Gezondheid alle pijlers

Ik wil een ingegroeide nagel!

23-03-2011 23:57 163 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net was ik mijn nagels aan het knippen, knip ze altijd goed kort.

Nou lijkt het me cool om een ingegroeide nagel te hebben.

Gewoon, het pieren, pulken, knippen enz.

Heb jij ook wel eens van dat soort dingen die eigenlijk niet kunnen ? Zoals een korstje waar je niet van af kunt blijven, een ontstoken oog of een keer een dagje met je been inhet gips?

En ja, ik ben wel goed bij mijn hoofd
Ik ben ook goed bij mijn hoofd

Maar ik kan een pukkel niet weerstaan. Desnoods ga ik er met een naald in. Eerst ontsmetten met alcohol natuurlijk.
Jaaaa meeëters wil ik!

Zaaaalig, dat bevredigende gevoel van het uitdrukken :-)

Een ingegroeide nagel lijkt me minder, qua lopen, maar ik snap je pulkbehoefte helemaal
een ingegroeide teennagel is bijzonder pijnlijk, dat los je niet op met zelf pieren en pulken, daar moet je mee naar een deskundige
Als kind wilde ik niets liever dan een gebroken arm, een beugel, een blauw oog, een rolstoel of inderdaad een ontstoken oog hebben. Geen van allen is gelukt trouwens, behalve het ontstoken oog.

Tegenwoordig hoor ik mezelf tegen mijn zoontje zeggen als hij verlekkerd naar een invalidenwagentje kijkt dat hij blij moet zijn dat hij niet zo'n wagentje nodig heeft.

Dus ja ik herken wel wat je zegt...van heeeeel vroeger.
oh...nu ik je nog een keer lees denk ik dat jij iets anders bedoelt dan ik beschrijf. Misschien ben ik echt niet goed bij mijn hoofd
Jáááá! Dat je bijna hoopt dat dat "bultje" uitdrukbaar is..

Pulkie pulkie pulkie voor het leven ..
quote:tetterdetet schreef op 24 maart 2011 @ 00:04:

oh...nu ik je nog een keer lees denk ik dat jij iets anders bedoelt dan ik beschrijf. Misschien ben ik echt niet goed bij mijn hoofd

Nee hoor, er zijn meer mensen zoals jij

Blaren zijn ook cool! Of een bloedblaar!
Twee ontstoken ogen, een hazelip en een uitgescheurde oorlel lijkt me heerlijk!
een gebroken arm of been lijkt me geweldig! verder voel je je prima maar nee...werken kan je helaas niet...
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 24 maart 2011 @ 00:08:

Twee ontstoken ogen, een hazelip en een uitgescheurde oorlel lijkt me heerlijk!

Mij lijkt een ontstoken oog geweldig..... Maar dan wel zo dat je je oog 's morgens bijna niet open kun krijgen he.....

Likdoorns, lijkt me echt te gek!
Mag het ook iets materialistischer zijn?

Het lijkt me fantastisch om een scootmobiel te hebben.

Vroeger heb ik eens rondgescheurd (in mijn herinnering kon "ie heel hard) in die van mijn oma en ben sindsdien verkocht.

Kan niet wachten tot ik oud en versleten ben.

Een gebroken arm lijkt me ook cool.
Of een splinter in je vinger die je er dan uitpulkt.......
quote:Charly schreef op 24 maart 2011 @ 00:11:

een gebroken arm of been lijkt me geweldig! verder voel je je prima maar nee...werken kan je helaas niet...

Ja!

Maar dan alleen voor een dagje. Denk dat ik het dan wel weer gezien heb.
Haha wat leuk om dit te lezen. Heel herkenbaar!

tetterdetet, ook ik wilde vroeger altijd van alles mankeren, en ik denk dat ik ook wel goed bij mijn hoofd ben

Op het moment dat ik daadwerkelijk mijn been gebroken had was na een week de lol er trouwens écht wel weer af.
blaren, van die hele grote, vind ik echt geweldig. En dan doorprikken!!
Ik snap jullie allemaal!

De velletjes van je huid afpulken als je verbrand bent door de zon. Echt, dat is het einde!
Als kind vond ik die pleisters voor op je ogen zo interessant. (voor kinderen met lui oog)

Ik had wel wat met mijn oren maar helaas nooit wat met mijn ogen.

Nu heb ik wel een soort van lui oog heb ik ontdekt, dus misschien had ik als kind ook al wel recht op zo'n pleister.
Ow en als iemand op krukken loopt wil ik ook graag even met die krukken spelen.
ik wil NOOIT meer een ingegroeide teennagel.

Ik heb er zolang mee doorgelopen dan mijn sok elke avond nat was van de pus, en pijn dat t deed!! Toen ik mijn angst had overwonnen en naar de chirurg ging deinsde hij terug toen hij mijn nagel zag en zei " oh, dat heeft vast heel erg pijn gedaan. Toen kreeg ik 2 beste spuiten erin (echt tussen m'n tenen) en werd er een randje nagel los gesneden en de wortel werd er ook uitgesneden. Daar heb ik nog wel een nachtje last van gehad (lees helse pijn). En daarna heb ik nog 2 keer dezelfde ingreep gehad omdat de andere randjes ook ingroeiden...

en... wil je nu nog steeds een ingegroeide teennagel? :P

Zanne, 6 uur geleden

Of een splinter in je vinger die je er dan uitpulkt.......

Wel 'ns bij een ander gedaan. Dikke splinter in z'n vinger en die bleek er al een week te zitten. Rondom de splinter zag het er ontstoken uit. Dus ik met een schone pincet en tissues aan de slag Om een lang verhaal kort te maken: bloed en pus schoot eruit En ik maar knijpen in die vinger - het leek op melken en hij lag inmiddels op de grond omdat het zoooo'n pijn deed.

Vijf minuten daarna was 'ie helemaal blij, omdat die nare druk van z'n vinger was

Ik voelde me helemaal Dr. Meredith Grey

N00tje, 6 uur geleden

Mag het ook iets materialistischer zijn?

Het lijkt me fantastisch om een scootmobiel te hebben.

Een gebroken arm lijkt me ook cool.

quote:Lizzl schreef op 24 maart 2011 @ 06:41:

Ik voelde me helemaal Dr. Meredith Grey

Ik herken jullie "behoeftes" niet echt, maar hier zit ik hardop om te lachen
Ben zelf 9x geopereerd aan ingegroeide nagels en kan je vertellen dat het geen pretje is! Het gaat vreselijk ontsteken en is ongelofelijk gevoelig. Stel je dan eens voor dat in dat pijnlijke, gezwollen, etterende vlees een injectienaald met verdoving wordt gestoken....

Sorry voor de visuele beschrijving, maar het zal de beeldvorming helpen denk ik
Goh, zijn er ook mensen die opteren voor een peri-anaal abces?

Lekker smerig. Vooral als ie dichtgroeit en de de druk in het abces zo oploopt dat je ligt te kotsen van de pijn. En iemand het daarna voor je openprikt zodat de pus en het bloed alle kanten opvliegt.

De opvolgende operatie waarbij je zo ongeveer op je kop wordt gehesen, met je blote kont in de lucht waarna er een chirurg en een heel stel anderen naar je kont zitten te koekeloeren, de boel opensnijden, spoelen, draineren en er daarna een rol verband in proppen. Terwijl je bij bent, want je krijgt een ruggenprik.

Of een fistel, ook zoiets lekkers.

Sommige aandoeningen wil je echt niet hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven