Het theehuis
zaterdag 5 januari 2008 om 14:13
quote:Laluna schreef op 04 januari 2008 @ 22:27:
Kess, ouwe zuipschuit.
En dan in jouw toestand film kijken. Hoeveel minuten heb je bewust meegemaakt?
Nu even naar ns.
Ben inderdaad in slaap gevallen.
Ben vanmorgen al heel erg druk geweest en nu staat dreinende Tony aan me te trekken. Vrees dat ik vanmiddag geen momentje rust ga krijgen. Ik kijk nu al uit naar straks: borrelen bij de andere buren!!!
Kess, ouwe zuipschuit.
En dan in jouw toestand film kijken. Hoeveel minuten heb je bewust meegemaakt?
Nu even naar ns.
Ben inderdaad in slaap gevallen.
Ben vanmorgen al heel erg druk geweest en nu staat dreinende Tony aan me te trekken. Vrees dat ik vanmiddag geen momentje rust ga krijgen. Ik kijk nu al uit naar straks: borrelen bij de andere buren!!!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 5 januari 2008 om 14:25
Ja, mijn goede voornemen "meer van het leven genieten" gaat me tot nu goed erg goed af!
Star, kindjes die 2 worden MOETEN duplo krijgen. Echt, is een aanrader. Of heeft ze dat ook al? Ik zag vandaag bij vriendin een heel leuk hobbelpaard, maar dan van zebra. En die zebra was van knuffelspeul, zeg maar. Dus echt paard om op te zitten. Tony was mee en vond het zelfs nog leuk. Misschien dat dat dus eerste verjaardagscadeau voor Vito wordt.
Arme Wup en Arme Pep. Hoop voor jullie dat de dag nog wat wordt!
Dier, wat ruik je lekker
Ehm...... ja ik ben brak. En weet dus echt niet meer wat er geschreven is.
Star, kindjes die 2 worden MOETEN duplo krijgen. Echt, is een aanrader. Of heeft ze dat ook al? Ik zag vandaag bij vriendin een heel leuk hobbelpaard, maar dan van zebra. En die zebra was van knuffelspeul, zeg maar. Dus echt paard om op te zitten. Tony was mee en vond het zelfs nog leuk. Misschien dat dat dus eerste verjaardagscadeau voor Vito wordt.
Arme Wup en Arme Pep. Hoop voor jullie dat de dag nog wat wordt!
Dier, wat ruik je lekker
Ehm...... ja ik ben brak. En weet dus echt niet meer wat er geschreven is.
Loretta is De Mol. Punt.

zaterdag 5 januari 2008 om 16:45
Waren wij bij dezelfde bus Luun?
Hoe is het bij jullie eigenlijk? Rustig of oorlog? Ik had het daarstraks zo gehad door dat geklooi met brood dat ik naar m`n moeder ben gegaan en die heeft vervolgens 2 uur met Wup zitten spelen terwijl ik de krant las Nu slaapt meneer sinds 4 uur...
Hoe was ut bij de liedol Vish? En vertel eens hoe Nemo op de trein reageerde gisteren?
Hoe is het bij jullie eigenlijk? Rustig of oorlog? Ik had het daarstraks zo gehad door dat geklooi met brood dat ik naar m`n moeder ben gegaan en die heeft vervolgens 2 uur met Wup zitten spelen terwijl ik de krant las Nu slaapt meneer sinds 4 uur...
Hoe was ut bij de liedol Vish? En vertel eens hoe Nemo op de trein reageerde gisteren?
zaterdag 5 januari 2008 om 17:32
Drankorgel Kess haha, komt straks weer lallend in het theehuis hoor....
Star o jee hoop niet echt al opgefoktheid, ik zal je wat zennnn toesturen oke? Heb met je te doen!
Wij ook borrel maar geen drank, vin ik jammer!
Koffie helpt gelukkig Pep is ook goed ipv zetpil! Hoe is het met wup, alle bultjes al verdwenen?
Star o jee hoop niet echt al opgefoktheid, ik zal je wat zennnn toesturen oke? Heb met je te doen!
Wij ook borrel maar geen drank, vin ik jammer!
Koffie helpt gelukkig Pep is ook goed ipv zetpil! Hoe is het met wup, alle bultjes al verdwenen?
zaterdag 5 januari 2008 om 17:35
Zal vast dezelfde bus geweest zijn, Pep.
Fijn dat je moeder Wup even overgenomen heeft. Stond er nog wat interessants in de krant?
Hier is het nu rustig. Oudste kijkt Thomas de trein en speelt ondertussen met piratenschip van LP. Frummels slapen ook sinds een uur of 4. (Het niet slapen overdag is dus hopelijk een 3-daagse actie geweest).
Ga ze zo wakker maken want etenstijd. En daarna gaan we massaal (alle 5 dus)douchen. Zijn we weer wel even zoet mee.
(Water is weer normaal, maar straat achter ons is nu waterloos: lek in leiding. Nu staat hier in de straat een tappunt met 4 kraantjes en er lopen al de hele tijd mensen van hierachter af en aan met emmers.)
Oudste gaat woensdag voor het eerst naar psz. Hij loopt vandaag al de ganse dag apetrots rond met z'n rugzakje. Als je 'm vraagt wat erin zit, zegt ie: 'spullen voor de juffrouw van het klasje'.
Hij zal woensdag wel anders piepen (en mama ook, kleuterjuf of niet, is toch weer een stukje loslaten).
Dier, een borrel zonder drank?
Fijn dat je moeder Wup even overgenomen heeft. Stond er nog wat interessants in de krant?
Hier is het nu rustig. Oudste kijkt Thomas de trein en speelt ondertussen met piratenschip van LP. Frummels slapen ook sinds een uur of 4. (Het niet slapen overdag is dus hopelijk een 3-daagse actie geweest).
Ga ze zo wakker maken want etenstijd. En daarna gaan we massaal (alle 5 dus)douchen. Zijn we weer wel even zoet mee.
(Water is weer normaal, maar straat achter ons is nu waterloos: lek in leiding. Nu staat hier in de straat een tappunt met 4 kraantjes en er lopen al de hele tijd mensen van hierachter af en aan met emmers.)
Oudste gaat woensdag voor het eerst naar psz. Hij loopt vandaag al de ganse dag apetrots rond met z'n rugzakje. Als je 'm vraagt wat erin zit, zegt ie: 'spullen voor de juffrouw van het klasje'.
Hij zal woensdag wel anders piepen (en mama ook, kleuterjuf of niet, is toch weer een stukje loslaten).
Dier, een borrel zonder drank?

zaterdag 5 januari 2008 om 17:56

zaterdag 5 januari 2008 om 18:20
Oeh spannend Luun, woensdag ineens lossssssslaten Ik weet dat je erg opziet tegen Oudste wegbrengen en ophalen met Frummels en al, heb je al een actieplan? En hoe vaak gaat ie dan v.a. woensdag? Hoe gaat het eigenlijk met schoonouders en oppassen?
Dier, jij was gedoucht toch? Gek zeg, ik zie hier fuitvliegjes, mischien moet ik zelf eens douchen
Star, how`s the humeur hanging? Wanneer vliegen jullie?
Inad, hoest met de Chiec nu?
Iemand nog een nodig?
Ow Eow stoer zeg dat je alweer bent gaan lopen!
Dier, jij was gedoucht toch? Gek zeg, ik zie hier fuitvliegjes, mischien moet ik zelf eens douchen
Star, how`s the humeur hanging? Wanneer vliegen jullie?
Inad, hoest met de Chiec nu?
Iemand nog een nodig?
Ow Eow stoer zeg dat je alweer bent gaan lopen!

zaterdag 5 januari 2008 om 19:11
Oei, dan wordt hij al groot Luun! En heb je opeens geen arm meer te kort, dat scheelt weer. Conditie is afgrijselijk hier, heb de laatste 10 jaar niet gesport, op 1 proefles bij de sportschool na. Dus ik ren maar héél kort Volg een beginnersschema, dus moet vanzelf beter worden.
Star dinsdag tot donderdag foetsie dus? Nijn naar dierenarts? Was het ernstig?
Dier, nieuwjaarsBORREL was het toch? Beetje flauw om de borrel dan achterwege te laten.
Pep, oma's zijn een uitkomst wat dat betreft....heerlijk....
Star dinsdag tot donderdag foetsie dus? Nijn naar dierenarts? Was het ernstig?
Dier, nieuwjaarsBORREL was het toch? Beetje flauw om de borrel dan achterwege te laten.
Pep, oma's zijn een uitkomst wat dat betreft....heerlijk....
zaterdag 5 januari 2008 om 20:51
Whahaha! ish heeftv gewonnen! Ik ben gewoon 4 dagen jarig. Vanddag kaartje van Nemo en Vo9sh met erggur mooie tekening van Nemo binennin. Tony vnd hat praaaaaaaachtig! (en heeft verveolgens de poes van de voorkant afgeslootp, sorry Vish! ) Dan morgen jarig voor famailei, maandag echt, en dinsdah de rest van dekaartjes. Joepie!
Luun, bereid je voor op janken. Echt heul erg. Zowel jij als oudtse. Oudste als jij de deur dichtdoet van de psz en jij als je stoer en dapper gezwais hebt door het raam en uit de het ziocht de hoek om bent. En dan jank je tot je thuis bent, wnt Ouste is zo groooohoooooot. En heeft een heul eigen leven zeonder jouhou!!! Maar wat zul je ook trots op hem zijn. En niet vergeten, geneit van de rustige uurtjes! Ik zal wonesfdagochtend hier op het forum zijn, om je mentaal te o dersteunen. Smamen kúnnen we het!
Luun, bereid je voor op janken. Echt heul erg. Zowel jij als oudtse. Oudste als jij de deur dichtdoet van de psz en jij als je stoer en dapper gezwais hebt door het raam en uit de het ziocht de hoek om bent. En dan jank je tot je thuis bent, wnt Ouste is zo groooohoooooot. En heeft een heul eigen leven zeonder jouhou!!! Maar wat zul je ook trots op hem zijn. En niet vergeten, geneit van de rustige uurtjes! Ik zal wonesfdagochtend hier op het forum zijn, om je mentaal te o dersteunen. Smamen kúnnen we het!
Loretta is De Mol. Punt.