Entertainment alle pijlers

Topchef 2012

28-02-2011 19:07 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer begonnen, Topchef!

Wie kijkt en praat mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat een genot zeg, om die Onno Kokmeijer te zien koken!

Hij straalt zoveel rust uit, het moet geweldig zijn om daar met je neus bovenop te staan.

Leuk voor de jongens, dat ze door zijn.

Maar toch ook jammer voor Sandra.

Ik mocht haar wel, vond het een stoer wijf.

De vrijdaguitzending is echt mijn favoriet.
Misschien is het niet gied om te vergelijken maar dit proféssionals en ze schamen zich de hele tijd voor hun gerechten!

Ik heb Masterchef Australie gekeken, met amateurs, ook met die blakbox opdrachten en die deden het héél wat beter dan deze 'professionals'.

Het 'geen idee, ik doe maar wat' ligt ze voor in de mond bestorven.

Mateloos irritant.
Ik keek gisteren de aflevering gemist van 8 Maart van Herrie in het hotel.

Hotel het Raedthuys met 0% hotelbezetting.

De chef-kok was weggegaan en nu stond er een leerling-kok van 19 jaar en een kok van 23 jaar alleen voor in de keuken.

En die leerling-kok was Corne :-))

Die vorige week vierde werd in Topchef
quote:Pauline65 schreef op 18 maart 2011 @ 10:13:

[...]

Tja, zo kun je het ook zien. Ik snap werkelijk niet waar al die schuttingwoorden steeds weer voor nodig zijn.

Ik doel ook niet op de schuttingwoorden, dit vind ik ook niet netjes. Wat ik bedoel is dat ze op die leeftijd vaak nog zeggen wat ze denken, terwijl ik als veertiger het bij het denken laat...

De finaledag heb ik vandaag bekeken en altijd een plezier om Onno aan het werk te zien. Fijn dat Youri en Elian door zijn, terechte winnaars.
Oh Please, ik word nu al dol van die Ephenlania. Wat een doos zeg. Die is echt alleen maar door voor de funfactor.

Ik zou echt gillend wegrennen als ik met haar zou moeten koken. Die andere dame is ook niet echt heel stressbestendig zeg maar. Mogen er allebei als eerste uit.
quote:Blackdress schreef op 21 maart 2011 @ 21:09:

Oh Please, ik word nu al dol van die Ephenlania. Wat een doos zeg. Die is echt alleen maar door voor de funfactor.

Ik heb je even gequote, dan hoef ik die idiote naam tenminste zelf niet te typen.

't Is inderdaad een enorm neurotische meut, maar stiekem vind ik het heerlijk om me eraan te ergeren. In het voorstukje van morgen zag ik dat ze rol van chef op zich neemt, en dat de anderen zich helemaal kapot ergeren aan haar. Dat vind ik leuke TV!

Eigenlijk hoop ik dat ze de donderdaguitzending haalt. Ben wel benieuwd hoe Priscilla op haar reageert, als ze in die keuken staat te hyperen
quote:Lotte35 schreef op 21 maart 2011 @ 21:25:

[...] Ben wel benieuwd hoe Priscilla op haar reageert, als ze in die keuken staat te hyperen Het valt mij eerlijk gezegd op dat Priscilla de laatste tijd vrij rustig is...
Misschien omdat ze op springen staat?
Zwangertechnisch, bedoel ik.
Hihi helemaal met je eens Lotte. Dat wordt genieten morgen!
Priscilla is bevallen hoor, op 11 maart. een prachtig jongetje!

Robert is apetrots, zo leuk! Hij straalde helemaal.
Wat leuk!!

Weet je ook hoe hij heet, Cateye?
Ja hoor, hij heet Storm. Mooie naam vind ik.
Ephenlania is de vrouwelijke versie van Rico.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 21 maart 2011 @ 23:39:

Ephenlania is de vrouwelijke versie van Rico.maar dan n graadje erger volgens mij pfffff
quote:Cateye schreef op 21 maart 2011 @ 23:33:

Hoe ben je daar achter gekomen?

Ik heb het hele net afgestruind, maar kon het echt niet vinden.

Wel een hele mooie foto op Facebook
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 21 maart 2011 @ 23:39:

Ephenlania is de vrouwelijke versie van Rico.

Op het forum van fok.nl is de nieuwe topictitel dan ook:

Topchef #23 - Met de Surinaamse Rico
Storm? Door Jiskefet kan ik die naam niet meer uitspreken zonder te grinniken

Maar een mooie foto!
quote:Cateye schreef op 21 maart 2011 @ 23:33:

Voor een kat vind ik het leuk. Ik ken een forumster wiens kat zo heette.

Die Surinaamse dame is wel heel erg hoor. Ik ben meestal voor de amateurs omdat ik over het algemeen vind dat ze het beter doen dan de koks die een studie hebben gehad en ook als kok werken.

Ik vond de workshop met die gehaktbal zooo geweldig. Dat lijkt me geweldig om te maken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 maart 2011 @ 11:47:

Ik vond de workshop met die gehaktbal zooo geweldig.

Pardon, gehaktbal?

Crépinette hè...?
quote:Lotte35 schreef op 22 maart 2011 @ 11:53:

[...]

Pardon, gehaktbal?

Crépinette hè...? Hihihihi, ik kon niet op het woord komen en niemand had het hier over dat ik het even kon quoten .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zie in het voorstukje trouwens dat de theedoek van Efe nog wat in brand vliegt. Hebben we dat al gezien? Dat ze erbij staat te gillen. Kan me niet herinneren. Maar totdat we dat hebben gezien zit ze er nog in.
Ik vind het wel knap dat je eraan mee doet als je faalangst hebt. Maar die gezamelijke opdracht klapte E. helemaal dicht, wist niets, deed eigenlijk niets, en dan wel zeggen achteraf dat ze een hoger cijfer had gekregen als ze het alleen had gedaan. Ze heeft totaal geen zelfinzicht van haar kunnen.
Dat gaat woensdag gebeuren
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 maart 2011 @ 12:14:

Ik vind het wel knap dat je eraan mee doet als je faalangst hebt. Maar die gezamelijke opdracht klapte E. helemaal dicht, wist niets, deed eigenlijk niets, en dan wel zeggen achteraf dat ze een hoger cijfer had gekregen als ze het alleen had gedaan. Ze heeft totaal geen zelfinzicht van haar kunnen.Bij die individuele opdracht had ze een 6,5, dat vond ik erg knap voor iemand die faalangst heeft en zo de zenuwen krijgt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven