Entertainment alle pijlers

Beste 1 april grap!

26-03-2011 20:52 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaja! 1 april komt er weer aan... Wat is de leukste 1 april grap die jullie ooit hebben uitgevoerd of meegemaakt hebben?

Ik heb zin om mijn vriend in de maling te nemen dus tips zijn welkom !
1 april vind ik heel kinderachtig
Ik ook, heb nooit de lolligheid ervan begrepen.
Inderdaad hééééé'l kinderachtig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Eens met Barba en N00tje.
Eens met voorgangers. Kinderachtig dat je daaraan meedoet.
Ja dat is t ook wel een beetje natuurlijk, maar toch kan het leuk zijn, met een echt goede grap. Daar was ik dus benieuwd naar.
Overigens kan ik wel glimlachen om 1 april persberichten zoals van blijdorp een aantal jaar geleden dat de haaien vegetarisch gaan worden.

Of JP die in een Harry Potter film gaat spelen als zijn vader.
Zie je nou, t kan ook leuk zijn!
quote:goldmember schreef op 26 maart 2011 @ 20:58:

Zie je nou, t kan ook leuk zijn!
Bij het Jeugdjournaal hebben ze vaak wel leuke grappen inderdaad.

Als jij nou vertelt tegen hem dat je al 4 maanden zwanger blijkt te zijn, is dat niet grappig?
Nou, ga dan maar een persbericht schrijven. En als ik iets grappig vind, dan schaterlach ik. Ik glimlach als ik het wel aardig vind
Ik vind de Jeugdjournaal-grappen meestal heel leuk anders.

O, hmmm, dat is ook voor kinderen natuurlijk
Ok... Ik ben gewoon op zoek naar grappige verhalen. Er zijn vast wel leuke verhalen over 1 april in plaats van alleen maar kinderachtige. Maar eigenlijk ben ik zelf vrij kinderachtig, dus dat zal een hoop verklaren! Ik ben in de dertig en doe nog steeds wel eens belletje trekken of mensen heel erg in de maling nemen. Vind ik leuk en ik doe het hopelijk nog als ik 60 ben!
Ik vond het ook altijd heel flauw, maar nu mijn kinderen er al anderhalve week naar uitkijken, zie ik er de lol wel van in.

KOmt mijn zoon stikkend van de lach naar me toe om te zeggen dat-ie dan tegen mij gaat zeggen dat mijn horloge kapot is, húmor!!! Voor de goede orde: hij is vijf.

Ik overweeg nu serieus de aanschaf van een fopdrol om bij het ontbijt op zijn bord te leggen :-)
Ja zamirah zoiets! Maar straks is hij heel blij en dan vind ik t zielig. Meer iets in de trant van dat zijn bestelde auto (waar hij al weken op wacht), toch nog twee maanden extra gaat duren omdat hij roze velgen wilde. (wat hij natuurlijk niet wil).
quote:goldmember schreef op 26 maart 2011 @ 21:04:

Ok... Ik ben gewoon op zoek naar grappige verhalen. Er zijn vast wel leuke verhalen over 1 april in plaats van alleen maar kinderachtige. Maar eigenlijk ben ik zelf vrij kinderachtig, dus dat zal een hoop verklaren! Ik ben in de dertig en doe nog steeds wel eens belletje trekken of mensen heel erg in de maling nemen. Vind ik leuk en ik doe het hopelijk nog als ik 60 ben!Dat meen je toch niet echt zeker?
Haha lalie! Wat schattig! En diennepdrol: doen!!!
quote:Lalie74 schreef op 26 maart 2011 @ 21:06:

Ik vond het ook altijd heel flauw, maar nu mijn kinderen er al anderhalve week naar uitkijken, zie ik er de lol wel van in.

KOmt mijn zoon stikkend van de lach naar me toe om te zeggen dat-ie dan tegen mij gaat zeggen dat mijn horloge kapot is, húmor!!! Voor de goede orde: hij is vijf.

Ik overweeg nu serieus de aanschaf van een fopdrol om bij het ontbijt op zijn bord te leggen :-)

Wat schattig!

TO, ik hoop dat je wat dat belletje-trekken een 'grapje' maakt.

Zo niet, moet je je echt even na laten kijken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Jawel zuigstengel, dat meen ik. Doe t voor de grap eens. Wedden dat je heel hard gaat rennen?
Wat ook wel geinig is, is dat je zegt dat je ouders een half jaartje of zo bij jullie in komen wonen, omdat hun huis gesloopt/opgeknapt what ever wordt. Ze vroegen of dat kon en jij hebt natuurlijk " ja" gezegd.
Triest. Als ik hard wil gaan rennen, dan ga ik wel hardlopen. Belletje trekken als 30-er
Ja wel. Ik ben gewoon een grote kleuter.
Bel hem op met een zware mannenstem en zeg hem dat hij ontslagen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven