Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ghehehehe, 'whats in a name' ;o) lol

Maar neen, niet op jacht, wordt tijd dat ik eens een keer gevonden word in plaats van altijd maar te moeten zoeken en sow.

Daarbij vind ik het wel lekker sow om single te zijn ;o)
heeft koffie nodig

En heet de nieuwkomers van harte WELKOM
Thnx Vleermuis! *ikke heb alweer genoeg koffie op*
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 januari 2008 @ 13:44:

[...]

Haha jaaa idd... die voornemens golden slechts voor 2007, dus: nieuw jaar, nieuwe kansen

Bedoelde eigenlijk vooral dat ik in 2008 nog niet aan't daten ben geslagen, niet wild op mannenjacht ben geweest en op 1 januari niet meteen een profiel op RP heb aangemaakt

Nee maar je hebt wel een projectje toch ?

Welkom predator....oehh, klinkt beetje enge nick....;-)
oh en daantje ook welkom ! 2 daantjes dus nu...
Xan je had me vorige week ook al welkom geheten ;)
Projectje inderdaad erg okee

Vleer nog steeds niet helemaal draadloos dus? Heeft een van die RP-mannen niet gewoon genoeg verstand van computers om je even te helpen?

Grrrr... heb de postbode gemist, die pakketje kwam afleveren... en nu is pakketje bezorgd bij de buren, die niet thuis zijn... en ik ben veelll te nieuwsgierigggg....
Peas on earth!
Dat projectje is niet ok momenteel hoorrr

Vraagt mijn advies en negeert het vervolgens ..........!@#$%^&*

Ik ben weer ff weg, fijne middagggg !
Thanx voor het warme welkom! Ja het doelloos kletsen is natuurlijk ook erg leuk maar ben wel erg benieuwd naar jullie ervaringen met RP enzo. Ik heb me ooit op zo'n soort site aangemeld maar de reacties waren nogal ehmmm.. triest! Mannen van een jaar of 58 die wel dachten dat ik zin had in een avondje uit met ze.. Dus heb nog niet echt ervaring hiermee, wie heeft weleens een leuke date/relatie aan RP o.i.d overgehouden?

Zijn jullie allemaal wel actieve daters (door bv. internet of uitgaan)? Of wachten jullie tot er vanzelf een leuke date langskomt terwijl jij op de bank thuis zit ?
quote:Daantjuh86 schreef op 05 januari 2008 @ 14:14:

Xan je had me vorige week ook al welkom geheten ;)

En nu zie ik dat er nog een Daantje is :P

Welkom
Dank je Daantjuh!!!!
Ik hou me er niet mee bezig Daantje98.

En een profiel aanmaken op RP zijn dingen die ik so-wie-so niet ga doen.
Allemaal nieuwe mensen, welkom! Twee keer daan, wordt lastig! Daantjuh en Daantje, goed opletten dus!

Xan, heel veel sterkte met het afkicken van je rookverslaving. Als je in de verleiding komt, gewoon lekker gaan forummen, even andere afleiding zoeken!

Vleer, ik ben ook draadloos wat toetsenbord en muis betreft, maar internet houd ik ook lekker met een draad. Zit soms in uni wel draadloos met mijn laptoppie maar zo irritant. Vaak wordt de verbinding dan kort verbroken en dat is niet echt relaxt.

Ik kreeg vannacht een smsje van die ene exdate (van eind november/begin december, die zo snurkte, en waarmee ik het contact niet definitief kan verbreken omdat we allebei in dezelfde business werken en we elkaar nog veel (gaan) tegenkomen). Of ik in de stad was. Hij wilde me graag zien. Pffft. Ik lag te slapen en heb niet gereageerd. Had liever gehad datzelfde smsje van Ex te krijgen. Maar nee hoor, tzijn altijd weer de oninteressante mannen die interesse tonen... Exdate zit mij trouwens de laatste tijd wel vaker te smsen. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat we gewoon vrienden kunnen blijven, maar meer echt niet. Hij zei dat ie dat snapte en dat ie ook echt niets meer wilde dan gewoon contact. Maar ik heb toch mijn twijfels... Nou ja, aandacht is natuurlijk niet verkeerd. Maar nee, in hem heb ik echt geen enkele interesse meer. En die komt ook echt niet meer, zelfs niet als ik dronken ben.

Dit brengt natuurlijk wel weer extra verlangen naar Ex terug. Vanavond ga ik wat drinken met een vriendinnetje. Hopelijk kom ik dan nieuwe leuke mannen tegen (of Ex).
Hey hallo nieuwkomers!

Zo, de voorbereidingen liepen soepel, ben alweer thuis. Maar ben supergaar en das niet handig! Dus zo nog maar even een tukkie doen denk ik

Daantje; ik heb even ingeschreven gestaan op een datingsite (niet RP, ik ga er niet voor betalen ) en ondanks dat ik er niemand gevonden heb zaten er opzich wel leuke jongens van mijn leeftijd (26) tussen. Omdat ik in RL een leuke jongen tegenkwam, heb ik mijn profiel nu op onzichtbaar staan.

Ik ben hier degene die gratie heeft gekregen en nog steeds mee mag schrijven, ondanks dat ik niet echt meer echt single ben (maar ook niet bezet... ik hang er tussenin).

Vleer, succes met je draad lozen!
quote:Daantje98 schreef op 05 januari 2008 @ 14:19:

Zijn jullie allemaal wel actieve daters (door bv. internet of uitgaan)? Of wachten jullie tot er vanzelf een leuke date langskomt terwijl jij op de bank thuis zit ?

Aan internetdating heb ik nog nooit gedaan. En zolang ik in het dagelijks leven nog genoeg leuke mannen tegenkom, ben ik intenetdating ook nog niet van plan.

Of ik een actieve dater ben? Tsja... Het gaat blij vlagen.. Ik kom meestal leuke mannen tegen in de kroeg. Het is niet dat ik actief op zoek ben, maar ik houd mijn ogen uiteraard wel open! En ik neem niet snel genoegen met een man. Ben redelijk kieskeurig. Ik ben wel zo'n typje die vindt dat de man het werk moet doen. Dus de man zal mij toch echt moeten versieren. Al kan ik hem wel uitdagen. Als ik mijn zinnen op een man heb gezet, dan doe ik wel mijn best om via oogcontact, hem per ongeluk aanstompen of whatever met hem in gesprek te raken. Al laat ik het dan wel zo overkomen alsof hij degene is die de eerste stap zet (jaja, de sneaky Sun-tactiek). Het werkt vrij goed, maar helaas heeft het me nog niet de man van mijn leven opgeleverd. Wel de Ex van mijn leven... (die ik nu weer terug wil winnen, maar Het Plan ligt nu in de ijskast).

We hebben het er eerder over gehad op het topic, maar supermarkt tussen 17 en 20 uur doen het ook vrij goed. En natuurlijk het openbaar vervoer. Vooral als er vertragingen en ongelukken gebeuren. Erg goede plek om PP (=Potentiële Partner) tegen te komen - alhoewel sommige forummers met bindingsangst het liever over PK (=Potentiële Kandidaat) hebben, maar PK is eigenlijk niet correct Nederlands, ben weer het moeilijke woord ervoor kwijt, maar het is een taalfout.

Op de bank zitten wachten is niets voor mij. Dan komt er niemand voorbij. Ja, de eenzame dagen...

Zo voldoende info Daantje?
quote:Halvemaan schreef op 05 januari 2008 @ 16:04:

Ik ben hier degene die gratie heeft gekregen en nog steeds mee mag schrijven, ondanks dat ik niet echt meer echt single ben (maar ook niet bezet... ik hang er tussenin).

Tsssjjjj Jij hebt echt bindingsangst zeg!!!! Je kunt toch op zn minst zeggen dat je bezet bent HM! Dat je het niet een relatie noemt ok, maar bezet ben je toch wel?!

In ieder geval een fijn feestje vanavond zeg!!!
Openbaar vervoer is idd wel een goed punt.

Ik zit elke morgen met een leuke jongen in de trein. moeten allebei na het werk. stappen op hetzelfde station in en hetzelfde uit.

alleen heb ik hem nog niet aangesproken. wat ik wel zou willen.

Maar omdat we altijd de trein van tien voor 6 hebben. (vroeg) heb ik zoiets straks wil hij smorgens stilte omdat hij een ochtendhumeur heeft. dat weerhoudt me ervan. als ik hem nou een keer in het dorp zou tegenkomen of smiddags in de trein. dan zou het een stuk makkelijker zijn...

Halvemaan heel veel plezier vanavond!
Hmmm Daantjuh, dan zou ik hem dus allang aangesproken hebben he. Waarschijnlijk zou het zo'n afgezaagd gesprekje zijn, maar als je op de trein staat te wachten zo vroeg in de ochtend met dit weer is niets makkelijker dan: "pffttt koud he!" hij:"......" Jij:" 't is natuurlijk ook vroeg. Nou ja, nog even en de trein komt er al aan" Hij: "..."

Als ie zin heeft in een gesprek, dan praat ie wel. En anders houdt hij wel op. Je kunt natuurlijk ook de eerste keren beginnen met "hoi" zeggen op het perron. En dat na aantal dagen uitbreiden naar een geprekje. Je moet gewoon steeds kleine stapjes nemen. Ik weet natuurlijk niet hoe druk het dan op het perron is, maar als het erg rustig is, is het makkelijker om een praatje te beginnen omdat je toch alleen maar op elkaar bent aangewezen. Als je eenmaal een 'band' met hem hebt gecreëerd kun je er misschien achter komen waar hij naartoe gaat met de trein, of hij een vriendin heeft enz enz. Als hij interesse in je heeft, dan hapt hij wel. Dan praat hij wel terug of begint hij uit zichzelf jou wel gedag te zeggen op het perron (nadat jij de eerste stap hebt gezet). Als hij dat niet heeft, dan heeft het geen zin en kun je wel stoppen.
anoniem_51777 wijzigde dit bericht op 05-01-2008 16:46
Reden: typefout
% gewijzigd
Welkom nieuwelingen!

Daantjuh, (wel lastig twee daantjes, haha), begin anders gewoon met hem te groeten elke morgen! Je moet geen dingen laten omdat je bang bent dat hij het misschien niet leuk vindt. Nooit voor mannen gaan denken! Die denken namelijk niet, volgens mij!

Sun, lekker stappen vanavond! Kom je vaak je ex tegen? Gaan jullie naar dezelfde kroeg(en) of is er bij jullie weinig keus qua kroeg? Ik zie mijn ex nooit, en dat terwijl we ongeveer 500 meter van elkaar vandaan wonen. Ik heb er geen problemen mee om hem tegen te komen. Met koninginnedag kwam ik hem toevallig tegen op de fiets naar huis, ik zat samen met een vriendin op een zeer gammele fiets en heb toen even geregeld dat ik bij hem achterop mocht. Was heel gezellig. Soms vind ik het ook wel jammer dat ik hem nooit meer zie. Ben nu wel over hem heen, en we waren hele goeie vriendjes en das dan toch jammer dat zo'n vriendschap voorbij gaat (zooo.. Pop is op de filosofische toer )

Ik kreeg gisteren een uitnodiging van meneer-ik-ga-weg-want-jij-snurkt! Om een filmpje te komen kijken. Helaas las ik zn krabbel wat laat, en we hebben elkaars telefoon nummer niet (oh, oh, als ik het opschrijf klinkt het heel kansloos) dus ik kon alleen via hyves reageren. Maar ik was erg verbaasd dat hij zo enthousiast reageert. Ik had namelijk alles al ingevuld wat hij zou denken, maar het mannelijk brein werkt altijd anders dan ik dacht!
Ik wil wat leuks doen vanavond, maar ik weet niet wat en met wie......
Er is nog een leuk feestje vanavond Pop . (Tenminste dat hoop ik...).

Pff heb net een half uurtje liggen dommelen en nu wil ik het liefst verder slapen! Maar ik moet leuke kleertjes aan, optutten, hondje uitlaten en dan weer op naar de verdere voorbereidingen...

En Daantjuh; ik zou hem ook gewoon aanspreken! Ik vond dat 'vroeger' ook altijd eng, maar ben tegenwoordig meer van "wie niet waagt die niet wint". Je hebt immers niks te verliezen???!!!
quote:sunshineforever schreef op 05 januari 2008 @ 16:18:

[...]

Tsssjjjj Jij hebt echt bindingsangst zeg!!!! Je kunt toch op zn minst zeggen dat je bezet bent HM! Dat je het niet een relatie noemt ok, maar bezet ben je toch wel?!

In ieder geval een fijn feestje vanavond zeg!!! Hahaha, mhhh zou het idd ook bindingsangst van mijn kant zijn?
Veel plezier met je feestje vanavond!!
Veel plezier met je feestje HM en iedereen fijne avond...

Ik lig er vroeg in vanavond, heb mega-verkoudheid te pakken (brrrrr) en moet morgen ook nog werken (een beurs) ook brrrr
Oke jullie zeggen dus aanspreken!

Wat dat betreft ben ik soms echt een angsthaas :P

mensen waar ik geen intresse in heb spreek ik zomaar aan.

Maar hem dus niet.

wat betreft waar hij werkt weet ik al. wat hij doet geen idee,

Ik hoop dat ik hem maandag aan durf te spreken!

sun wat jij zegt over makkelijk aanspreken als het rustig is. dat vind ik juist niet. vooral smorgens niet. iedereen kijkt dood voor zich uit.

in de trein slapen ze vaak verder. hij bladdert meestal eerst door een krantje en daarna doet hij zijn ogen ook nog even dicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven