Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Een roze brede dus dan Toet?

Spannend als in angst en beven (maar stiekum niet, dus heel hard lachen).
Soory, heb even voor je gegoogled op spannend verhaal met humor, maar kan niks zinnigs vinden.

Heb zelf ook niks zinnigs meer te melden,

dus ga nu toch maar offline.

Trusten lieverds!
Als je op google "vib" zoekt, krijg je dit;

Nope, ben ik niet zo van. Gaat ook niet mijn favoriet worden, geloof ik.

Nu ja, heb ook eigenlijk geen viep, nooit gehad ook.

Wat ben ik toch walgelijk braaf!
Wat wilde ik nou toch typen?
"He, kjonglekkahrwijf, hoe snel gaat de jouwe?"

Wat wilde ik nou toch typen?
Truste!

Tip voor de ochtendploeg: Mocht je ooit de intentie hebben om binnen 48 uur te verslonze én te vervuilen, wordt dan alleenstaande werkende moeder.

Érgens heb ik 5 flessen.

Ik kan nu alleen nog maar een halve vieze vinden.

Waar de speen ervan is gebleven?

Waar die van 8 uur is gebleven??

En de billenpoetsdoeken???

Ik kan ze niet vinden.

Noch onder de bank, tussen de afwas in de keuken, woonkamer, slaapkamers en zelfs de badkomer, noch tussen de her en der verspreide reeds verbruikte luiers en onderbroeken.

Sjee.

En ze huilt nog steeds.

Hoe zou dat toch komen?
Mims. Jij, ik en Christien.

Dat is een date.

Nu kindeke troosten.

Aju.
Hier vast jullie virtuele kerstkaart van 2008.

Doet het ook goed als nonnen bellen.

Met de groeten uit Den Haag.
Oh Dream... ik hoef geen poppenhuis, ik dacht poppenkást te hebben gelezen. Een poppenhuis hebben we al. Dus doe maar lekker naar Toet.

Bloes, had jij mij gebeld? Waarom?

Ik ben lekker de hele middag en avond in de sauna geweest met zus, was echt goddelijk. Ben helemaal ontspannen. Heb veel geluierd, gelezen, gegeten en uiteraard de nodige rondjes gedaan.

Kjong, moet ik je aars ff krabben?

Dus... er wordt weer veel gemeet dit weekend? Leuk! Heb nog even overwogen morgen ook te gaan, maar is toch allemaal niet zo praktisch en vind het ook wel erg lekker een rustig weekend met compleet gezin te hebben voordat het gewone leven (zucht...) weer begint.

Ik heb trouwens alweer gewerkt gisteren en eergisteren: nix an.
quote:kjong schreef op 05 januari 2008 @ 00:17:

(Bloes, je bent lief. Telefoon ligt niet in mijn huis... in het kader van vet omhulsel en tonnetje water enzo.)

Grinnik. Wacht maar tot je de post hebt ontvangen, maandag. Dan zie je wie er écht lief zijn in dit huishouden.

Mooie kerstkaart. Godgodverkankerzooi.

Pim, ik belde jou omdat Toet en Driem niet opnamen en ik Xop wilde bellen of sms-en. Maar toen stond haar nummer inene in de AK.

Maar ik belde je natuurlijk ook omdat ik je lief vind, heur!

Wbt de VIEP: geen idee. Ik heb wel eens een nep-Tarzan gehad en die met een flinke zwieperd in de kliko gemikt. Je moet geen wired remotecontrol hebben, kan ik wel zeggen.
Nog een leuke hersenbreker voor de Watertank en de Nachtzuster:

Kan iemand mij vertellen wat de volgende tekst moet voorstellen, die ik in een spamdinges kreeg met een Oh en Ah- gruizig kijkende mevrouw???

epupillate arachnoidal amyotrophia micromillimeter tearpit harken

adverts metranate inextricable schizogenic coleopterology wimpling

pneumotyphus obedient unexcused prominimum mandolinists undeclared

microlux flowable procurer spoolful nondeception canioned

pupilless staunchly dolichostylous birthrates deuteronomy jives

cascadable microsurgical mannerlinesses shroud yoga untraversable

schoolmaamish acrophonic australite

clubhauling secretionary sway seismographical adepter ill

fatherlike pteropid mellate subcantor
BULLSHITBINGO!
Is het een neger? Wie ben je dan, wat ken je dan?
Kjong

Zo, Ik zeur nog even door hoor, in de categorie Klein Leed. Wil iemand Mav hebben? Ik hoef hem niet meer. Ik ben zó boos op hem. Stomme stijfkoppige lul is het soms. En waar gaat het om? Nou? Wat is dat enorme probleem??? Uitslapen.

Zaterdag is mijn uitslaapdag, maar morgen ga ik 's ochtends naar de film met gratis kaartjes van Viva (joepie, ik heb ook een keer prijs!). En dan kan Mav dus maar tot een uur of negen uitslapen. Dus ik dacht gisteravond, laten we het er even over hebben, kijken wat handig is. En nu weigert Mav gewoon zijn bed uit te komen. Hij weigert. Lummel.

Nou had ik uiteraard ook wel bedacht dat hij beter kon uitslapen vandaag, hoewel ik dan maandag wel erg brak aan een werkweek begin. Maar dat hij iets gewoon niet doet als hij geen zin heeft, vind ik irritant. Heel Irritant. Waarom mogen vaders iets weigeren en lossen moeders het dan gewoon alsnog op? Meestal word ik niet zo boos hierom, maar vandaag wel. Zal wel PMS zijn ofzo.

Nah ja.

Adem in.

Adem uit.
Goedenmorgen

Meave, ómdat wij, moeders, het altijd weer oplossen, kunnen de vaders weigeren. Zo simpel is dat. Maar we durven het niet te ontdekken of we de boel de boel kunnen laten, want dan gaat er misschien iets mis. Dan loopt het spaak. En áls het spaak loopt, dan ligt het aan ons. Als we dat zelf niet vinden, dan vinden de vaders dat wel, of omstanders, of wat dan ook. En bij moeders zit het schuldgevoel ingebakken, die wordt volgens mij met de placenta meegeleverd, poepen we er alleen niet uit. Lastig. Genieten van je jongens nu en die 'grote jongen' even laten liggen.. zelf erop uit zonder hem (schijnt in Toettown een leuke bijeenkomst te zijn )

Bloes, ik dacht dat ik veel kon ontcijferen, zelfs Zweeds heb ik wel eens wat van kunnen bakken, maar dit?? Enneh, Dreamer nam bést wel op, maar jij was te ongeduldig. En toen probeerde Dreamer terug te bellen, en was jij in gesprek. Dus...

Ik heb tot nu toe maar ervaring met 1 vieb, dus geen vergelijkingsmateriaal. En die is af en toe makkelijk, maar haalt het niet bij het echte, zeg maar.

(iszokoud)

Mims, is het inmiddels duidelijk dat ik Back to the Future bedoelde

Een Vijf omnibus. Ik heb 'm zien liggen, maar had de helft van die boekjes al 'los'. Ik zag trouwens bij een bekend groot warenhuis de boekjes van 'De Dolle Tweeling' liggen in de aanbieding. 3 euro!! AANBIEDING?? Mèn, ik kocht ze vroeger voor 2,75 GULDEN.. en nog een lelijke buitenkant ook nu. Helemaal geen vrolijke tweeling op de buitenkant maar een soort keukendoekenmotief. Toch heb ik ermee in handen gestaan, want LD wilde laatst wel in mijn exemplaren beginnen (als ik dan zo aandrong) maar toen miste van deel 1 de laatste pagina's. Geloof ik. Kan ook van deel 4 zijn. Dus. dat moet ik even nakijken.

Kjong, probeer eens thee in plaats van water tegen 't vochtvasthouden?

Lekker met chocolade.
Later is nu
En gewoon naar de film gaan met als liefdevol afscheid aan je zonenvolk:"schatten van me; veel plezier; papa ligt boven!"? Of krijg je dat niet uit je diepgewortelde modergevoel gewrongen?

Dot vanacht om de 2 uur wakker geweest, ben brak. Maar hoofd doet het beter dan gisterenm dat scheelt aanzienlijk.

Nu aankleden en dingen doen en dan naar Toet (Meave, ga je nou meehee?)

Ik reageer al dagn niet meer op anderen, merk ik, waarvoor sorry. Ben kennelijk asociaal van nature, want kan het nu niet op werk schuiven. Hm.
Lil, ik weet het niet. Ik schreef gisteravond van niet, maar het is natuurlijk wél heel leuk. En treinen met zoon en jou is ook al zo leuk.

De film is morgen trouwens hè, en aangezien Mav dus vandaag uitslaapt, slaapt hij morgen niet uit.
Heb achtervang geregeld voor de pieperdienst van Mav, dus, ja, ik ga mee.
Aaahjaaa Meave, toe nou, kom nou oohook

(niet als je er echt ruzie over krijgt, natuurlijk)
Later is nu
ik ben mosterd, ze komt ze komt
Later is nu
Gaaap

oeps

jullie zijn er al over drie uur

Hmmmm

das 180 minuten om mezelf te douchen, aan te kleden, huis zooivrij te krijgen, boodschappen te doen en gastvrij klaar te zitten.

Dat lukt dus nooit

Het is het huis schoon en fris of ik. Kies maar!
Al stinken jij en je huis om het hardst, het zal me een rotzorg zijn. (Overigens komt dit dilemma me bekend voor, van, hm, pak 'm beet, om en nabij een week geleden?)

Jeejippie, Meave gaat mee! En ik had je dus verkeerd begrepen van Mav? Verder mag ik hem niet van je overnemen, voor erbij. Heb het gevraagd, maar in de deal dat GG geen andere dames erbij neemt, schijnt een clausule te zitten dat ik er dan geen andere mannen bij mag. Nou ja! Altijd de kleine lettertjes lezen, dat blijkt maar weer.

Verder is Zoon heel blij dat Mootje (aan wie hij nog slechts vage herinneringen heeft, het is zo lang geleden *schaam*) ook mee gaat. Ik had het niet eerder durven zeggen, als het niet door was gegaan was hij zo teleurgesteld. Maar er is dus ook een Echte Grote Jongen bij. En in de trein al!

GG is na maanden dubben,wikken, wegen, vergelijken, nu dan een viedeejookamera kopen, opdat we het gewaggel van onze jongste vast kunnen leggen (en ballet van Dochter, en fietsgezwabber van Zoon, en, en en). Leuk!!! Meteen de kerstbonussen in Materie omgezet (althns, grootste deel), maar dit vind ik wel heel erg leuke materie . Overigens loopt Dot nog niet los, wel veel zekerder aan het handje. Volgens mij zou ze best los kunnen laten, maar ze doet de dingen op Haar Tijd, dus komt wel goed. Of ik stuur haar een weekendje naar Dreamer, dan is het volgens mij ook zo geregeld!

Kjong; brandnetelthee, tenzij je het net als ik niet te drinken zo vies vindt. Peterselie knagen helpt ook. En anders maar uitzitten en straks leeglopen aan alle kanten. (Traanvocht kan enorm opbollen, wist je dat?). Kus&klem.

Lieve dames, ik ga even spullen pakken voor treinreis, zie jullie straks in persoon of later weer virtueel, liefs in beide gevallen!
Nadat volgens mijn 'meetkunde' het poppenhuis bést zou kunnen passen in onze achterbak is Elvis nu aan 't proberen (sterke man!) maar helaas.. het past niet.

LE en ik gaan nu weg, in elk geval

toedels
Later is nu
Ik heb gewoon uitgeslapen vandaag!

Heb Chip gisteren na mijn waterballet alhier in bed genomen, en we zijn met fles en al in slaap gedonderd.

Ik werd om 10.30 uur aan mijn haar getrokken. Met een mini-peeuwtje dat het nu echt tijd was voor wat drinken. (Allebei zo erg verkouden en sloom, en ik hoofdpijn, misschien zij ook wel, maar dat weet ik niet, ze heeft nog niet om een paracetamolletje gevraagd.)

Haar wraakpleziertje was om om 12 uur met haar vingertje de fruithaplepel te laten veren en zo de versgedraaide dieppaarsgekleurde banaan-bramen-prak tegen het plafond, de lichte bank en op mijn schone witte nieuwe Tshirt te klodden.

...

Dus nu moet ik iets huishoudelijks gaan doen. Hoewel Vluchten naar Toet me ook wel wat leek. Maar Kjongen komt vanmiddag thuis. Kan hij fijn de afwas, wc en stofafnemen doen.
~spoelt de glazen om en zet een muziekje op~

Was het leuk, meiden?

Ik wil Mav ook niet hebben (sorry!) want hier geen man maar ook geen vacature. Als ik dit lees, schieten er deja-vu's door mijn hoofd en ben ik Breiblad zomaar spontaan dankbaar voor de soepele (kuch) overname. Jammer dat ze zo slecht betaalde dan.

Gelukkig wonen jullie naast je ouders Meave en is de kans dat híj er met de buurvrouw vantussen gaat daarmee een stukje kleiner. Is het weer bijgelegd en afgekust?

Morgen ga ik weer verder met woonkamer/werkplek opruimen en schoonmaken. Nu geen zin meer in. En morgenavond eet en slaap ik bij Mims en Mops, mét broek aan. Ook neem ik mijn nieuwe kekke jurkje mee, voor het zelfvertrouwen dat ik nodig heb om aan de Nieuwe Baan te beginnen. Alhoewel, denk wel dat het ook zonder jurkje kan hoor. Maar is gewoon leuk om iets moois aan te trekken.

~zwengelt koffieapparaat nog eens aan en pakt de krant erbij~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven