Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Aah de bladerbon staat in de bijlage ik ga is ff kijken wat ik zal bestellen!

bijna alles is duurder dan 5 euro door de verzendkosten, dan alleen maar een puzzelboekje
quote:Atelier_madame schreef op 24 maart 2011 @ 11:32:

Aah de bladerbon staat in de bijlage ik ga is ff kijken wat ik zal bestellen!

bijna alles is duurder dan 5 euro door de verzendkosten, dan alleen maar een puzzelboekje

Klopt, maar als je rechts van je scherm kijkt zie je alle genres tijdschriften, daar kun je ook uit kiezen, niet alleen uit de top 10.

je hebt ook een kopje aanbiedingen, daar heb ik de Grazia en de Jackie besteld, kwam ik met de verzendkosten uit op 4,94.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:sprokkelientje schreef op 24 maart 2011 @ 12:35:

[...]

Klopt, maar als je rechts van je scherm kijkt zie je alle genres tijdschriften, daar kun je ook uit kiezen, niet alleen uit de top 10.

je hebt ook een kopje aanbiedingen, daar heb ik de Grazia en de Jackie besteld, kwam ik met de verzendkosten uit op 4,94.Die aanbieding was helaas niet meer geldig toen ik m wilde bestellen (had ook de grazia voor 1 euro uitgezocht :P).. en aangezien ik het niet vrekwaardig vind om bij te betalen voor iets wat eigenlij kgratis is heb ik het maar bij een puzzelboekje gehouden :p
Ik ben nu al bijna 2 maande nverhuisd naar mn eigen huisje, nog steeds geen digitenne hoeven aanschaffen omdat ziggo te lui is om het signaal af te sluiten van de vorige bewoner :d
Hai vrekjes, van een vriendin hoorde ik dat ze bij Etos bij besteding van meer dan 15 euro een kortingsbon van 50% kreeg voor de kapper.

Dus dacht ik: als je bij Etos Gilette artikelen koopt voor 16+ euro en gebruik maakt van de geld terug actie dan bespaar je dubbel! Dat werkt alleen niet als je voor de kappersactie ook de kassabon nodig hebt want die heb je nodig voor de gilette actie.
Voor de Etos Actie heb je alleen de kortingsbon nodig. Hij is wel maar bij een beperkt aantal kappers geldig: klik
Heb net ook een soort van gevrekt. Het is weer prijzencircilus bij V&D en dus heeft Sephora weer 3 voor 10 euro op alle huismerk make-up. Heb 8 oogschaduws en een mascara gekocht voor 30 euro. Schrok me een ongeluk toen ik het oorspronkelijke totaalbedrag zag. 118,30 euro!!!

Het was trouwens wel dikke chaos. Iedereen was elkaar aan het verdringen voor de bakken met spul. Niet normaal! Ze hadden er zelfs permanent een bewaker bij staan. En dan is dit maar een provinciestad en geen Den Haag ofzo!
Haha, Plops. Ik liep gisteravond nietsvermoedend de V&D even in. Schrok me wild. Wat een mensenmassa. En wat een gegraai. Onvoorstelbaar wat een beetje (nou ja, best veel) korting in mensen losmaakt. Ben vrektechnisch heel verantwoord zonder iets te kopen meteen naar buiten gelopen.
Ik schrok me ook een ongeluk, terwijl ik wist dat de aanbieding er was! Het ging echt nergens meer over

Ben blij dat ik geen poedertjes en foundation wilde hebben. Daar was het helemaal triest! Net alsof er zonder dat spul niet te leven valt ofzo!
haha, misschien vrektechnisch niet zo goed, maar ik mijd dat soort winkels meestal op dat soort dagen.

heb wel goed gevrekt vandaag trouwens. Heb 30 violen voor in de tuin voor 3 euro gescoord, voor de mensen die nog iets willen hebben, bij de praxis, verder hebben ze bij de gamma nu allerlei fruitstruiken en bomen en hortentsia's enzo voor weinig.

Verder nog ff langs de kringloop gereden, die daar naast zit en nog een leuke bloembak gekocht. Verder heb ik om kattengras in te zaaien voor mijn beesten 2 ovenschalen gekocht voor 5 euro van porselein, die gooien ze in ieder geval niet om. Kattengraszaad heb ik er gelijk in gedaan en nu staan ze te groeien, dan blijven die beesten hopelijk van mijn tuinplanten af.

Verder nog goed gevrekt bij de c1000, daar zijn nu heel veel 1+1 of 2+1 gratis aanbiedingen, dus heb even shampoo, wasmiddel en toiletreiniger ingeslagen.
Gisteren bij C1000 boodschappen gedaan, is nu heel veel 1+1 gratis. Vaak zit er van alles tussen wat ik nooit gebruik maar deze keer wel. Daarna bij de AH nog wat 35% afgeprijsd vlees gescoord en mijn vriezer en voorraadkasten zijn weer gevuld.
actie bij jumbo, maar alleen in rotterdam en alleen voor studenten.

komende weken 10-15% korting met studentenpas en actiepas (te vinden op de website www.jumbosupermarkten.nl/studenten)
Ik heb een milner actiecode voor de liefhebber:

RES67MU
Dat zou ik zo niet doen Bibbis, want dan wordt ie gevonden als je erop googled en dan is ie weg, maar niet door iemand van hier gebruikt...
Oh, en als je veel postzegels gebruikt, is dit een hele handige site. Ze verkopen oude gulden-zegels die niet gebruikt zijn, in combinaties tot het bedrag dat je nu moet plakken. Die mag je dan dus nog gewoon gebruiken.

Ik heb vandaag nog 100 NL zegels besteld, 39,- in plaats van 46,- dus al 7,- bespaard.
quote:Bibbis schreef op 25 maart 2011 @ 08:32:

Ik heb een milner actiecode voor de liefhebber:

RES67MUJa helaas was bij weg :(
Tipje: ik kreeg een e-mail van de Hema, dat je de komende 3 dagen geen verzendkosten bij een online bestelling hoeft te betalen.
Ik heb Milner codes in de aanbieding. Wie wenst? Geef je e-mail dan stuur ik ze door.
quote:lindy5 schreef op 25 maart 2011 @ 17:32:

Ik heb Milner codes in de aanbieding. Wie wenst? Geef je e-mail dan stuur ik ze door.

Zou je ze naar mij willen mailen Lindy5? Mijn email is

Dank je wel!!
Ik kreeg gisteren een kortingsbon in de bus voor Walibi.

Niet echt vrekken, maar als je toch een gezinspas of 3 parken gezinspas wilt, kun je die nu met korting bestellen.

http://www.walibiholland.nl/korting
N.a.v. de tip over Sephora meka-up: rij eens een keer naar Duitsland voor je cosmetica. Alles is daar euro's goedkoper. Als je een keer flink inslaat (shampoo, douchegels, deo, allerhande make-up), dan bespaar je enorm. Ik ga 2x per jaar met een lijstje.
Duitsland is inderdaad zoooooveeeeeelllll goedkoper. Begrijp er niks van! Vriendinnetje nam altijd haarverf voor me mee. Hier kost het 14 euro, en daar 3,50. Ik heb alleen geen auto, dus is het wat lastig

Is het heel erg als ik zeg dat ik nog een rondje Sephora heb gedaan?
geshopt en zo goed gevrekt:

schoenen voor de zomer: 50 proc korting

zomerjas ook 50 procent eraf

en oorbellen voor 1 euro

Hihi i love shoppen
6 sephora producten voor 20 euro gescoord. Helaas was de foundation voor mijn huid al op.
Ik lees altijd mee nu een tip van mij (of loop ik enorm achter...?):

https://securewebregistrations.net/honigsample/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven