Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ik had bedacht een boek te laten maken bij Hema, Kruitvat, of op internet ofzo, van alle foto's van december. Ervaring mee? Welke heeft goede kwaliteit?

(Zoiets dus, maar dan het liefst zonder spriaal)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van Webprint. Met punt en el.
Lieve Kjong, ik heb nog wel een code voor je, daar mag je een bijna gratis boek van laten maken. Geen idee hoeveel foto's er in kunnen, mail of bel me maar als je dat wilt. Het is gaat dan om een album bij www.albumprinter.nl Ik heb via Buzzer een actiecode waarmee je 14,50 euro korting krijgt, die gun ik je graag voor dit boek over deze bijzodnere maand. Voor dat bedrag kun je al boekjes laten maken. Of met bijbetaling van een paar euro een duurdere versie kiezen. Ik heb verder geen idee van de kwaliteit, maar zal allemaal wel okay zijn, toch? Zijn in ieder geval zonder spiraal.
Zo, na een dagje uitwaaien op het strand, kom ik ook nog maar eens even aanwaaien.

Bent, ik vind Leo ook zo'n leuke man! Heb met veen plezier weer de top 2000 à gogo bekeken in de week voor oud & nieuw. Heeeeerlijk; én Matthijs, én Leo.

Fijn dat de meeting wederom zo geslaagd was. Maar ik had niet anders verwacht, eerlijk gezegd

Pimpel, een trip naar de huisarts lijkt me verstandig. Die KMA is toch nog steeds een optie, of niet?

Bam, ik geef je groot gelijk. Moet -ie maar niet kinderachtig gaan dreigen met niet gaan naar de voorstelling. Maar je hebt dus verder wel een leuk weekend gehad?

En hier ook de kerstvakantie afgelopen :( Ik heb er zoooo van genoten, de afgelopen twee weken. Ondanks dat Zoon regelmatig dreinerig en jengelig was (en jaaaa hoor; hij is momenteel wéér verkouden). Ik voel me zo lekker ontspannen op het moment. Heb ook heel wijs en verstandig nog niets van mijn werkmail gelezen, om stress te voorkomen. Komt morgen allemaal wel.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
heul vertandig! Heb net een eneorme scene achter de rug met GG, pffff, jongetjes van 6 gaan niet in mijn koude kleren zitten. Ga dus maar even lekker aan de koffie (of aan de Frangelico, staat hier nog van kerst!).

Zijn er nog meer mensen bij dat werkoverleg of zijn jullie de enige 3 (zal wel niet!)? Doe de groeten aan baas.
zo, nu ook nog even irritaties tussen bentos en mij eroverheen, gezellig weer
Spullen pakken en richting vriendin, Bent, werkt hier ook heel goed.

Neem jij maar lekker die Frangelico, je hebt het verdiend/t/d/t

Ga zo even langs ehbo, knie dik en pijnlijk, wordt steeds dikker. Stoeprandje verkeerd genomen. Suffe aktie. Hopelijk is het slechts spierpijn en wat irritatie want zo valt er helegaar niks te halenbrengenhalenbrengen morgen.

Over gekke topictitels trouwens, Bloes.. (die jij noemde zijn idd hylarisch.)

Ik lees nu hiernaast staan: 'zwanger worden, hoe gaat het in zijn werking? nu spiraal'.

Nou, meiske. Kijk eens op www.kommaarlekkerinmijnpoesjepuntenel ofzo.

Suggestie.
Bambi, je maakt het veels te moeilijk. Je moet ut viesualiseerun, dan snappen ze het beter:

DEZE ERUIT:

en

DEZE ER VERVOLGENS IN:

en die moet dan wel iets doen dat hier op lijkt:

Pfff, nog best moeilijk, het netjes te hoduen!
Die zag ik ook net Bam. TO staat geloof ik bekend om haar minder intelligente topics zeg maar. Ik ben haar op andere pijlers ook wel eens tegen gekomen, steeds met de nodige commotie.

Kusje op de zere knie!

Bent. Als je even wilt spuien... er is een stoom afblaastopic op Relaties en je mag me uiteraard ook altijd bellen.

Jootje fietst sinds vandaag zonder zijwieltjes. Knap kind. We hebben maar twee keer geoefend. Geen idee of hij hier snel mee is trouwens. Sneller dan Mootje geloof ik. Maar dat is niet zo'n snelle jelle.

Hmpf. Vietje is aan het spoken boven, maar ik heb geen zin om naar hem toe te lopen.
Jezus Toet!
Toet!

Dikker wordende knie klinkt niet als 'wat spierpijn' Bam, maar meer als vocht in knie en dus verlenging kerstvakantie.

Gezellig avondje dus, Bent? Lucht inmiddels alweer wat geklaard nu?

Knap van Jootje trouwens Meave! Zoon doet hier nog immer geen pogingen tot fietsen zonder zijwieltjes.
Alex, dat wordt ook een beetje lastig op jullie dakterras hoor, fietsen zonder zijwieltjes
knap zeg meave!

Proest, toet!

Ja hoor,. lucht is weer geklaard. heb de koffie die hij had ingeschonken koud laten worden (wist ik niet namelijk), toen hebben we allebei anderhalf uur zitten lezen bij haardvuur en nu is het over

Au bambi, knie doet zeer! Ben benieuwd of zeer iets mee kunnen, zal ook wel verrekt zijn ofzo, net als ik? Rot zeg!
zag topic daarstraks al maar was niet echt in staat tot vriendelijke reacties, ga nu toch eens checken of er al iemand iets gepost heeft
elyane
Hahaha Toet!

Helaas, geen spierpijn inderdaad. Meniscus ofzoiets is vermoedelijk gescheurd. Kunnen geen foto's van gemaakt worden maar arts is er vrijwel zeker van. Doet nu teveel pijn allemaal om goed te bevoelen dus moet nu paar dagen uitsluitend met poot omhoog en daarna verder onderzoek.

Hahaha, Alex, verlenging kerstvakantie. Dat had even goed uitgekomen!. Bambi-man móet naar afspraken dus ik zal 't zelf moeten regelen met de hertjes. Extra probleem erbij. Nu snel hulptroepen aan het inschakelen want ik kan niet eens zelfstandig een trap op/af, laat staat met Levi erbij.

(en voorlopig dus ook niet meer naar feestjes in het weekend.. boehoeeeeeeeee!!!)
Das heffy sjit.

De meniscus is een kraakbeenschijf die de kussenfunctie vervult op de plaats waar het boven- en onderbeen elkaar ontmoeten in het kniegewricht. De meniscus kan scheuren als gevolg van, bijv. een ongeluk, overbelasting over een langere periode of verslechtering door het ouder worden. De scheur in de meniscus leidt ertoe dat "puin" gaat zweven in het gewricht, dit leidt tot een verslechtering van het kraakbeenoppervlak van de beenbotten. In acute gevallen kan de pijn zeer intens zijn en het gewricht kan zelfs de meerderheid van zijn mobiliteit verliezen, of zelfs "op slot" worden gezet. Op de langere termijn kan artrose zich ontwikkelen.

Er zijn twee manieren om een gescheurde meniscus te behandelen. Sommige scheuren kunnen gerepareerd worden met hechtingen die te vergelijken zijn met krammen die verdwijnen na enkele weken - een procedure die artroscopisch wordt uitgevoerd (microchirurgie). Als de scheur niet gerepareerd kan worden op deze manier, wordt de losse "omslag" en het resulterend puin artroscopisch verwijdert. Het gebruik van de chirurgische laser - een relatief nieuwe ontwikkeling - heeft de herstelperiode na zo'n operatie aanzienlijk verminderd. Alhoewel het verwijderen van een deel van de meniscus zorgt voor een reductie in de omvang, vermindert het de irritatie in het gewricht, en dit veroorzaakt de werkelijke schade. In aanvulling trachten we zo weinig mogelijk van de meniscus te verwijderen.

Tot zover het verbroken verbod om te googelen.

Ik stap maar eens in een koud bed, met vrees dat Chip weer in een te hoge tonen krijsbui mij aan haar bed eist.

Of eigenlijk zichzelf in mijn bed eist.

Het kind denkt dat als ik buiten gezichtsveld ben, ik van de pannenkoek die aarde heet ben afgevallen... ~zucht~
Toet, heb je 'm ook aldaar gepost?

Hij is geweldig!
Gaap

nou nou nou wat leuk

een baan

en werkoverleg

en vroeg op enzo.

Brrrrrr!

Tot vanavond.

Sterkte en succes Bam!!

(Kjong nog beetje okay nacht gehad??)
Wow, Toet, jij bent er vroeg bij!! Succes vandaag!

Hier ook vroeg op. Moest vandaag met de bus naar het werk, en da's best lastig voor een verstokte autorijder als ik. Dus veuls te vroege bus genomen, en nu veuls te vroeg op 't werk. Het eerste uur niemand gezien! Saai hoor!

Jeeee.... Bam, stoere actie vind ik dat. Als Xoplief zich als Boer gedraagt (werkelijk, soms lijkt het alsof ie van een ander planetenstelsel komt, i.p.v. vanaf Mars) dan BEDENK ik me zo'n actie als de jouwe wel, maar ik geloof dat ik 'm nooit ten uitvoer zou durven brengen ofzo.... Pfff... de ruzie wordt er zo "echt" van, zeg maar. (Bij ons gaat het trouwens vaak net als bij Bent; na een tijdje is het kennelijk weer over.......... Niet altijd handig, maar tja.)

Maar alles weer rustig en opgeklaard in het hertenkamp?? Ontzettend balen van je knie, trouwens. Heel handig getimed.....
o shitterdeshit bam, wat een kutknie! en dat doet zeer!!!! Is het gelukt met hulptroepen? Kan bambiman van de week wel wat meer thuis zijn, want anders wordt het allemaal wel erg ingewikkeld! Meid, jou blijft ook niets bespaart zeg!
Lief zijn jullie!

Nou inderdaad, heb nu ook wel beetje het idee dat er niet nog iets geks bij moet komen. De 28e staat mijn operatie gepland (lymfen verwijderen) en ik vond het juist zo lekker om nu even te genieten van vrijheid en mogelijkheid om leuke dingen te doen. Forget it. Echt heel erg balen.

Knie doet echt verrekte zeer, kwam bed niet uit vanmorgen, moest geholpen worden met douchen en aankleden. Gelukkig had Bambi-man pas om 10.00u eerste afspraak. Hertjes blijven over vandaag (voor het eerst hier...) en ik voel me daar rot over want heb ze het weekend al amper gezien omdat ik zoveel weg ben geweest. Zou dat ooit minder worden, dat eeuwige schuldgevoel? Ik weet dat het harstikke onredelijk is en ik hier niks aan kan doen maar pfffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Ondertussen rukt Levi alle kastlades open en kan ik niet anders dan het maar gewoon allemaal te laten liggen.. Sjonge. Nog paar uurtjes, is Bambi-man er weer.
O Bambi, sjezus, je krijgt het wel in bergen tegelijk. ~stuurt virtueel koppen koffie, instant nanny en de Kasteelbutler naar het hetenkamp~ Blijven zitten, blíjven zitten!

En in de categorie "non-problemen": afgelopen weekend en vanochtend zo''n beetje al mijn nagels gebroken of gescheurd. Was net weer in de lakmood, maar ziet er nu niet uit. Nahja, lekker belangrijk.

Chip nog een beetje beheurlijk geslapen vannacht? Misschien een grote foto van de bestoppelde vaderfiguur boven de kribbe hangen?

Dot wil ook niet verlaten worden (wie wel?). Zodra ik de kamerdeur maar nader, begint ze verwoed te roepen, en 's nachts is het helemaal bal. Hetiseenfasehetiseenfasehetiseenfase.

Voor de vrouwen onder ons die af en toe ongegeneerd willen blazen over de bijbehorende mannen: volgens mij heeft Meave daar een leuk topic over geopend. Toch, Meave?
ach shit bam, heb je wel pijnstillers? Hoe is die operatie straks? Moet je daarvoor opgenomen of is het dagbehandeling? Welke lymfeklieren worden verwijderd? Gelyukkig komt bambiman wel thuis strask, hoe laat gaat levi slapen (en kan je hem wel in bed leggen?). Sterkte meid!!!

Dat schuldgevoel....herkenbaar!!!!!! Dat blijft eeuwig volgens mij.
Gadver Bam, da's inderdaad wel heel kut. En ja, ik geloof ook wel dat het schuldgevoel eeuwigdurend is; er is altijd wel íets om je schuldig over te voelen. Maar misschien vinden ze het overblijven wel gewoon haske leuk!

Lil, dat van die afbrekende / scheurende nagels had ik de afgelopen week ook steeds. Zwáár irritant. En ik weet niet hoe het bij jou is, maar waarom scheuren die krengen nou nooit ergens halverwege in, ofzo? Neeeee, dat móet altijd aan de basis gebeuren. Doet nog hartstikke zeer ook.

Bent, onze lucht wordt meestal op dezelfde manier geklaard. Of beter gezegd; meestal schop ik ruzie in bed (niet expres, maar om de één of andere reden gebeurt het vaker daar dan elders), ga ik boos slapen en dan is het de volgende ochtend weer 'goed'. Afhankelijk van het probleem, hoor; grotere en belangrijkere zaken dan slechts wat irritaties, wil ik wel voor het slapengaan uitgesproken hebben. En ik probeer mijn irritaties nu wat sneller te zeggen, zodat ik het op een neutrale manier kan uitspreken. De vroegere Alexwijze was namelijk niet zo'n beste: alle irritaties opsparen tot je een keer ruzie hebt en dan tijdens die ruzie een hele beerput van verwijten opentrekken. Niet handig.

Zo, eerste werkdag is weer een feit. Mijn to do lijst voor deze week is vrij lang, de stapels werk die vanmorgen op mijn bureau lagen, best veel en de werkstress is alweer enigszins aanwezig. Toch ben ik best blij, want ik mag één van mijn meeste tijdrovende taken gaan overdragen aan een andere collega en laat ik dat klusje nou ook net het meest vervelende klusje van mijn taken vinden Bovendien mag ik dit jaar het hele handboek gaan herzien, er zorg voor gaan dragen dat er zowel een Nederlandstalig als Engelstalige exemplaar komt (aaaaaah, ein-de-lijk die irritante spelfouten eruit mogen halen! ) en mag ik ons gedeelte op intranet gaan updaten (is werkelijk hopeloos verouderd). Leuke dingen, vind ik - schrijfwerk en vormgeving enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven