Topchef 2012
dinsdag 22 maart 2011 om 12:51
OMG, die 2 meiden zijn erg! E raak ik helemaal hyper van en die andere staat constant op het punt om in tranen uit te barsten. Lief meisje hoor, maar ga eerst even een cursusje zelfvertrouwen volgen.
De topclass lijkt me niet heel moeilijk, als je alle stappen gewoon volgt, moet die goed te doen zijn
De topclass lijkt me niet heel moeilijk, als je alle stappen gewoon volgt, moet die goed te doen zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 22 maart 2011 om 21:41
dinsdag 22 maart 2011 om 22:14
Na het zien van de aflevering van vanavond haak ik af voor deze week, mede ook door tijdgebrek. Ik denk dat ik Rico nog wel aardig vond vergeleken met die Ephenlania. Dat ze zich niet enorm heeft gesneden met dat scherpe mes, zo onhandig en gevaarlijk bezig...
Kijk liever naar Masterchef UK, het niveau lijkt daar toch wat hoger... Volgende week ben ik weer van de partij.
Kijk liever naar Masterchef UK, het niveau lijkt daar toch wat hoger... Volgende week ben ik weer van de partij.
woensdag 23 maart 2011 om 09:29
woensdag 23 maart 2011 om 14:24
Laten we het nog even over E hebben: het is maar goed dat ik niet in haar groepje zat gisteren. Wat een verschrikkelijk mens: heeft geen idee wat een farce is, heeft nog nooit een vis gefileerd en maar commanderen. Het enige wat zij heeft gedaan (groentes snijden) was nog niet goed ook!
Zag gisteren overigens dat ze pas 21 is; ze lijkt echt veel ouder.
Zag gisteren overigens dat ze pas 21 is; ze lijkt echt veel ouder.
donderdag 24 maart 2011 om 19:45
aan kook prinses, het recept kun je vinden op :Recepten Julius en Robert - Topchef - RTL.NL
Recepten Julius en Robert Week 3: Week 2: Bekijk alle recepten van Julius en Robert.
www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/recepten/ - In cache.
Bereidingstijd:
30 minuten
Keuken:
Overig
Aantal personen:
4
Menugang:
Bijgerecht
Gerecht:
Overig
Dit is een recept van Robert Kranenborg en Julius Jaspers.
Ingredienten
* 4 stuk(s) Aardappels, bintje
* 4 teentje(s) Knoflook
* 50 milliliter Olijfolie
* 4 eetlepel(s) Boter
* 100 gram Spinazie
* 2 teentje(s) Knoflook
* 40 gram Cashewnoten, gebrand
* 15 milliliter Citroensap
* 5 gram Citroenrasp
* 50 gram Parmezaanse kaas
* 70 milliliter Olijfolie
* 1 snufje(s) Peper
* 1 snufje(s) Zout
Bereiden
1. Snijd de aardappels over de breedte 20 keer voor 2/3 in en steek schijfjes knoflook in de sleufjes
2. leg de aardappels op een bakplaat met de knoflook naar boven en besprenkel met olie en zout en leg op elke aardappel een lepel boter
3. Zet de aardappels een uur in de oven op 200ºC, en aroseer (bedruip) iedere 10 minuten.
4. Meng alle pesto-ingrediënten in de keukenmachine tot een dikke pesto en laat een uur op smaak komen. Breng op smaak met zout en peper
Recepten Julius en Robert Week 3: Week 2: Bekijk alle recepten van Julius en Robert.
www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/recepten/ - In cache.
Bereidingstijd:
30 minuten
Keuken:
Overig
Aantal personen:
4
Menugang:
Bijgerecht
Gerecht:
Overig
Dit is een recept van Robert Kranenborg en Julius Jaspers.
Ingredienten
* 4 stuk(s) Aardappels, bintje
* 4 teentje(s) Knoflook
* 50 milliliter Olijfolie
* 4 eetlepel(s) Boter
* 100 gram Spinazie
* 2 teentje(s) Knoflook
* 40 gram Cashewnoten, gebrand
* 15 milliliter Citroensap
* 5 gram Citroenrasp
* 50 gram Parmezaanse kaas
* 70 milliliter Olijfolie
* 1 snufje(s) Peper
* 1 snufje(s) Zout
Bereiden
1. Snijd de aardappels over de breedte 20 keer voor 2/3 in en steek schijfjes knoflook in de sleufjes
2. leg de aardappels op een bakplaat met de knoflook naar boven en besprenkel met olie en zout en leg op elke aardappel een lepel boter
3. Zet de aardappels een uur in de oven op 200ºC, en aroseer (bedruip) iedere 10 minuten.
4. Meng alle pesto-ingrediënten in de keukenmachine tot een dikke pesto en laat een uur op smaak komen. Breng op smaak met zout en peper
vrijdag 25 maart 2011 om 19:32
quote:Lotte35 schreef op 24 maart 2011 @ 11:00:
Op het fok-forum noemt iemand haar trouwens Elephantia.
Wel geinig
Vilein!!
Ik heb gisteren de 2e helft gezien. Wat een gedoe van die Hadewijn!
Zaten wel een hoop studenten in het restaurant.
Even over de uitzending van nu reageren:
Wauw, wat een mooie opsteker voor Mike. Jacob Jan had z'n gerecht zo op de kaart gezet.
Op het fok-forum noemt iemand haar trouwens Elephantia.
Wel geinig
Vilein!!
Ik heb gisteren de 2e helft gezien. Wat een gedoe van die Hadewijn!
Zaten wel een hoop studenten in het restaurant.
Even over de uitzending van nu reageren:
Wauw, wat een mooie opsteker voor Mike. Jacob Jan had z'n gerecht zo op de kaart gezet.