Glazenwasser
dinsdag 22 maart 2011 om 15:21
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan rampenlappen. Ook manlief is geen enthousiast ramenlapper. We overwegen dus om een glazerwasser in te huren. Mijn aanbod op werkspot levert echter heel verschillende prijsopgaves op en ik weet niet zo goed wat nu een beetje een normaal tarief is.
Hoeveel betalen jullie de glazenwasser? En wat doet ie daarvoor?
Heeft iemand een glazenwasser die ook de binnenkant van het huis mee neemt?
Hoeveel betalen jullie de glazenwasser? En wat doet ie daarvoor?
Heeft iemand een glazenwasser die ook de binnenkant van het huis mee neemt?
anoniem_8251 wijzigde dit bericht op 22-03-2011 15:22
Reden: Typo demon!
Reden: Typo demon!
% gewijzigd
dinsdag 22 maart 2011 om 15:26
Wij hebben 'm net stopgezet omdat we aan 't bezuinigen zijn en ik mis 'm nu al! We betaalden 15 euro per 4 a 6 weken (hij kwam min of meer wanneer 't 'm uitkwam, maar er zat nooit langer dan anderhalve maand tussen). Hij deed alleen de buitenkant t/m de zolder. Overigens hebben wij gewoon de glazenwasser genomen die bij meer buren lapte. Als iemand speciaal naar jou moet toekomen kan ik me voorstellen dat je meer betaalt.
dinsdag 22 maart 2011 om 15:47
Ik had een glazenwasser, maar mijn vriend heeft hem afgezegd. Omdat we nog wel eens in bed lagen als de glazenwasser opeens voor het raam verscheen en omdat hij denkt dat glazenwassers bij iedereen naar binnen kijken of er nog wat te jatten valt. Ik was tegen het afzeggen, maar vriend zei dat hij het voortaan wel zelf zou doen. Nou, je raad het al. De ramen boven zijn al 2 jaar niet gelapt. Ik baal er behoorlijk van.
.
dinsdag 22 maart 2011 om 16:06
quote:Starshine schreef op 22 maart 2011 @ 15:49:
als je vriend zo bang is voor glazenwassers die tijdens het werk je inventaris bekijken, dan moet je de gordijnen dichthouden als ie komt.Dat zou natuurlijk ook helpen tegen de glazenwasser die opeens voor het slaapkamerraam staat. Alleen: je weet nooit wanneer hij komt. Ja, zo eens in de 6 weken, maar hij heeft geen vaste dag.
als je vriend zo bang is voor glazenwassers die tijdens het werk je inventaris bekijken, dan moet je de gordijnen dichthouden als ie komt.Dat zou natuurlijk ook helpen tegen de glazenwasser die opeens voor het slaapkamerraam staat. Alleen: je weet nooit wanneer hij komt. Ja, zo eens in de 6 weken, maar hij heeft geen vaste dag.
.
dinsdag 22 maart 2011 om 16:20
dinsdag 22 maart 2011 om 16:29
Hoe gaat de glazenwasser bij jullie te werk? Gewoon met een ladder, zeem en trekker? Ik heb namelijk één of ander bedrijf waarbij een man met een soort spons op stok een aantal halen over het raam doet en vervolgens pleite is. De eerste keer dacht ik nog, "Hé, gaat 'ie het niet droogmaken?", om hem vervolgens de straat uit te zien scheuren in z'n busje. Op dertig seconden is 'ie klaar! De ramen nog zeiknat en het droogt met grote stralen en druppels op, het ziet er echt niet uit. En volgens mij zit ik er nog een jaar aan vast ook. Hij komt in ieder geval eens in de zes weken en ik betaal rond de twintig euro voor één raam beneden en één boven. Gaan ze tegenwoordig allemaal zo te werk?
dinsdag 22 maart 2011 om 16:34
Hier 5 euro voor eens in de 4 weken. Is wel maar 1 groot en 1 badkamerraampje. Jammer genoeg doet hij niet de ramen op de 3e verdieping (wij wonen in een bovenwoning).
@Lauren, dat lijkt me zeker niet normaal hoor. Hier gewoon 'ouderwets' met een spons en een zeem, maar wordt prima schoon moet ik zeggen.
@Lauren, dat lijkt me zeker niet normaal hoor. Hier gewoon 'ouderwets' met een spons en een zeem, maar wordt prima schoon moet ik zeggen.