Burnout! Het vervolg

09-02-2011 17:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Burnout? Het begin.

Hier kunnen we verder. Verder met onze verhalen, verder met troostende woorden, verder met goede adviezen, verder met 'klagen', verder dingen van ons afschrijven. Kortom verder met het schrijven over ons leven met een burnout en het herstel daarvan.
Jullie zitten ook overal
quote:abc schreef op 25 maart 2011 @ 20:48:

[...]

Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt. Ik ga even kijken.Goede reactie van je daar .
Ik heb net nog een reactie geplaatst. Maar ik word er sjaggerijnig van, dus ik ga lekker xfactor kijken en niet meer naar dat stomme topic. Kom in de reclame weer hier
quote:zonnestraaltje1 schreef op 25 maart 2011 @ 20:50:

Jullie zitten ook overal
quote:_maris_ schreef op 25 maart 2011 @ 20:55:

Ik heb net nog een reactie geplaatst. Maar ik word er sjaggerijnig van, dus ik ga lekker xfactor kijken en niet meer naar dat stomme topic. Kom in de reclame weer hier Laat je niet opfokken Marriss, gewoon negeren die naïeve vrouwen daar. Ze weten niet waar ze het over hebben. Laat daar je avond niet door verpesten. Veel plezier met x-factor.
Oh ik laat me avond daar niet voor verpesten hoor! Bo, kutgesprek met lg, ruzie met vent... en dan zou ik mn avond laten verpesten door een paar kortzichtige mokkels die ik niet eens ken?? (ik ga er niet meer kijken na mn laatste post, denk dat ik afgebrand wordt, hahaha)

Tijd voor thee met m&m's. Nog meer liefhebbers?
quote:abc schreef op 25 maart 2011 @ 20:38:

Marriss is er weer. Lief zit op hyves.Lief was effe bellen Een uurtje
quote:_maris_ schreef op 25 maart 2011 @ 20:33:

Lief, misschien kan je luchtig beginnen met dat je nog even terug wilt komen op die opmerking van laatst. En dan vragen wat hij daar precies mee bedoelde (daar zit namelijk geen beschuldiging in).

Bedankt, daar kan ik wat mee!

*noteert "wat bedoelde je daar precies mee?" in haar boekje*
reactie van mn lg. Zal ff kopieren naar hyves.
quote:_maris_ schreef op 25 maart 2011 @ 21:17:

Tijd voor thee met m&m's. Nog meer liefhebbers?Ja! Gooi maar op! Wedden dat ik er drie tegelijk met mijn mond kan vangen?
quote:lief_29 schreef op 25 maart 2011 @ 21:30:

[...]

Ja! Gooi maar op! Wedden dat ik er drie tegelijk met mijn mond kan vangen?Ik wil ook, ik kan dan wel niet vangen, maar naar mij is misschien wel makkelijker gooien. Is iets dichter bij.
Hey, ik kan goed gooien hoor, jullie weten toch wat voor sport ik doe deed ??
Maris, we doen gewoon een soort tikkertje, Abc ertussen in en haar lekker laten springen naar die M&M's. OK? Ja toch? Dat is het eerlijkst, ik was eerst!
Ik heb nog even voor je gekeken op dat andere topic en er heeft nog niemand op je laatste bericht gereageerd. Wel iemand op je eerste bericht, ze is het helemaal met je eens en gaat die uitspraak onthouden. Valt mee dus.
Dan moet Marriss wel in een bochtje gooien om via mij naar jou te gooien. Dat lijkt me zelfs met haar achtergrond moeilijk .

Weet je wat, jij mag ze hebben. Ik heb vanmiddag een nieuwe broek gekocht en die moet ik wel blijven passen natuurlijk .
Ik moet wel lachen om dat topic, niet om de inhoud, maar wel om hoe het loopt. De deelnemers aan de discussies zeg maar. Ik herken iets wat ik hier ook heb gezien

Ik vind dat je goed hebt gereageerd maris. Je bent knap bezig vandaag!
Ik wil ook een nieuwe broek
Zon, ik ga even naar de Eten-pijler hoor. Effe rapporteren wat ik voor heerlijks heb gegeten
quote:lief_29 schreef op 25 maart 2011 @ 21:45:

Ik moet wel lachen om dat topic, niet om de inhoud, maar wel om hoe het loopt. De deelnemers aan de discussies zeg maar. Ik herken iets wat ik hier ook heb gezien

...:Ik moest even denken, maar het kwartje is gevallen.
Oh, wassie moeilijk? Tsja, ik moet tegenwoordig een beetje op mijn woorden letten hè.
Oh dat valt inderdaad mee!

Enne, bochtjes zijn inderdaad niet mn specialiteit. Maar ik heb ook nog een stuk kruidkoek met appel, zal ik die jouw kant op smietn? (ff wat dialect tussendoor, hahaha)
quote:lief_29 schreef op 25 maart 2011 @ 21:45:

Ik wil ook een nieuwe broek

Ik ben bij Lady Leeds geweest (voor het eerst) en daar de duurste spijkerbroek gekocht die ik ooit in mijn leven gekocht heb. Gelukkig was dat rokje bij de C&A dan weer heel goedkoop. Het was dat ik naar het centrum moest om een cadeautje voor mijn moeder te kopen, anders had ik echt ook nog niks gehad hoor.
Ja, lekker doe mij die kruidkoek maar. Ik zal een raam open zetten, kun je het zo naar binnen gooien .

Lief, eigenlijk was ie niet zo moeilijk. Het is bedtijd voor me, dan landen dingen niet meer zo snel.
Oh ik loop achter. Het kwartje is hier niet gevallen. Doe us hint?
Hint: vier letters en ....

Aanvullende hint: Jij hebt het misschien gemist omdat hij toen in de zon lag te relaxen.
abc wijzigde dit bericht op 25-03-2011 21:57
Reden: Toch maar niet, dat is me geen ban waard
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven