We vrekken hier verder ! :-)

zondag 27 maart 2011 om 09:32
zondag 27 maart 2011 om 11:16

zondag 27 maart 2011 om 22:03
Nou wij zijn watertechnisch goed aan het vrekken vandaag
. Er is een waterleiding lek, en aangezien we geen spullen in huis hebben om het nu te maken is de hoofdkraan uit, anders hebben we een zwembad in de wc. Gelukkig kan manlief het waarschijnlijk zelf maken en kon ik bij mijn ouders onder de douche. Katten waren erg tevreden met regenwater in hun drinkbak, dus alles weer geregeld.

maandag 28 maart 2011 om 11:09

maandag 28 maart 2011 om 14:36
Trouwens, om toch maar even een tip te geven hier (ben een stille meelezer)
Hier in Groningen heb je bij de Etos altijd zo'n enorme graaibak met producten van 1 euro, 2, euro, 5 euro etc. Vaak is dan de verpakking beschadigd, of het gaat uit het assortiment, maar heb daar heel wat dagcremes en haarverf, deo etc gekocht, dus misschien een tip om eens te kijken. Verder ben ik meer Kruidvat dan Etos fan ivm de prijs natuurlijk
Hier in Groningen heb je bij de Etos altijd zo'n enorme graaibak met producten van 1 euro, 2, euro, 5 euro etc. Vaak is dan de verpakking beschadigd, of het gaat uit het assortiment, maar heb daar heel wat dagcremes en haarverf, deo etc gekocht, dus misschien een tip om eens te kijken. Verder ben ik meer Kruidvat dan Etos fan ivm de prijs natuurlijk

maandag 28 maart 2011 om 15:34
Ik heb hier nog een slankiecode liggen!!
Iemand interesse?
Ook kreeg ik laatste bij de AH 20(!!!) pakjes voetbalplaatjes voor mijn boodschappen van 7 euro! Ik denk dat ze er vanaf moesten, dus die liggen hier ook nog (en nog wat losse plaatjes)
Als er iemand interesse heeft, mail mij maar even!
doortje87@hotmail.com
Ik spaar zelf trouwens de Milner codes, dus als iemand die nog heeft?!
Iemand interesse?
Ook kreeg ik laatste bij de AH 20(!!!) pakjes voetbalplaatjes voor mijn boodschappen van 7 euro! Ik denk dat ze er vanaf moesten, dus die liggen hier ook nog (en nog wat losse plaatjes)
Als er iemand interesse heeft, mail mij maar even!
doortje87@hotmail.com
Ik spaar zelf trouwens de Milner codes, dus als iemand die nog heeft?!

maandag 28 maart 2011 om 16:31
quote:Janna_ schreef op 28 maart 2011 @ 11:09:
Ik heb nog een paar velletjes van die AH zegels voor Mary Poppins, dus als iemand die wil kan ik ze opsturen. (Zet dan even je mail adres hier, dan mail ik je voor je adres!)
Voor de Milner bordjes moet ik nog 2 punten, ik hoop dat de actie nog niet voorbij is straks...
Als je ze nog niet weg hebt gegeven dan zou je mij er blij mee kunnen maken! Ben nu op mijn werk en heb nog geen plops email adres, dus als je ze nog niet vergeven hebt dan maak ik er vanavond thuis even eentje aan.
Kan ik jou ook nog ergens blij mee maken? (Heb helaas geen milner-codes )
Ik heb nog een paar velletjes van die AH zegels voor Mary Poppins, dus als iemand die wil kan ik ze opsturen. (Zet dan even je mail adres hier, dan mail ik je voor je adres!)
Voor de Milner bordjes moet ik nog 2 punten, ik hoop dat de actie nog niet voorbij is straks...
Als je ze nog niet weg hebt gegeven dan zou je mij er blij mee kunnen maken! Ben nu op mijn werk en heb nog geen plops email adres, dus als je ze nog niet vergeven hebt dan maak ik er vanavond thuis even eentje aan.
Kan ik jou ook nog ergens blij mee maken? (Heb helaas geen milner-codes )