wat nu?

22-03-2011 15:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb dringend een vraag, ik doe elke morgen na mijn 2 plasbuurt een clearblue ovulatie test vanmotgen was die eindelijk positief ik was azo blij tot dat ik straks thuis kwam hem hem weer deed niu was die negatief en ik voel duidelijk dat het nog moet komen toch? help mij
quote:sugarmiss schreef op 22 maart 2011 @ 16:16:

[...]

Ik heb ook ovulatietesten gebruikt maar geen 2x per dag. Dat is echt overdreven en zorgt alleen maar voor verwarring zoals je ziet.

Vanmorgen was hij positief dus zo snel mogelijk sexen en dan nog een test op de zelfde dag is alleen maar zonde van je geld. (En morgen nog een test doen ook)Dan weet jij het kennelijk beter dan mijn huisarts. Die geeft namelijk aan dat je het beste 2 x per dag kan testen, omdat je anders je hormoonpiek kan missen
quote:Fame schreef op 23 maart 2011 @ 09:39:

O, wat ben ik blij dat in mijn tijd (ben net 41 en mijn tijd was 16 jaar geleden) dit soort testen niet bestonden. Toen had je gewoon lekker sex en liet je je niet gekmaken door dit soort stomme testen. Ik zie het nut e recht niet van in, en lekker spontaan sexen staat zo dus ook niet meer op het menu. Wat een gekunstelde zooi wordt het zo zeg! Ja, daar erger ik mij aan. Laat die fabrikanten ophouden met het op de psyche inspelen en gelijk geldversllindende troep van de markt halen.

Kijk maar naar TO hoe gek ze wordt gemaakt.

.Grappig... lekker spontaan om de dag seks hebben, als je 9 maandne probeert zwanger te worden De tegenstrijdigheid zit al in de zin; lekker spontaan seksen en op het menu staan... haha
quote:Poeszie schreef op 23 maart 2011 @ 09:47:

[...]

Grappig... lekker spontaan om de dag seks hebben, als je 9 maandne probeert zwanger te worden De tegenstrijdigheid zit al in de zin; lekker spontaan seksen en op het menu staan... hahaIk heb het nergens gehad over om de dag sex hebben
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 23 maart 2011 @ 10:22:

[...]

Ik heb het nergens gehad over om de dag sex hebben Jij toevallig niet, anderen wel, maar als je niet weet wanneer je ovuleert en je wilt je eisprong niet missen, dan is dat wel handig. Na 9 maanden denken de meesten niet; ach, laat maar even zitten deze maand. Ovulatietesten maken het juist makkelijker om de rest van de maand nog spontaan seks te hebben, omdat je maar 1 x rond je eisprong 'moet'. Overigens vind ik het idee van spontaan seks ook overschat. Alsof je geen zin kunt maken of geen fijne seks kunt hebben als je bewust rond je eisprong seks hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven