lunaman. Voor de zoveelste keer. Vrees dat er binnenkort echt een nieuwe moet komen.
Idem voor dvd-speler. Die kapt er ook om de haverklap mee. Erg lastig als dat het enige middel is waarmee ik oudste in noodgevallen rustig kan houden.
Wordt duur maandje zo.
Net met Oudste Kruidvat en Action onveilig gemaakt.
Zometeen gaat ie met Lunaman boodschappen doen. Echt niet dat ik mijn leven riskeer op een zaterdag in de supermarkt hier.
Hier trouwens ook flutnacht. Vooral Jerry vond mama en papa heel leuk vannacht. En dat werkte aanstekelijk, want ook Ben was daardoor van de partij.

Nu boodschappenlijstje maken.

zaterdag 5 januari 2008 om 12:08
Haai allemaal, goedemorgen,
Ik wil ook koffie en ben ook brak, terwijl Chica toch goed geslapen heeft. Moet iets inhalen denk ik.
Ze is nog steeds niet lekker, maar wel stuk beter dan gisteren. Heeft net lekker puzzels gemaakt en zelfs door de kamer gefietst, maar nu ineens weer heel erg moe dus ga boodschappen doen, kan ze uitrusten in de buggy. Vanmiddag moeten we naar verjaardag van zwangere zus en moet ook nog kado kopen.
Pep, fijn dat bulten weg zijn. Misschien allergische reactie? Wat heeft ie gisteren gegeten?
Luna, voor balnacht.
Vish, veel plezier vandaag
Hoest in huize Kess?
Star in zelfde bui als ik geloof ik, blegh dubbel blegh
Tot later skatties!
Ik wil ook koffie en ben ook brak, terwijl Chica toch goed geslapen heeft. Moet iets inhalen denk ik.
Ze is nog steeds niet lekker, maar wel stuk beter dan gisteren. Heeft net lekker puzzels gemaakt en zelfs door de kamer gefietst, maar nu ineens weer heel erg moe dus ga boodschappen doen, kan ze uitrusten in de buggy. Vanmiddag moeten we naar verjaardag van zwangere zus en moet ook nog kado kopen.
Pep, fijn dat bulten weg zijn. Misschien allergische reactie? Wat heeft ie gisteren gegeten?
Luna, voor balnacht.
Vish, veel plezier vandaag
Hoest in huize Kess?
Star in zelfde bui als ik geloof ik, blegh dubbel blegh
Tot later skatties!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 5 januari 2008 om 12:20
Haai!
Fijn dat Chica weer wat beter is en dat de bultjes weg zijn! Misschien hebben de bultjes gehoord dat je er nog niet klaar voor was en zijn ze vertrokken Pep
Weer flutnacht voor Luuntje. Het houdt ook maar niet op he?
Ik ben vanochtend al even wezen hardlopen, en straks even opruimen en schoonmaken en dan komen de opa en oma van Eowman op bezoek.
Fijn dat Chica weer wat beter is en dat de bultjes weg zijn! Misschien hebben de bultjes gehoord dat je er nog niet klaar voor was en zijn ze vertrokken Pep
Weer flutnacht voor Luuntje. Het houdt ook maar niet op he?
Ik ben vanochtend al even wezen hardlopen, en straks even opruimen en schoonmaken en dan komen de opa en oma van Eowman op bezoek.

zaterdag 5 januari 2008 om 12:35
quote:Star schreef op 05 januari 2008 @ 12:02:
Krijgen Frummels voor verjaardag eigenlijk? Een droger en een dvd-speler?
Star, jij bent geniaal.
Aan jou heb ik wat.
Nee serieus, Lunaman en ik hadden het er vanmorgen nog over. We hebben al zoveel speelgoed.
Denk dat we een mega-bolderkar (groot genoeg voor 3 stuks) gaan scoren.
Nog suggesties?
Krijgen Frummels voor verjaardag eigenlijk? Een droger en een dvd-speler?
Star, jij bent geniaal.
Aan jou heb ik wat.
Nee serieus, Lunaman en ik hadden het er vanmorgen nog over. We hebben al zoveel speelgoed.
Denk dat we een mega-bolderkar (groot genoeg voor 3 stuks) gaan scoren.
Nog suggesties?
zaterdag 5 januari 2008 om 12:35
Star, crosstrainer is zwaar! (vind ik tenminste ) Maar wel leuk om te doen.
Het nadeel van buiten hardlopen is dat mensen me zien rennen in oncharmante trainingsbroek uit het jaar nu en een kop als een tomaat
En beste vriendin, eigenlijk weinig nieuws. Is niet echt iets gebeurd, en ik ben me er nog op aan het beraden wat nu verder.
Het nadeel van buiten hardlopen is dat mensen me zien rennen in oncharmante trainingsbroek uit het jaar nu en een kop als een tomaat
En beste vriendin, eigenlijk weinig nieuws. Is niet echt iets gebeurd, en ik ben me er nog op aan het beraden wat nu verder.
zaterdag 5 januari 2008 om 12:37
quote:peppie schreef op 05 januari 2008 @ 12:30:
redt mij. Kind maar kort slaapje gedaan en flikkert nu ieder stukje brood wat z`n mond in gaat ook weer op de grond
Zennnnnnn en zo moet ik niet mee aankomen, want weet uit ervaring dat je daar op zo'n moment niks aan hebt.
Die Wuppert gaat die van mij achterna. Slechte invloed. Tssssk.
redt mij. Kind maar kort slaapje gedaan en flikkert nu ieder stukje brood wat z`n mond in gaat ook weer op de grond
Zennnnnnn en zo moet ik niet mee aankomen, want weet uit ervaring dat je daar op zo'n moment niks aan hebt.
Die Wuppert gaat die van mij achterna. Slechte invloed. Tssssk.
zaterdag 5 januari 2008 om 12:43
zaterdag 5 januari 2008 om 12:44

zaterdag 5 januari 2008 om 12:52
zaterdag 5 januari 2008 om 12:54
Heb vandaag ook algemeen gevoel van 'keine Lust'.
Idee om vandaag te meeten en gezellig samen te balen als een gigantische stekker?
Wou vanmorgen trouwens jongens en mezelf douchen, kom ik erachter dat er geen druk op de waterleiding zit en dat we geen warm water hebben.
Sta je dan met je goed gedrag.
Gebeld met watermaatschappijgebeuren en ze hopen het vandaag gemaakt te hebben.
Hopen? We stinken bijna net zo erg als Dierewier. Moet niet gekker worden.
Idee om vandaag te meeten en gezellig samen te balen als een gigantische stekker?
Wou vanmorgen trouwens jongens en mezelf douchen, kom ik erachter dat er geen druk op de waterleiding zit en dat we geen warm water hebben.
Sta je dan met je goed gedrag.
Gebeld met watermaatschappijgebeuren en ze hopen het vandaag gemaakt te hebben.
Hopen? We stinken bijna net zo erg als Dierewier. Moet niet gekker worden.

zaterdag 5 januari 2008 om 12:57
Star, zo'n speelhuisje voor buiten, glijbaantje, keukentje,LP , leuk driewielertje,...
Zijn dingen die hier succes hebben.
Ben eigenlijk helemaal niet thuis in meisjesspeelgoed.
Inad, fijn dat het met Chica beter lijkt te gaan.
Kess, heppie kater?
Eow, hoe lang/ver/hard loop je dan? Goeie conditie?
Vish, hoe was treindagje?
Zie net mannen van waterleidingtoestanden rijden. Zal me benieuwen.
Zijn dingen die hier succes hebben.
Ben eigenlijk helemaal niet thuis in meisjesspeelgoed.
Inad, fijn dat het met Chica beter lijkt te gaan.
Kess, heppie kater?
Eow, hoe lang/ver/hard loop je dan? Goeie conditie?
Vish, hoe was treindagje?
Zie net mannen van waterleidingtoestanden rijden. Zal me benieuwen.

zaterdag 5 januari 2008 om 13:32
Goeiemorgen (ook voor Mmomo),
Joh wat een but nachten hier en wat hebben jullie al veel gedaan. Ben net in de kleren pffff, zo nieuwjaarsborrel en dan weer hangen...heb de laatste vakantie dagen ingesteld op hangdagen.
Inad, Chica beetje uitgerust in Buggy, nog niet helemaal fit dus! Hopelijk knapt ze heel erg op.
De feestbeesten van Luun waren ook weer van de partij vannacht...als ze 16 is ga jij snachts gewoon in hun kamer feesten .
Inderdaad Pep, zetpil is geoorloofd hoor, beetje chill....denk ook dat Wup zijn brood ook niet smaakt door de knoflooklucht in jullie huis
Haha Star een droger en dvd speler....half 8 al in bed pfff, nog niet uitgeslapen. Misschien moeheid voor de vakantie van straks???
Eow tof dat je er zo voor gaat, kop als tomaat moet dan maar, als je vaker hardloopt verdwijnt tie misschien wel een keer GO FOR IT!
Vish hoe wast in de Lidl, op zaterdag blegh, druk druk druk zeker?
Joh wat een but nachten hier en wat hebben jullie al veel gedaan. Ben net in de kleren pffff, zo nieuwjaarsborrel en dan weer hangen...heb de laatste vakantie dagen ingesteld op hangdagen.
Inad, Chica beetje uitgerust in Buggy, nog niet helemaal fit dus! Hopelijk knapt ze heel erg op.
De feestbeesten van Luun waren ook weer van de partij vannacht...als ze 16 is ga jij snachts gewoon in hun kamer feesten .
Inderdaad Pep, zetpil is geoorloofd hoor, beetje chill....denk ook dat Wup zijn brood ook niet smaakt door de knoflooklucht in jullie huis
Haha Star een droger en dvd speler....half 8 al in bed pfff, nog niet uitgeslapen. Misschien moeheid voor de vakantie van straks???
Eow tof dat je er zo voor gaat, kop als tomaat moet dan maar, als je vaker hardloopt verdwijnt tie misschien wel een keer GO FOR IT!
Vish hoe wast in de Lidl, op zaterdag blegh, druk druk druk zeker?