Beoordeel de SMS

25-03-2011 19:24 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zit een beetje hoog met het volgende verhaal, enige tijd geleden heeft mijn eega op valentijnsdag een SMS gekregen van 'iemand' anders dan ondergetekende, dat kan, ik ben best ruimdenkend, maar plots liet ze het mij lezen (ongevraagd) en las ik de tekst; "zou bij je willen zijn maar dat in de praktijk niet mogelijk"(iets van die strekking, het is immers ook al ruim 2 jaar geleden). Door haar onbesuisdheid in het laten zien van die sms, en mijn naïviteit heb ik daar niet verder iets achter gezocht.. Althans ik vond het wel een vreemde sms, maar ik heb er niet meer bewust aan gedacht.. tot onlangs ik het licht zag, het kwartje viel, ik getroffen werd door bliksem.. noem het maar, maar nu heb ik zoiets, wacht even.. iemand stuurt zoiets alleen maar als ie een goede reden zou hebben om dat te doen.. of zoek ik nu monsters? ben ik juist om te denken dat er toch een relatie heeft gespeeld?
begrijp ik goed dat je vrouw een sms van iemand 2 jaar bewaart?
Was je 2 jaar geleden ook al samen met haar?
Ik ga even mijn glazen bol pakken, momentje
quote:gewoonisookleuk schreef op 25 maart 2011 @ 19:24:tot onlangs ik het licht zag, het kwartje viel, ik getroffen werd door bliksem..uh..... huh? Wat werd je dan opeens duidelijk? Het kwartje is bij mij in ieder geval nog niet gevallen want ik begrijp niet wat je bedoelt...
Snappen jullie nou echt niet dat ze dat smsje twee jaar geleden gehad heeft en hij het toen ook las?

Is er iets gebeurd wat je hier weer aan heeft doen denken?
Heb je het er destijds met haar over gehad, wat zij van het smsje vond?

Als mijn vriend zo*n smsje zou krijgen zou ik me daar ook rot om voelen. En als ik zo*n smsje zou krijgen dan zou ik diegene zwaar duidelijk maken dat ik daar niet van gediend ben en dat ik dolgelukkig ben met mijn vriend.
Denk je dat het om een ex gaat?
Ik snap wel dat hij het twee jaar geleden heeft gelezen, maar ik snap niet dat hij nu ineens het licht heeft gezien in een vergezochte achterliggende diepere betekenis...
Hier was een leuk polletje wel op zijn plaats geweest.
Ik snap er geen ruk van.
Ze liet het je twee jaar geleden zien, of liet ze je een sms van twee jaar geleden zien? En hoe liet ze het je zien, zo van: haha, moet je zien? Of zo van: eeeeh, ik moet je iets laten zien...?

En weet zij en weet jij wie de afzender van het smsje is? Heb je niet doorgevraagd?

En wat maakt dat je opeens argwaan hebt nu? Is er iets gebeurd?
Beter een half motto....
We zitten hier allemaal klaar voor een nadere toelichting
Beter een half motto....
enige tijd geleden... iets van die strekking... ruim twee jaar geleden... ik zou mij er niet meer druk om maken... tssssk
Ik voel me weer net zo dom als met die alfabetische kruiden... Ik snap het niet...
Dat van die bliksem en dat kwartje en het licht is wel errrrrg traag... na TWEE jaar
Wat zijn alfabetische kruiden?! Die kruiden die op alfabet hangen bedoelde ik natuurlijk
haha, ik heb weleens een sms van een volslagen onbekende gekregen die vond dat ik "dat leuke lingeriesetje toch moest kopen". Verkeerd nummer getext.

ook weleens van een andere onbekende, die vroeg zich af waar ik gister was. Vond ik 'm toch niet aantrekkelijk genoeg, dan?. Zoiets.

Was dat het?
Oke, nog een keer: partner van TO kreeg twee jaar geleden een sms en liet hem die lezen.

Nu denkt hij ineens: WTF? En heel terecht lijkt me. Maar wel een beetje laat ja. Vraag is wat dat nou ineens weer getriggerd heeft.
Pffff...twee jaar geleden ?
Mijn glazen bol zegt dat TO wat anders aan het doen is, of ik het ergste geval... is verdwenen.
Even resume hoor (sorry ben blond)

2 jaar geleden krijgt je vrouw een sms, die lees je en NU pas valt het kwartje?

Ik heb even een paar vragen

Als eerste, welk kwartje, want bij mij valt er niets hoor

(maar nogmaals, ik ben blond dus daar zou het heel goed aan kunnen liggen)

Ten tweede, hoe komt het dat je kwartje nu pas viel?

Ten derde, men zoekt in de regel geen monsters maar ziet men spoken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hahaha Summer jij bent altijd zoooo grappig

En ik snap het ook niet want volgens het profiel is TO een vrouw.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 25 maart 2011 @ 19:59:

ach ik heb zo mijn momenten, maar dank je wel voor het leuke compliment
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:charlottew88 schreef op 25 maart 2011 @ 19:59:

En ik snap het ook niet want volgens het profiel is TO een vrouw.Dat is volgens mij een vivaforumbug: je bent standaard een vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven