Burnout! Het vervolg
woensdag 9 februari 2011 om 17:27
vrijdag 25 maart 2011 om 21:02
quote:_maris_ schreef op 25 maart 2011 @ 20:55:
Ik heb net nog een reactie geplaatst. Maar ik word er sjaggerijnig van, dus ik ga lekker xfactor kijken en niet meer naar dat stomme topic. Kom in de reclame weer hier Laat je niet opfokken Marriss, gewoon negeren die naïeve vrouwen daar. Ze weten niet waar ze het over hebben. Laat daar je avond niet door verpesten. Veel plezier met x-factor.
Ik heb net nog een reactie geplaatst. Maar ik word er sjaggerijnig van, dus ik ga lekker xfactor kijken en niet meer naar dat stomme topic. Kom in de reclame weer hier Laat je niet opfokken Marriss, gewoon negeren die naïeve vrouwen daar. Ze weten niet waar ze het over hebben. Laat daar je avond niet door verpesten. Veel plezier met x-factor.
vrijdag 25 maart 2011 om 21:17
Oh ik laat me avond daar niet voor verpesten hoor! Bo, kutgesprek met lg, ruzie met vent... en dan zou ik mn avond laten verpesten door een paar kortzichtige mokkels die ik niet eens ken?? (ik ga er niet meer kijken na mn laatste post, denk dat ik afgebrand wordt, hahaha)
Tijd voor thee met m&m's. Nog meer liefhebbers?
Tijd voor thee met m&m's. Nog meer liefhebbers?
vrijdag 25 maart 2011 om 21:29
quote:_maris_ schreef op 25 maart 2011 @ 20:33:
Lief, misschien kan je luchtig beginnen met dat je nog even terug wilt komen op die opmerking van laatst. En dan vragen wat hij daar precies mee bedoelde (daar zit namelijk geen beschuldiging in).
Bedankt, daar kan ik wat mee!
*noteert "wat bedoelde je daar precies mee?" in haar boekje*
Lief, misschien kan je luchtig beginnen met dat je nog even terug wilt komen op die opmerking van laatst. En dan vragen wat hij daar precies mee bedoelde (daar zit namelijk geen beschuldiging in).
Bedankt, daar kan ik wat mee!
*noteert "wat bedoelde je daar precies mee?" in haar boekje*
vrijdag 25 maart 2011 om 21:44
vrijdag 25 maart 2011 om 21:48
vrijdag 25 maart 2011 om 21:51
quote:lief_29 schreef op 25 maart 2011 @ 21:45:
Ik wil ook een nieuwe broek
Ik ben bij Lady Leeds geweest (voor het eerst) en daar de duurste spijkerbroek gekocht die ik ooit in mijn leven gekocht heb. Gelukkig was dat rokje bij de C&A dan weer heel goedkoop. Het was dat ik naar het centrum moest om een cadeautje voor mijn moeder te kopen, anders had ik echt ook nog niks gehad hoor.
Ik wil ook een nieuwe broek
Ik ben bij Lady Leeds geweest (voor het eerst) en daar de duurste spijkerbroek gekocht die ik ooit in mijn leven gekocht heb. Gelukkig was dat rokje bij de C&A dan weer heel goedkoop. Het was dat ik naar het centrum moest om een cadeautje voor mijn moeder te kopen, anders had ik echt ook nog niks gehad hoor.