Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Yellow, ben jij trouwens eerder onder een andere naam op het forum geweest? (hoef niet te weten wat)

Omdat ik je nu overal zie en hiervoor niet
Nee, ik was altijd al Yellowlove.

Maar ik een tijdje een heus leven gehad, toen was ik minder op Viva
Pff, een half uur gedaan over het drinken van een milkshake.. Zuigen lukte niet, dus heb met een lepel gegeten.. Verder 5 patatjes op en een glaasje Brufen..... Joeppie, wat een diner!

Ben moe, en m'n mond voelt heel dik aan. Morgen gelukkig nog niet werken, voel me belabberd... Morgen uitslapen en filmpjes kijken. Gewoon een niets-dag, ondanks dat ik het heeeeel moeilijk vind...

voor iedereen, ben even ego
Logisch toch, waterlelie, verstandskies trekken sucks! Ik herken het zó, die angst, en bij mij ging het ook echt fout dus dikke vette pech heb ik gehad. Maar als je twijfelt over een ontsteking, direct naar kaakchirurg terug hoor! Ik heb van mijn situatie geleerd.

Ook morgen blijven koelen!

Ibi, ik durf echt niet cold turkey met oxazepam te stoppen, ik slik al 2 maanden 20 mg per dag. Afbouwschema's werken bij mij het best, dan kan ik afstrepen als ik iets genomen heb en naar een doel toewerken, en ik ben doodsbang voor bijwerkingen en hoop ze zo zoveel mogelijk te beperken.
Bob, bedoelde ook helemaal niet dat je dat moest doen maar je vroeg om ervaringen en dat was die van mij vandaar. Nee hoor rustig aan doen met dat afbouwen is gewoon het beste idd.
Waterlelie, succes met je kies.

Bob, succes met het afbouwen! Stapje voor stapje kom je er

Heb zelf een verschrikkelijke rotdag, voel me weer helemaal wegzakken in dat verdriet en die wanhoop, en ik weet niet wat ik moet doen om eruit te komen.
Nou t gaat hier al een stuk beter.. Was even bang gisteren dat ik niet zou kunnen slapen, ligt namelijk altijd op rechter zij. Na een half uur woelen, toch maar op de rechterzij gaan liggen en deed nieteens zo veel pijn!

Vanmorgen wel vroeg wakker, pijnstillers genomen en nog geslapen tot 10 uur. Ben behoorlijk slap, maar heb niet veel pijn meer.

Zo tanden poetsen en voor het eerst voorzichtig spoelen. Heb net een boterham op en een bordje yoghurt..

Ben best blij nu!

Stond net even o het balkon en daar is het ook heeeerlijk, dus ga zo snel boodschappen doen voor vanavond en dan lekker buiten zitten...

Morgenochtend of zaterdagochtend begin ik met de AD. Toch besloten om het sochtends te gaan nemen, werkt dat niet dan verschuif ik het naar savonds... Ben zo ontzettend benieuwd hoe het gaat uitpakken...
Ik moet zo naar m'n werk maar heb absoluut geen zin... Mond doet nog steeds pijn, en ik heb geen zin om lekker sociaal te zijn, of te praten, of wat dan ook. Waarom ging ik vandaag werken?!

(Ik denk omdat ik anders maandag ook nog geen zin heb, de afgelopen dagen waren een goed excuus om lamlending op de bank te hangen en niets te doen, maar life goes on... )
Oh en ik zie er vershrikkelijk uit. Mn ogen zijn rood, ik heb pukkels, heel mn lippen zijn kapot. Pffff. Kut vitaminetekort ( denk ik ). Vandaag dus nog niet beginnen met AD.

Morgen nieuwe kans.
Waarom start je dan vandaag niet met de AD waterlelie? Zo kun je natuurlijk elke dag wel wat bedenken waarom het nu niet uit komt.

Zou vandaag gaan werken maar kan me er niet toe zetten. Ga naar mijn zus toe. Zondag is mijn neefje jarig en zou er al op zaterdag naar toe gaan en nu dus al vandaag. Even geen goed idee om alleen te zijn.
Omdat ik het niet goed durf op het werk, en 's ochtends wil beginnen en nog erg veel pijn heb in mijn kaak. Morgen kan ik de hele dag op bed liggen als ik ergens last van heb.. Dus begin ik morgenochtend.

Baal ontzettend dat ik net weer een pijnstiller heb moeten nemen, heb erg veel pijn en ben moe. Autorijden ging slecht vanmorgen, kon m'n gedachten er niet bij houden.

Hopelijk kan ik vanmiddag optijd naar huis want voel me slecht..
Ehm ff denken hoor..

Ibi wat Moon zei over DAC is idd misschien een idee? Jij bent wel creatief denk ik dus dat is misschien iets voor jou? En heb je nog hetzelfde nr? Stuur soms een smsje naar je en hoef geen antwoord hoor maar wil wel dat je ze krijgt (en dat ik dus vaak aan je denk..)

Moon wil je een lammetje zien? Moet je de film 'antichrist' kijken :puke: Kutzooi, leek me een interressante film over een vrouw die depressief raakt en haar man (therapeut) gaat haar helpen. Laatste zin van omschrijving was iets van 'dat man haar niet kan helpen want ze is bezeten door het kwaad'. Kut. Dat had ik niet gezien in mijn enthousiasme.

Wat een gore film de laatste 15 min.. Bah..

Lig dus nu misselijk in bed. Gadverdamme..

Dus ben hier bijgelezen

En lelie ik nam ook 's ochtends AD maar werd er zo misselijk van dat ik het ben gaan verplaatsen naar 's avonds. Dat werkte beter voor mij, misschien een tip

En Bob, ik weet niet meer zo goed hoe het bij mij ging met de oxazepam. Staat vast in het vorige topic wel ergens
En nogmaals een voor Ieb..

Zodra ik wat meer kan met mijn been kom ik jouw kant op! I promise!

(Had ik dat al verteld hier? Ik heb ongelooflijk veel last van mijn been en wilde niet naar de huisarts.. Bang.. In mijn hoofd het HIH verhaal .. Nog banger.. Maar moest vorige week van man en mag dus niks meer van huisarts tot ik bij fysio ben geweest.. Waar ik vervolgens niet voor bel en dus gewoon loop en dus veel meer pijn heb.. Dus ik denk dat het overbelasting is en zeg steeds tegen man 'ik moet gewoon wat afvallen dan komt het goed'.. Waarop hij zegt 'je mag niet bewegen trut dus hoe wil je afvallen' ...

Dus sinds gister heb ik weer vreselijke pijn (oom geholpen met badkamer) en mag ik niks meer van man.. Ga volgende week fysio bellen.. *zucht* En hierdoor kan ik niet naar Ibi want autorijden doe je met je benen he.. )
Pff ik denk dat ik ziek word. Of dat alle opwinding van de afgelopen maanden er uit komt.

Ofzo..

Voel me iig blegh
Choco, luisteren naar je lichaam anders ben je straks nog verder van huis.

Ik zit er even helemaal doorheen, werken ging kut want ik heb niets boeiends kunnen doen dus ik voelde me zwaar overbodig. Daarnaast weer super veel pijn en dan ben ik weer een schijterd dat ik niet durf te vragen of ik naar huis kan.. Voelde rond 4u opeens heel warm / koud afwisselend, dus toen zei ik dat ik bang was dat ik koorts kreeg en werd gelijk naar huis gestuurd.

Zag vriendlief nog effies en toen moest ik dus gelijk janken. Pfff.

Net bij de apotheek Nutridrink gehaald, want ik voel me gammel... Zicht is slecht, m'n benen voelen als spaghetti en ik voel me gewoon slap... Dus net een flesje op ( als ondersteuning op normale voeding ) en dan nu even een uurtje slapen. Dan ga ik eten maken, en als het lukt alvast de boodschappen doen voor het weekend, dan hoef ik morgen de deur niet uit...

Ohja, Choco.. Ik wil eerst sochtends de AD gaan proberen. Als ik er heel moe door wordt, ga ik het verplaatsen naar de avond. Als ik misselijk wordt, ga ik eerst proberen om het heel vroeg te nemen, en dan nog even in bed te kruipen.. Als dat niet helpt dan wordt het ook de avond. Maar wie weet heb ik geluk en helemaal geen bijwerkingen dus probeer ik het eerst sochtends..

Nou, ik ga slapen, misschien tot vanaovnd!

Nou, gisteren de eerste AD genomen.. Vannacht super misselijk en zwetenzwetenzweten.. Verder voelden m'n benen een beetje raar vanmorgen... Verder wel heel slecht geslapen, maar kan ook van mn kaak komen die besloot om weer lekker veel pijn te gaan doen!!

Nadeel is dat ik Brufen 600mg beter niet met de AD kan slikken volgens de psychiater, dus nu heb ik een beetje een probleem.. Misschien dat ik straks met het middageten nog wel pijnstiller neem, want zo houd ik het niet uit denk ik...

1troost, als maandag de pijn nog steeds zo is kan ik het ziekenhuis bellen want dat hoort niet echt.. 't Voelt alsof al m'n rechter ondertanden pijn doen.. Jukkie.

Verder voel ik me wel oke, lichte misselijkheid nog, en moe..

Ben benieuwd hoe het vanavond gaat, zou met vriend mee gaan met de vrachtwagen naar Duitsland maar ben benieuwd of ik dat trek...
waterlelie, je kan HAP bellen en vragen of ze een andere pijnstiller voor je laten klaarleggen, ik mag geen brufen en kreeg paracetamol/codeine.

Ik heb nog een week te gaan, afbouw oxazepam. Gaat redelijk. Heb al wel een week lang een gejaagd gevoel in mn lijf, maar hoofd is redelijk rustig. Slapen is ruk, hooguit 3 uur.Maar goed, daarna blijf ik wel redelijk rustig liggen, vanochtend zelfs tot 8 uur. Durf er niet midden in de nacht uit te gaan omdat ik bang ben dat dat het ritme nog meer verstoort. Ik zweet me alleen rot, moet paar keer per nacht van shirt wisselen. Verder last van darmkrampen, diarree, vooral 's ochtends.

Ben blij dat ik over week weer naar huisarts ga, en dan ook bloed ga laten prikken. Dat moet er nu maar eens van komen (had ik aan HA gevraagd, was goed) want al die tijd is nog geen een keer bloedonderzoek gedaan.
Paracetamol heb ik thuis liggen, misschien neem ik die wel idd... Heb van die liquidcaps 400mg die werken ook wel aardig snel..

Wat fijn dat het afbouwen vrijwel goed gaat! Succes!!
allemaal

Bah werd vannacht helemaal niet lekker. Werd wakker met erge buikpijn. Stond op om naar wc te gaan en daar viel ik bijna flauw, een paar keer. Ben zelfs een tijdje op de stenen vloer gaan liggen om vallen te voorkomen. Weet niet hoe t gaat als je alleen woont en je valt flauw, maar ik wilde t liever niet ervaren.

Had heel erg diarree maar toen dat er eenmaal uit was, ging het wel weer. Ben weer gaan slapen.

Even kijken of ik vandaag in staat ben iets te ondernemen, of dat ik aan huis gebonden ben. Voel me zo vaak moe/niet lekker... word er een beetje moe van.
He Moon, wat balen zeg!! En ik weet ook niet hoe dat gaat als je flauw valt in je uppie. Ohja, heeft mn moeder wel eens gehad, mijn vader sliep gewoon door maar ze werd vanzelf weer wakker...

Pff ik ben helemaal aan m'n end! Net boodschappen gedaan met m'n vriend en elke stap werd zwaarder.. Heb natuurlijk ook al 4 dagen niet fatsoenlijk gegeten... Vanmorgen deed alles zo pijn, ben weer naar bed gegaan toch Brufen genomen en een Nutridrankje. Baaah. Icepak op mn wang gelegd en gaan slapen...
Klinkt ook niet lekker waterlelie.

Dat flauwvallen op zich zal niet zo erg zijn maar als je met je hoofd ergens tegenaan klapt is minder. Gelukkig was ik het voor maar voelde me niet echt happy op de vloer.

Choco, ik zie nu je tip over lammetjes zien. Eh, ik bedank even voor die film

Ben na woensdag niet meer bij die schapen gaan kijken. Misschien vanavond even.
Ik ben zo in de war geweest van die vieze film want het was geen lammetje maar een hertje

Wij hebben dit weekend opgeruimd Nu kan ik elke dag wat doen want daar is nu de ruimte voor want we hadden 2 kasten staan die alles blokkeerden en die staan nu in de box voor opslagkasten. Blij Verder rustig gedaan dit weekend. Lekker
Klinkt goed. Ik moet ook eens opruimen

Ik ben naar t strand gefietst. Daar eind gelopen en toen weer terug. Was echt lekker. Het was er ook nog eens heel rustig.

Oh en de schapen hebben nog steeds geen lammetjes. Schiet niet op met die beesten.
Oh wat klinkt dat lekker Moon, het strand.

Ik heb afgelopen week wat zon meegepakt in de tuin, ook zo lekker

Hmm nee die schapen willen nog niet echt dan.. De eenden hier ook niet. We wonen aan een parkje hier, naast een sloot. En er zijn hier echt veel eenden, echt zo leuk Al dat gekwek hier af en toe en Sam en Sens die dan terugpraten. Het heeft echt wat

Pff ik ben aan het gapen dus ik vind het goed voor vandaag. Welterusten allemaal, we gaan voor een vrolijke nieuwe week. Trusten
Hier liepen de eenden zelfs in de tuin toen ik thuiskwam vanavond

Ik geniet wel echt van t platteland nu (waar ik tegenwoordig dus woon) In de winter vind ik die weilanden erg troosteloos en kom ik weinig buiten. Maar nu vind ik het leuk om te kijken hoe alles gaat groeien

Hier ook nog geen jonge eendjes gezien. (wel parende eenden dus t zal niet zo lang meer duren)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven