hoteltips Barcelona

26-03-2011 17:15 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn trouwdag in augustus heb ik een weekendje Barcelona geboekt. Maar bij het zoeken van hotels kom ik er niet uit. Het zijn er zo ontzettend veel en de reviews gaan alle kanten op.

Wie heeft een goede tip voor een hotel, niet te ver uit het centrum?
Altijd handig als je ook even het budget noemt.
oh, uh, tot 70 euro per nacht.
Ik had hotel Next To geboekt op aanraden van een collega die daar woont.Midden in net centrum maar wel rustig gelegen.

(Ik heb helaas moeten annuleren)
70 euro per nacht? In Augustus?

Succes, dat wordt niet zo/n romantisch hotel...

Voor 100 euro zit je wel in iets leuks in het centrum.

Of vind je een simpel hotel niet erg?
Misschien is het pp?
2 weken geleden heb ik met een vriendin overnacht in hotel Ciutat de Barcelona midden in de wijk Born.

Wij hadden vlucht+reis via D-reizen.n,geen idee wat het los kost maar het was een goed hotel in een leuke straat.
@bommi Ik vind een simpel hotel niet erg, als het maar schoon is. Ik ben toch niet van plan tijd door te brengen in het hotel behalve slapen

@dolfje @luni bedankt voor de tips
Wij hebben vorig jaar voor een dergelijke prijs in de zomer in hotel wilson overnacht. Was ik erg tevreden over, mooie kamers, rustig. Ik was daar voor mijn werk, dus ik weet dus ook niet precies hoe handig het nu ligt ten opzichte van alle bezienswaardigheden etc.
deze misschien?

http://www.booking.com/ho ... 36319d953a7ac90X3&lang=nl
Heb je al iets gevonden? Zo niet, en als je het niet erg vindt om de badkamer en keuken met 1 iemand te delen, dan kun je ook bij mij terecht! Ik heb nog plek in augustus. Prijs 60 euro per nacht (dus 30 euro pp) all in.

Hier staat meer informatie: Naar Barcelona?!

Groetjes,

Mabel

http://mabelatbarcelona.blogspot.com/
Voor je trouwdag? Ga je daar trouwen? Voorafgaand aan je trouwdag? Of juist als huwelijksreis (dus eigenlijk voor na je trouwdag?).

De reden dat ik het vraag is dat ik probeer in te schatten of je per se een hotel zou willen hebben...? Barcelona is namelijk een fantastische stad om gewoon een appartementje in te boeken, mits je de roomservice kan missen natuurlijk

Via deze site heb ik vorig jaar december een appartementje (Attico Castello) geboekt. Was gewoon prima, weinig fratsen, ikea inrichting, maar wel een balkon waar we midden december (met sneeuwpaniek in heel spanje) prima van een zaterdagbrunch op het dakterras in de zon konden genieten en mooi centraal gelegen. Maar goed... ik heb dan ook een gruwelijke hekel aan hotel ontbijtbuffeten en dergelijken, vind het dus heerlijk om mijn eigen keukentje te hebben en in barca heb je fantastische markten om lekkere dingen in te slaan. Het appartementje had geloof ik wel warm-water kuren... niet heel ernstig, ik herinner het me maar vaagjes.... douchen was nooit een probleem maar het bad hebben we geloof ik wel een keer aangevuld met water van het gasfornuis.

Bovenstaande site is trouwens ook zeker niet de enige die appartementjes in Barca aanbiedt.
quote:Chipper schreef op 28 maart 2011 @ 14:58:

deze misschien?

http://www.booking.com/ho ... 36319d953a7ac90X3&lang=nlHeb je de prijs bekeken Chipper?
@zeniiba ben 8 jaar getrouwd, om de dag te vieren dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven